![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Door een keeskopke mij gevleid voelen ? Moar manneken toch , jij hebt duidelijk totaal geen voeling met de vlaamse mentaliteit en gedachtengang tegenover jullie ollanderkes. we MOETEN jullie niet Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#342 |
|
Parlementslid
|
Hoe kom ik erbij dat er ellende is in België. Voerstreek, Taalgrens, Leuven Vlaams!, uhh...Brussel-Halle-Vilvoorde... Mens laat je nakijken door een goed psychiater, want ik kan hier nog enkele tienduizenden berichtjes kopiëren die het tegendeel bewijzen. België is het LACHERTJE van Europa, ondanks al haar rijkdom! Want die enorme welvaart heeft jullie nog geen stap verder gebracht bij tolerantie. Of moet ik ook nog een paar duizend berichtjes kopiëren die over jullie vermeende tolerantie gaan?
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 mei 2008 om 17:36. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is de beste oplossing voor de Franstaligen. Vive la France! A Bas la Belgique!
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Gouverneur
|
Zeer aantrekkelijk vooruitzicht.
Eindelijk weer vrije meningsuiting, eindelijk een Grondwet die gerespecteerd wordt.Eindelijk een nationaliteit om fier op te zijn en eindelijk een Koningshuis waar de koningskinderen werken en niet parasiteren.Misschien wil Beatrix zelfs Delphine adopteren en kunnen ze in hun Grondwet een artikel inlassen dat de Coburgs ten eeuwigen dage van de Nederlandse troon worden uitgesloten. Adieu Filip de taaie.
|
|
|
#347 |
|
Minister
|
Spreek voor u zelf. Alle peilingen wijzen uit dat bijna de helft van de Vlamingen een fusie al zien zitten, en dat zal alleen maar stijgen. Vlaanderen bestaat niet enkel uit abruti's.
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 12 mei 2008 om 17:56. |
|
|
|
|
|
#348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar de slechtste voor de Waals, Letz, Duits, Picardisch, Bretoens, Baskisch, Corsicaans, Elzassisch, Occitaanstaligen.
|
|
|
|
#349 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zevers. Ik ben voor de Europa van de grote landen, niet voor de Europa van de regio's. Voor mij moet Zwitserland ook splisten : Franstalige kant naar Frankrijk, Duitstalige kant naar Duitsland en Italiaanse kant naar Italië. Ik weet wel dat het een utopie is maar ik denk dat eentalige landen in feit beter zijn. Zo zijn er al minder problemen.
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet omdat ze een bepaalde optie zien zitten dat ze het daarom ook willen.
|
|
|
|
|
|
#352 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2008 om 18:23. |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk, Jazeker, we komen niet altijd overeen, hé, maar hier krijg ik toch vochtige ogen van. Ik zit met het zelfde 'probleem'. Ik krijg het ook op m'n heupen van de "Ollanderhaat" waar zo veel Vlamingen (en Belgen) onder gebukt gaan. Als daar ooit een pilleke of een poeierke tegen ontwikkeld wordt, moet dat gvd stiekem in het leidingwater gekapt worden. Of nee, ik doe het zelf wel, ik offer daar met alle plezier m'n 'congé' voor op. Zie het als 'positief terrorisme' en 'propaganda van de daad'
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals E. Vermeersch dat (in navolging van F. Pessoa) zo mooi wist te verwoorden: 'Het Nederlands is mijn vaderland'.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Banneling
|
|
|