![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() vlaanderen gaat ZIJN EIGEN weg, en de ollanderkes zullen er geen deel van uit maken, als jij zelfs nog maar denkt dat het anders zal zijn is dat wishful thinking van jouwentwege en clowns zoals wilders, meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bruut geweld is een ordinaire racist zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
véél pillkes , in héél veel leidingen, want het zal begot nodig zijn als ge dat zou willen terugdringen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jazeker is een uitzondering, maar dat ben ik ook. En ik ben, in tegenstelling tot Jazeker, niet eens 'Vlaams nationalist'. Dat Wilders zich met de zaak komt moeien, kan zich tegen mijn streven naar hereniging richten, da's waar, en dat zou zeer spijtig zijn. Maar 't is nie omdat ook Wilders een 'fusie' ziet zitten, dat IK plots van gedacht ga veranderen, hé! Anders ben ik de clown, en voor die rol bedank ik voorlopig.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom willen die keesbollen nu gaan samenwonen met ons.......................
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ga ik Cliniclown spelen, twee namiddagen per week. Zieke en herstellende kinderen die ook wel eens willen opgevrolijkt worden zullen er tegen dan nog altijd wel zijn. Hier kom ik gewoon wat oefenen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, ik ben zelf een tijdje in Antwerpen geweest en dat was heel gezellig. Ik heb het wel eens gastvrijer gehad in Vlaanderen, maar toch. Als je dan toch een referendum krijgt, kan je wellicht je gelijk krijgen. Wat is het probleem als je volgens jou toch de uitslag al weet. Dan weten wij tenminste ook waar we aan toe zijn. We kunnen immers niet jou op je eentje geloven. Citaat:
![]() Politieke steun voor het bestaan ervan, en economische steun om het verlies van Brussel op te kunnen vangen, en de torenhoge staatsschuld te kunnen dragen. Maar ja, daar zijn wij gierige Hollanders natuurlijk weer veel te inhalig voor. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
|
![]() Dan zou ik toch liever graancirkels gaan maken.
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
|
![]() Hebt u iets tegen VMO'ers misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's voor de andere namiddagen. Als ik tenminste niet in 'n coffeeshop drugstoeristes wat wilde verhalen op de mouw ga zitten spelden.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind DIT dus echt niet kunnen !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
jouw frustraties en dubbelnicks zijn evenwel jouw probleem. dat uitgerekend jij over "ernst" begint te leuteren is evenwel helemaal absurd. Vergeet je posts weer niet te deleten als je weer in je dubbelnick hemdje gezet wordt he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Citaat:
Zou u dat werkelijk durven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze met mij willen gaan samenwonen is dat omdat ik zo'n leuke en gezellige kerel ben, en niet gebukt ga onder 'Ollanderhaat', om maar wat te zeggen. Bovendien kan ik koken. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |