Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2008, 12:55   #361
floppy
Banneling

Standaard

De dotatie van Fabi is goed besteed: een groot deel gaat immers naar de Goede Werken van Opus Dei! Het andere deel is voor de armen. Elke laatste vrijdag van de maand staat Fabiola aan de Marollen aalmoezen uit te delen.
floppy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 14:09   #362
FDM
Banneling

Standaard

Domus dei bouwde 15 jr geleden een nieuw hoofdkwartier in spanje : 1.000.000.000 fr waard
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2008, 14:12   #363
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Hare Majesteit Koningin Fabiola : de Koningin-zwarte-weduwe.

Oud 22 september 2008, 15:23   #364
FDM
Banneling

Standaard

er reist nog steeds geld door europa : de Tempeliers v 2008
Oud 23 september 2008, 10:32   #365
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floppy Bekijk bericht
De dotatie van Fabi is goed besteed: een groot deel gaat immers naar de Goede Werken van Opus Dei! Het andere deel is voor de armen. Elke laatste vrijdag van de maand staat Fabiola aan de Marollen aalmoezen uit te delen.
De enige liefdadigheid, verbonden aan de dotatie van Fabi, is die van het Belgische volk of eerder van haar afgezanten die ten behoeven van Fabi dat geld onterecht uit onze zakken kloppen, wat neer komt op diefstal en in haar geval op heling. Aangezien zij geen onschendbaarheid geniet, hoort ze eigenlijk thuis in "Hotel Den Houten Lepel", gekoppeld aan een terugvordering met intresten.

Laatst gewijzigd door Garry : 23 september 2008 om 10:42.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 12:38   #366
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
De enige liefdadigheid, verbonden aan de dotatie van Fabi, is die van het Belgische volk of eerder van haar afgezanten die ten behoeven van Fabi dat geld onterecht uit onze zakken kloppen, wat neer komt op diefstal en in haar geval op heling. Aangezien zij geen onschendbaarheid geniet, hoort ze eigenlijk thuis in "Hotel Den Houten Lepel", gekoppeld aan een terugvordering met intresten.
zou ze ook niet een deeltje afstaan aan de halfzus van haar overleden echtgenoot? Marie Christine? Die was niet te schoon om voor VTM te komen verklaren dat ze in geldnood zat en dat het Belgische Volk haar wel zou ondersteunen....

en wie weet... wat heeft die halfzus nog allemaal te vertellen over Boudewijntje en haar mama?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2008 om 12:39.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2008, 12:45   #367
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zou ze ook niet een deeltje afstaan aan de halfzus van haar overleden echtgenoot? Marie Christine? Die was niet te schoon om voor VTM te komen verklaren dat ze in geldnood zat en dat het Belgische Volk haar wel zou ondersteunen....

en wie weet... wat heeft die halfzus nog allemaal te vertellen over Boudewijntje en haar mama?
Geven? Ik denk niet dat dat bij dat volk in hun natuur ligt.
Oud 23 september 2008, 14:55   #368
FDM
Banneling

Standaard

zou mijn neefje bij haar mogen gaan spelen ?
Oud 23 september 2008, 14:55   #369
FDM
Banneling

Standaard

onzen Bertrand
Oud 5 oktober 2008, 10:32   #370
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Ja, maar u hebt ook al véél andere dingen gezegd die kant noch wal raken...
mooie verdediging op uw eigen dwaasheid...respect.
Citaat:
Tirade? Waar? Trouwens, bent u niet dezelfde die graag naar anderen sneert? 'Ja, Garry, braaf, Garry, koest, Garry...' D�*t noemt u beleefdheid?
uiteraard je moet alles in context bekijken hé mijn hond spreek ik ook niet aan met "U"...
Citaat:
Wat uw opvoeding betreft: als die van het niveau is waar u vindt dat een vijfjarige best met behulp van een ladder op twee meter hoog een koekje mag gaan nemen, dan ben ik zelfs blij dat ik er één van een ander kaliber heb genoten.
Ik ben al blij dat u ervan uitgaat dat u er één heeft gehad.
Citaat:
Dat maakt niets uit, zoals u in de regel hieronder kunt nalezen. Een Tom wordt Tommetje en een Duym of Duim of Pluim of wat dan ook van die strekking wordt verkleind met het achtervoegsel pje
japjapjap... Natuurlijk maakt dat uit het gaat iver het verkleinen van een naam/titel niet over het verkleinen van een woord.
Citaat:
Bravo! U bent al gevorderd tot het niveau van 'opzoeken wat het moet zijn'. Helaas bent u er nog niet helemaal:

[2] De vorm van het achtervoegsel is -pje na m, voorafgegaan door een sjwa, een lange klinker, een tweeklank, l of r, alsmede na meerlettergrepige leenwoorden op -um. Voorbeelden:
bezempje, bloesempje; boompje, kraampje, probleempje, riempje, bloempje, kostuumpje; geheimpje, pluimpje; palmpje; wormpje; centrumpje, museumpje.
Naast bloempje komt ook bloemetje voor, onder meer altijd in de samenstelling bloemetjesbehang en in de uitdrukkingen iemand in de bloemetjes zetten en de bloemetjes buiten zetten . Ook in de betekenis 'boeket, bos bloemen' is alleen bloemetje mogelijk:

Bron:http://www.let.ru.nl/ans/e-ans/12/03...2/01/body.html
En vermits duim (of duym, als u wil) een tweeklank is, vrees ik dat deze 'labiele' 'onbeleefde' flamingante nog steeds gelijk heeft, ook al zult u dat -uw gewoonten getrouw- niet willen toegeven
Onbeleefd zeker, labiel inderdaad waarschijnlijk ook maar daar kan ik niet over oordelen zo goed ken ik u niet...

Schatje kom eens af met spellingsregels over NAMEN aub.

Anyway ik zal je hier voordeel van de twijfel geven want deze discussie trekt echt op de botten DuymPJE zullen we voortaan zeggen en niks anders... En bij deze ook mijn excuses hare majesteit kizzy voor de 'foute spelling'. Het was me een waar genoegen deze zeer interessante discussie te mogen hebben met U.
Citaat:
Het gebruik van het achtervoegsel -tje na de letter -m; was dat dan niet duidelijk voor u?
Ik ben een oost vlaming meisje...
Citaat:
Velen wel. Het is echter niet ik die is beginnen muggeziften over taalfouten. Dat bent u. En dan moet u ook kunnen verdragen dat anderen ook u terechtwijzen wanneer u fouten maakt. Of mogen alleen royalisten flaminganten terechtwijzen?
Ik mag vlamingen terechtwijzen die slim willen overkomen met hun 'kennis' van het frans ik heb de eer dat te mogen; leuk he... Alé niet voor u duidelijk.
Citaat:
Niet nodig. Ik kan best leven zonder de steun van lieden als u.
Maar nee dat kan u niet alleen klinkt het lekker stoer om te doen alsof.
Citaat:
Ik heb niet nodig dat ze in mij geloven en ik neem nog minder nota van hun 'opvoedkundige raadgevingen'.
Zeker niet stel u voor dat u eens in eigen boezem () zou moeten kijken tzou er niet schoon uitzien hé .
Citaat:
U mag van mij uw energie in anderen steken: die stellen dat misschien op prijs.
Je snapte mij verkeerd denk ik ik stak echt geen energie in u ik vertelde u alleen dat u zeker ergens wel een coole meid kan zijn waarschijnlijk...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2008, 16:59   #371
Graziëlla
Schepen

Graziëlla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, zal naar alle waarschijnlijkheid haaar dotatie levenslag behouden.

Steeds luider gaan er stemmen op om enkel nog dotatie's te voorzien voor de regerende Vorst en de Kroonprins. Iets waar ikzelf persoonlijk helemaal achter sta. Zijne Majesteit de Koning zelve trouwens ook! Men mag dat nooit vergeten!

Men zou wel (proberen) af te stappen van de dotatie's van Prins Laurent en Princesse Astrid. Zij zouden dan bezoldigde opdrachten hier en daar krijgen.

In de toekomst zou de Koningin-weduwe ook geen dotatie's meer krijgen. Het is te zeggen: de latere personen die in de toekomst op deze plaats zou kunnen terecht komen. Mogelijks H. M. K. Paola en de Hertogin van Brabant.
H. M. K. Fabiola zal, gezien haar hoge leeftijd -80 jaren- héél wrsch niet meer daarvoor in aanmerking komen.

Ik wil er ook nog snel eventjes aan toevoegen dat Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, echt niet veel meer overhoudt hoor van het toegekend bedrag.
Dit is gespendeert aan personeelkosten ed. Dus in dat opzicht zou men kunnen stellen dat de Koningin-weduwe helemaal niet teveel krijgt -wat sommigen in den treure beweren- maar net genoeg om rond te komen.

Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, alias de Sprookjeskoningin.

Ik vind de exuberante hoge dotatie van Koningin Fabiola ronduit schandalig! Het is een kaakslag naar alle werkende gewone Belgen.
Oud 5 oktober 2008, 22:54   #372
FDM
Banneling

Standaard

Kween Fabiola, deweduwe, zal helaas haar dotatie levenslag behouden.

Steeds luider gaan er stemmen op om enkel pampers te voorzien voor de regerende Vorst en de Kroonprins. Iets waar ikzelf persoonlijk helemaal achter sta
Oud 5 oktober 2008, 23:08   #373
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla Bekijk bericht
Ik vind de exuberante hoge dotatie van Koningin Fabiola ronduit schandalig! Het is een kaakslag naar alle werkende gewone Belgen.
Een leefloon, stijl OCMW -uitkering, zou ruimschoots genoeg moeten zijn om deze zombie nog een paar jaar kunstmatig in leven te houden...Maar ja, het is Helgium, hé...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 00:04   #374
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Zeker niet stel u voor dat u eens in eigen boezem () zou moeten kijken tzou er niet schoon uitzien hé .
Harde tante he, die Kizzy. En wat weet gij van haar boezem af? Waarom gaat gij er van uit dat die er niet schoon uit zou zien? Is ze misschien jou ex, dat je haar zo complimenteert.

Als ik jou was ging ik er maar niet verder op in, je hebt zo al genoeg een slijkfiguur geslagen.

Laatst gewijzigd door Garry : 6 oktober 2008 om 00:11.
Oud 9 oktober 2008, 12:43   #375
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla Bekijk bericht
Het is voor haar toch een pensioen dat ze heeft verdiend?
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2008, 12:50   #376
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Het is voor haar toch een pensioen dat ze heeft verdiend?
Euuu, verdiend?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be