![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3741 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik houd rekening met alle feiten, waar ze ook vandaan komen. Waar ik geen rekening me houd (en ik ben hierin niet anders dan zowat alle denkende mensen) zijn BEWERINGEN waar niet het minste bewijs voor is, of constructies die aanwijsbaar fout zijn. Dat de believers hier zo vaak leugens en beledigingen posten, daar houd ik ook rekening mee. Als jullie theorieën een grond van waarheid hadden, dan hoefden deze leugens en beledigingen niet. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3742 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Om de discussie hierover toe te spitsen beperk ik mij tot de vrije energie met de vraag : Wordt deze techniek door NWO-machten tegengewerkt ? Er zijn bedrijven die zich met de productie van vrije energie bezighouden. Ik wil ze gaan bellen, en ze vragen wat hun problemen zijn. Lijkt me interessant. Die vrije energie intrigeert me, en het is actueel. Antwoorden die ik krijg zullen hopelijk inzicht geven in het waarheidsgehalte van bepaalde complottheorieen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3743 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hou er uiteraard rekening mee dat ook bedrijven die in alternatieve energieën investeren commerciële belangen hebben, en er belang bij hebben hun resultaten zo gunstig mogelijk voor te stellen.
![]() |
![]() |
#3744 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ze hebben er alle profijt bij artifiële olieschaarste te creeëren, want schaarste = $$$$.
![]() |
![]() |
![]() |
#3745 | ||
|
![]() Citaat:
Deze personen houden zich bezig met het sturen en kneden/veranderen van de maatschappij naar het beeld dat zij willen via verschillende methoden. De zogezegde revolutie in de jaren 60 is daar ook te prooi aan gevallen: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 januari 2006 om 17:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3746 | |
Parlementslid
|
![]() Aan exodus
Citaat:
Dus Airey Neave was een "postwar Nuremberg prosecutor". Heel interessant, een mens leert toch alle dagen bij. Als de rest van je berichten hetzelfde waarheidsgehalte hebben, dan loopt het nogal los met die satanisten van het NWO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3747 |
Burgemeester
|
![]() 261 pagina's al. hoeveel keer zou de lans van het lot al zijn vermeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3748 | ||
|
![]() Citaat:
Dit is wat ik vond over Airey Neave op Wiki: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3749 |
Parlementslid
|
![]() Hij was er hulp-secretaris, nogal iets anders dan publiek aanklager en officier van justitie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3750 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als jouw bovenstaande typering van de NWO-gedachte klopt dan is er natuurlijk geen eind aan de discussie mogelijk. Over de waarheid van een geloof kun je uiteindelijk niet meer rationeel discussieren. Dan moet de paus of een imam de discussie maar overnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3751 | ||
|
![]() Citaat:
Dit komt van een site over Airey Neave: Citaat:
Dit rechtvaardigd alleszinds je botte reactie niet. Vanaf dat het over dingen gaat die niet algemeen geaccpeteerd zijn krijg je zo'n reacties. Het is een feit dat de inner kern van de nazi partij satanisten waren. Ze waren lid van geheime genootschappen en geloofden dat in het verleden een superieur buitenaards ras zich vermengd had onder de mensen, maar dat ze gedurende de millienia hun oorpsrong vergeten waren. Hitlers ideaal van de Ariër kwam dan ook voort uit de drang om die vergeten extraterrestische bloedlijn te herscheppen. Dat is de echte reden van zijn fascinatie met de perfecte Arier. Het feit dat ze dat Satanisme afgedekt hebben voor het westerse publiek is veelzeggend. Het zou immers een deel van de waarheid tonen achter de schermen. De dag van vandaag is het niet anders. We hebben Bush al telken male een satanisch teken zien doen. In de nazi partij zaten er Satanisten , de dag van vandaag in de USA ook: ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 15 januari 2006 om 18:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3752 |
Burgemeester
|
![]() kom, laten we samen snokken.
nu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3753 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3754 |
Burgemeester
|
![]() foei!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3755 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bedoel je BEWERINGEN in de trant van: de BEWERING dat een boeing 747 veel groter, zwaarder, sneller, etc. is dan een 757? de BEWERING dat de core van het WTC "a holow shaft" was? de BEWERING/aanname dat "total collapse" onvermijdelijk volgt na een "partial collapse"? de BEWERING (tonen van) dat de core columns maar even dik (en in andere gevallen zelfs dunner waren dan de perimetercolumns? Zo kan ik nog even doorgaan met BEWERINGEN uit de officiële versie.... Hun stellingen zijn dus voornamelijk ook gebasseerd op BEWERINGEN. Ik wil nog eens graag een antwoord lospeuteren. ![]() Ik hoef voor u niet meer te herhalen hoé ver de brokstukken van vlucht 93 verspreid waren, hé? Jij kent immers ook al de afstanden in de verschillende richtingen. De officiele versie zegt bovendien dat het vliegtuig is gecrasht met z'n neus bijna recht naar beneden. Nu, geloof jij werkelijk dat metalen brokstukken (sommigen meer dan 100 kg) KILOMETERS ver kunnen vliegen, nadat een vliegtuig op de grond is gecrasht? Eén motorblok (ca 500kg) is gevonden op (denk)1800 meter van de crashsite? Rekening houdend met die grote straal waarin brokstukken zijn gevonden, lijkt het dan niet veel aannemelijker dat het vliegtuig is neergeschoten in de lucht? Het zou in ieder geval verklaren waaròm zo ver van de craschsite wrakstukken zijn teruggevonden, niet? Ik wil maar zeggen, indién je de officiële versie gelooft, zou je voor jezelf toch een zinvolle verklaring moeten hebben voor die wijd verspreide wrakstukken? Niet? Citaat:
Je moet het lijstje beledigingen eens zien (niet op dit forum, in de VS media) van de apostelen van de officiële theorie aan het adres van de 9/11 sceptici. Dus als d?*t een "waardemeter" zou zijn, moet je zeker het kamp van sceptici kiezen. Citaat:
Maar daarom kan het nog wel lukken het verkocht te krijgen als "waarheid". Dat wist Goebels al en dat weten Cheney en co ook. In de eerste 7 dagen na 9/11 heeft iedereen zowat 7000 keer te horen gekregen dat bin Laden het had gedaan. Bewijzen daarvoor zijn niet 1 keer gegeven. Dat hoèfde niet eens.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 januari 2006 om 22:01. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3756 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt je nog altijd niet verontschuldigd voor (oa) je leugen over de "vele Israëlische doden". Ik wacht ook nog op jouw links naar "mijn leugens" en "mijn vele beledigingen". Ik heb wel links naar jouw beledigingen en jouw leugens gegeven. Citaat:
![]() Of toen je beweerde dat de NIST-onderzoekers de plannen van het WTC niet hebben mogen zien... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik gebruikt dit soort termen niet, nooit. Hoe zou dat toch komen? Misschien omdat ik aan mijn argumenten genoeg heb? Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 januari 2006 om 23:19. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3757 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Midian : 16 januari 2006 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt ge dat ge met 60 terrabyte per maand doet ? dat is niet eens voldoende om alle videofootage van alle mogelijke securitycamera's (al dan niet gehackt) te capturen. Wat denk je dat er dagelijks aan Email wordt verstuurd Hoeveel gigabyte er dagelijks als VOIP paketten via Skype verstuurd worden Hoemeel gigabyte er dagelijks gegenereerd wordt op MSN en ICQ... 60 / Terrabyte / Maand, pfff, niet eens voldoende als ge het mij vraagt om alles te capturen... En dan hebt ge nog enorm veel computerpower vandoen om deze hoeveelheid data te scannen op steekwoorden, pas op moeten ze eerst de losse IP paketten nog aan mekaar naaien, identificeren welk protocol er wordt gebruikt, en al dan niet geïncrepteerde paketten gaan kraken, voor ze kunnen gaan scannen. dan kunnen ze gaan zoeken naar worden als Moslim, Koraan, Bom NWO , Banaan, Nuke, en alle mogelijke vertalingen daarvoor, bijnamen, verdraaiingen, coderingen, lettercombinaties, ze kunnen er zelf nog numerologie gaan bijsleuren, enz... en als het om documenten verstuurd als een tifke gaat, moeten ze zelf nog eerst nog OCR er voor ze er iets van kunnen maken. Pas op daar bestaat krachtige soft voor, die dat heel goed doet, producten als Kofax bv, kan je op een heel inteligente manier, door gescande documenten laten gaan, (en dat is dan stekeduure software die voor bedrijven beschikbaar is, dus de CIA zal nog wel wat beter speelgoed hebben. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3759 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3760 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor zover ik me herriner uit mijn cursussen is het doorgaans helemaal niet zó moeilijk de macroscopische effecten van quantumfysische processen te meten. Veel variabelen? Vanwaar haal je dat? Lijkt mij eerder dat je een quasi magische status toekent aan een (voor jou??) onbekend terrein van fysica. |
||
![]() |
![]() |