![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is waar. Het betekent ook dat je van kwade wil bent en dat elke verdere poging tot discussie met zou volkomen zinloos is, zoals dat steeds het geval is met fanatici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer iemand op de negeerlijst Patsy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iemand die homosexueel is, voelt zich sexueel aangetrokken tot andere mannen. Iemand die lesbisch is voelt zich sexueel aangetrokken tot andere vrouwen Iemand die hetero is voelt zich sexueel aangetrokken tot mensen van het tegenovergestelde geslacht iemand die pedofiel is voelt zich sexueel aangetrokken tot kinderen iemand die bestialiteiten prefereert (is dat een bestiafiel?) voelt zich sexueel aangetrokken tot beestekes. en jij wou de necrofilie er ook nog even bijhalen: die voelt zich aangetrokken tot al of niet vergane lijken zeker, ik weet niet of daar een voorkeur voor een al of niet verrot geslacht nog bij telt. Wat Esperanza hier duidelijk opmerkte en wat ongeveer de maatstaf is in ons land (of in deze contreien) is dat er minstens CONSENT moet zijn langs beide kanten: beiden partijen moeten zich evenzeer aangetrokken voelen, de toestemming geven, akkoord gaan etc. (*) Kinderen, dieren en lijken kùnnen nu eenmaal geen toestemming geven. Deze vormen van sexuele voorkeuren worden om die reden hier niet geaccepteerd. Sex met kinderen en met dieren wordt echter in de islamitische ideologie netjes bepaald: voor kinderen heb je het voorbeeld van de profeet, voor de dieren heeft o.a. Kohmeiny aangegeven dat je het verkrachte schaap vb. aan het naburige dorp moet verkopen. Het moet in elk geval geslacht worden, die smerige hoer.... (*) dit is voor islamieten een onbestaand onderwerp, ik weet het. NERGENS staat in jullie gebruiksaanwijzing vermeld dat vb. vrouwen moeten TOESTEMMEN (nee, ze zijn een akker, en een akker geeft ook geen toestemming aan de boer om er graan dan wel peekes op te zaaien, te ploegen of braak te laten liggen). Slavinnen (wat zijn rechterhand bezit) hoeven evenmin toe te stemmen alvorens te worden gepenetreerd. Echtgenotes zijn verplicht om zich te laten penetreren... etc. De term "wederzijdse toestemming" best�*�*t niet in het islamitische sexuele jargon! D�*�*�*�*�*�*�*r zit hem het probleem meiske. D�*�*r en het besef dat mensen die zich aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht (daarom niet allemaal hé meiske: voel jij je aangetrokken tot ELKE MAN????) daarvoor kunnen kiezen. Zij kunnen evenmin kiezen of ze tot iemand van het andere geslacht worden aangetrokken als een hetero persoon ervoor kan "kiezen" om tot iemand van het zelfde geslacht te worden aangetrokken. Ooit zei een homosexuele jongen tegen me: het idee alleen al om met een vrouw de liefde te bedrijven, stoot me net zoveel af als dat hetzelfde idee voor jou om met een vrouw te liefde te bedrijven, jou zal afstoten. Het kan natuurlijk zijn dat jij "bi" bent hé Uh-huh.... d�*n heb je de keuze.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() Waarom behoor (enkel) ik tot de "fanatici"? Ik heb nooit beweerd dat Esperanza's mening irrelevant was. Zij deed dat echter wel met de mijne. Wie is er hier dan fanatiek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb het niet over je mening, maar om je hardnekkig gevoel van superioriteit tegenover andere mensen, mensen die anders zijn dan jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben je bisexueel Uh-huh? dat was mijn vraag.
zou jij het misschien wèl zien zitten om met z'n vieren (vier vrouwen natuurlijk) wel wat pampelspelletjes te spelen, terwijl er om de twee dagen één van jullie met het "mannetje" moet gaan spelen? zoiets? Een c-klasse sexfilm dus. Of is dat dan geen "keuze"? maar "normaal" als lid van een haremfamilie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2008 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat ze deden heeft ALLES met islam te maken. Maar niets wat ik of wie dan ook zou kunnen zeggen, zal er ooit toe leiden dat jij dat toegeeft.
Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 22 oktober 2008 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk voel je die behoefte niet maar je doet het toch in je onderbewustzijn. Waardeoordelen zijn nu eenmaal eigen aan de mens. Verder heb je in een maatschappij ook een aantal regels nodig om het samenleven vlot te laten verlopen. Onbeperte vrijheid is een utopisch verlangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik de enige die zich afvraagt waarom er niet op mijn vraag wordt geantwoord door Uh-Huh?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval: vandaag heb ik geleerd dat geduld wordt beloond. Ik ben aangesproken geweest door S., een islamitische, mannelijke, heteroseksuele medestudent van mij. Hij is geboren op 21 december in het gezegende jaar 1984 en we hebben een aangenaam gesprek gehad. Hij wil me opnieuw zien en het gevoel is helemaal wederzijds. Dus u hoeft zich geen zorgen over m'n relationeel leven te maken maar zou beter duimen voor me dat het iets wordt... ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 23 oktober 2008 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |