![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() Flauw hoor Driewerf. Ik weet wel hoe ik dat moet schrijven. Heb het al verschillende keren correct geschreven in deze draad. Het was redelijk laat toen ik dat getypt heb. Ik maak vaak typfouten. Tja, ik heb geen opleiding tot secretaresse gevolgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, maar ze zijn niet vatbaar om de zaken buiten het communistisch kader te zien, dus eigenlijk zien ze het ook als een bovennatuurlijke en allesomvattende religie. Of ze het nui claimen of niet, doet mij weinig terzake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pelgrim, ben jij geestelijk gehandicapt zo? Dit is jou 'logica': "ze zijn geen arbeiders" "ze zijn bedienden" "bedienden zijn arbeiders" "dus ze zijn wel arbeiders" Fuck! Begrijpe wie begrijpen kan... Laatst gewijzigd door Dycore : 11 mei 2008 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() Pfff. Doet niet terzake. Waar het op neer komt is dat jullie altijd meer en meer geld willen. Meer materialistische rijkdom, meer gemak, meer, meer, meer. Jullie behoren tot de rijkste 20% ter aarde, en ik zie jullie weinig weggeven. Jullie zijn je eigen vijand.
Laatst gewijzigd door Dycore : 11 mei 2008 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kazan : 11 mei 2008 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan zeggen dat er nooit of nooit een stemming komt terwijl er al een geweest is, mogen we nu lachen of wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen is het Vlaams-nationalisme immers nog voor geen millimeter aangetast door de uitspraak van Onkeldinges. Integendeel zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
#369 |
|
![]() Pelgrim (en ik) heeft in gans deze draad staande gehouden dat iedereen die voor een loon werkt tot de arbeidersklasse behoort. Dat de burgerij die mensen opdeelt in arbeiders/bedienden/ambtenaren doet hier niets aan af.
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zei toch dat de leerkracht een bediende is. En waarom zien jullie in dat de definitie van een arbeider met loontrekkenden niet te maken heeft? Hoeveel keer moet ik nog vragen onder welke noemer jij te topman van Belgacom klasseert? Volgens uw definitie is dat immers een arbeider? En waarom sluiten jullie je als zelfverklaarde marxisten niet aan bij de omschrijving van de arbeider door Karl Marx? Laatst gewijzigd door Dycore : 11 mei 2008 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
het zijn bepaalt het bewustzijn, weet je wel, als je toch zo'n grote Marx-kenner bent. Nu, de echte top-managers behoren daar niet toe, in de mate ze leven van bonussen, van het behaalde resultaat en dus meedoen aan de uitbuiting van de arbeidersklasse, in de mate dat ze er zelf mee verantwoordelijk voor zijn.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 12 mei 2008 om 17:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() Sommigen worden dat communistisch gezever toch niet beu...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke manier heeft uw definite van de 'arbeider' dan enige zin? Laatst gewijzigd door Dycore : 13 mei 2008 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |