Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2012, 17:58   #361
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Blijkbaar zit de mohammedaanse conditionering diep genoeg, om elke democratische impuls genadeloos de intellectuele kop in te drukken. En dan zijn wij de racisten...
Intellectuele kop ? Niet overdrijven. En ik sta al zo ver dat ik elke moslim die mij voor racist uitmaakt bedank voor het compliment. Want racist (dan wel enkel in de context die moslims er aan geven uiteraard = iemand die de zaken zegt en ziet zoals ze zijn)
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 18:06   #362
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik noteer dat de heren K & K liever geen discussie aangaan, betreffende de haatpassages in hun koranische schriftuur.
Op elke vraag daarover, wordt met een beklemmend stilzwijgen gereageerd.
Blijkbaar zit de mohammedaanse conditionering diep genoeg, om elke democratische impuls genadeloos de intellectuele kop in te drukken.
En dan zijn wij de racisten...
Nu overdrijf je, Intellect en Mohammedaan in één zin gebruiken , je moet je schamen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 18:16   #363
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Oeps, my bad.
'Intellectueel' en 'moslim' is idd mss iets te veel van het goede, vandaar het steevast ontbreken van elke 'democratische' respons uit die koranische hoek.
't Zal niet meer gebeuren.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 02:19   #364
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Intellectuele kop ? Niet overdrijven. En ik sta al zo ver dat ik elke moslim die mij voor racist uitmaakt bedank voor het compliment. Want racist (dan wel enkel in de context die moslims er aan geven uiteraard = iemand die de zaken zegt en ziet zoals ze zijn)
Tja, "racist" is een woordje dat sommigen graag en veel in de mond nemen telkens het gaat over de smeerlapperij die voor multicul moet doorgaan...
Het is erger en erger aan het worden, die ongewenste aanwezigheid van zoveel profiteurs, overvallers,nietsnutten, inbrekers waarvan velen dan nog overlopen van pretentie, meerderwaardigheidsgevoelens gestoeld op hun moslim-zijn terwijl ze de achterlijkste bende zijn die nog op de planeet rondlopen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be