Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2008, 21:28   #361
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Mijn mening is even relevant als de jouwe. Als ik ervaar dat homoseksualiteit gelijk staat aan pedofilie en andere bestialiteiten, dan is dat zo en kan jouw geroep en getier daar niets aan veranderen.
Dat is waar. Het betekent ook dat je van kwade wil bent en dat elke verdere poging tot discussie met zou volkomen zinloos is, zoals dat steeds het geval is met fanatici.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 21:29   #362
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Dat is waar. Het betekent ook dat je van kwade wil bent en dat elke verdere poging tot discussie met zou volkomen zinloos is, zoals dat steeds het geval is met fanatici.
Weer iemand op de negeerlijst Patsy?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 21:30   #363
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn mening is even relevant als de jouwe. Als ik ervaar dat homoseksualiteit gelijk staat aan pedofilie en andere bestialiteiten, dan is dat zo en kan jouw geroep en getier daar niets aan veranderen.
dat is toch een beetje verkeerd geredeneerd van je hoor.

iemand die homosexueel is, voelt zich sexueel aangetrokken tot andere mannen.
Iemand die lesbisch is voelt zich sexueel aangetrokken tot andere vrouwen
Iemand die hetero is voelt zich sexueel aangetrokken tot mensen van het tegenovergestelde geslacht
iemand die pedofiel is voelt zich sexueel aangetrokken tot kinderen
iemand die bestialiteiten prefereert (is dat een bestiafiel?) voelt zich sexueel aangetrokken tot beestekes.
en jij wou de necrofilie er ook nog even bijhalen: die voelt zich aangetrokken tot al of niet vergane lijken zeker, ik weet niet of daar een voorkeur voor een al of niet verrot geslacht nog bij telt.

Wat Esperanza hier duidelijk opmerkte en wat ongeveer de maatstaf is in ons land (of in deze contreien) is dat er minstens CONSENT moet zijn langs beide kanten: beiden partijen moeten zich evenzeer aangetrokken voelen, de toestemming geven, akkoord gaan etc. (*)

Kinderen, dieren en lijken kùnnen nu eenmaal geen toestemming geven.
Deze vormen van sexuele voorkeuren worden om die reden hier niet geaccepteerd.

Sex met kinderen en met dieren wordt echter in de islamitische ideologie netjes bepaald: voor kinderen heb je het voorbeeld van de profeet, voor de dieren heeft o.a. Kohmeiny aangegeven dat je het verkrachte schaap vb. aan het naburige dorp moet verkopen. Het moet in elk geval geslacht worden, die smerige hoer....

(*) dit is voor islamieten een onbestaand onderwerp, ik weet het. NERGENS staat in jullie gebruiksaanwijzing vermeld dat vb. vrouwen moeten TOESTEMMEN (nee, ze zijn een akker, en een akker geeft ook geen toestemming aan de boer om er graan dan wel peekes op te zaaien, te ploegen of braak te laten liggen). Slavinnen (wat zijn rechterhand bezit) hoeven evenmin toe te stemmen alvorens te worden gepenetreerd. Echtgenotes zijn verplicht om zich te laten penetreren... etc.

De term "wederzijdse toestemming" best�*�*t niet in het islamitische sexuele jargon!

D�*�*�*�*�*�*�*r zit hem het probleem meiske. D�*�*r en het besef dat mensen die zich aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht (daarom niet allemaal hé meiske: voel jij je aangetrokken tot ELKE MAN????) daarvoor kunnen kiezen.
Zij kunnen evenmin kiezen of ze tot iemand van het andere geslacht worden aangetrokken als een hetero persoon ervoor kan "kiezen" om tot iemand van het zelfde geslacht te worden aangetrokken.

Ooit zei een homosexuele jongen tegen me: het idee alleen al om met een vrouw de liefde te bedrijven, stoot me net zoveel af als dat hetzelfde idee voor jou om met een vrouw te liefde te bedrijven, jou zal afstoten.

Het kan natuurlijk zijn dat jij "bi" bent hé Uh-huh.... d�*n heb je de keuze.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 21:31   #364
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hier vind je trouwens een mooi voorbeeldje van de manier waarop jouw geestesgenoten met seksualiteit omgaan. Daar zou je ook kunnen spreken van bestialiteit. Alleen zijn het daar jouw geestesgenoten die de beesten zijn.
Oud 22 oktober 2008, 21:35   #365
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier vind je trouwens een mooi voorbeeldje van de manier waarop jouw geestesgenoten met seksualiteit omgaan. Daar zou je ook kunnen spreken van bestialiteit. Alleen zijn het daar jouw geestesgenoten die de beesten zijn.
Natuurlijk gedragen die zich ook als beesten. Ik ontken dat helemaal niet, integendeel. Maar op basis waarvan concludeer jij dat ze mijn geestesgenoten zijn?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 21:38   #366
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom behoor (enkel) ik tot de "fanatici"? Ik heb nooit beweerd dat Esperanza's mening irrelevant was. Zij deed dat echter wel met de mijne. Wie is er hier dan fanatiek?
Oud 22 oktober 2008, 21:40   #367
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Natuurlijk gedragen die zich ook als beesten. Ik ontken dat helemaal niet, integendeel. Maar op basis waarvan concludeer jij dat ze mijn geestesgenoten zijn?
Zij zijn moslims en jij ook.
Oud 22 oktober 2008, 21:41   #368
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over je mening, maar om je hardnekkig gevoel van superioriteit tegenover andere mensen, mensen die anders zijn dan jij.
Oud 22 oktober 2008, 21:44   #369
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij zijn moslims en jij ook.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, want wat ze deden heeft nochtans niets met de islam te maken. Of kan u bewijzen van wel?
Oud 22 oktober 2008, 21:45   #370
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over je mening, maar om je hardnekkig gevoel van superioriteit tegenover andere mensen, mensen die anders zijn dan jij.
Pot ---> ketel.
Oud 22 oktober 2008, 21:47   #371
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pot ---> ketel.
ben je bisexueel Uh-huh? dat was mijn vraag.

zou jij het misschien wèl zien zitten om met z'n vieren (vier vrouwen natuurlijk) wel wat pampelspelletjes te spelen, terwijl er om de twee dagen één van jullie met het "mannetje" moet gaan spelen? zoiets? Een c-klasse sexfilm dus.

Of is dat dan geen "keuze"? maar "normaal" als lid van een haremfamilie?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2008 om 21:49.
Oud 22 oktober 2008, 21:49   #372
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, want wat ze deden heeft nochtans niets met de islam te maken. Of kan u bewijzen van wel?
Wat ze deden heeft ALLES met islam te maken. Maar niets wat ik of wie dan ook zou kunnen zeggen, zal er ooit toe leiden dat jij dat toegeeft.

Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 22 oktober 2008 om 21:51.
Oud 22 oktober 2008, 21:53   #373
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Pot ---> ketel.
Ik stel mij niet superieur op tegenover mensen omdat ze anders zijn dan ik. Ik voel ook niet de behoefte om mensen te beoordelen omwille van de manier waarop ze hun leven wensen in te richten.
Oud 22 oktober 2008, 21:53   #374
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ze deden heeft ALLES met islam te maken. Maar niets wat ik of wie dan ook zou kunnen zeggen, zal er ooit toe leiden dat jij dat toegeeft.
Probeer het eens.
Oud 22 oktober 2008, 21:59   #375
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Probeer het eens.
What's the point?
Oud 22 oktober 2008, 22:00   #376
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik stel mij niet superieur op tegenover mensen omdat ze anders zijn dan ik.
En ik wel? Wel, ik kan je in elk geval al geruststellen dat ik me niet superieur voel t.o.v. andere mensen. Waarom zeg je daarover trouwens niets tegen Esperanza? Zij stelt zich toch ook superieur op door te zeggen dat mijn mening irrelevant is.
Citaat:
Ik voel ook niet de behoefte om mensen te beoordelen omwille van de manier waarop ze hun leven wensen in te richten.
Natuurlijk voel je die behoefte niet maar je doet het toch in je onderbewustzijn. Waardeoordelen zijn nu eenmaal eigen aan de mens. Verder heb je in een maatschappij ook een aantal regels nodig om het samenleven vlot te laten verlopen. Onbeperte vrijheid is een utopisch verlangen.
Oud 22 oktober 2008, 22:03   #377
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
What's the point?
Heel overtuigend...

Soit, genoeg gezeverd voor vandaag. Tot de volgende!
Oud 22 oktober 2008, 22:07   #378
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ben ik de enige die zich afvraagt waarom er niet op mijn vraag wordt geantwoord door Uh-Huh?

Oud 23 oktober 2008, 21:22   #379
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom er niet op mijn vraag wordt geantwoord door Uh-Huh?
Awel, omdat ik in een goede bui ben zal ik eens antwoorden op uw off-topic vraag in dit topic dat off-topic is geworden: nee, ik ben niet biseksueel maar wel HETEROseksueel. Ik zou alleen biseksueel worden als ik echt wanhopig zou zijn of er genoeg voor zou worden betaald... (dit laatste was een grapje, he)

In ieder geval: vandaag heb ik geleerd dat geduld wordt beloond. Ik ben aangesproken geweest door S., een islamitische, mannelijke, heteroseksuele medestudent van mij. Hij is geboren op 21 december in het gezegende jaar 1984 en we hebben een aangenaam gesprek gehad. Hij wil me opnieuw zien en het gevoel is helemaal wederzijds.

Dus u hoeft zich geen zorgen over m'n relationeel leven te maken maar zou beter duimen voor me dat het iets wordt...

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 23 oktober 2008 om 21:22.
Oud 23 oktober 2008, 22:13   #380
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Awel, omdat ik in een goede bui ben zal ik eens antwoorden op uw off-topic vraag in dit topic dat off-topic is geworden: nee, ik ben niet biseksueel maar wel HETEROseksueel. Ik zou alleen biseksueel worden als ik echt wanhopig zou zijn of er genoeg voor zou worden betaald... (dit laatste was een grapje, he)

In ieder geval: vandaag heb ik geleerd dat geduld wordt beloond. Ik ben aangesproken geweest door S., een islamitische, mannelijke, heteroseksuele medestudent van mij. Hij is geboren op 21 december in het gezegende jaar 1984 en we hebben een aangenaam gesprek gehad. Hij wil me opnieuw zien en het gevoel is helemaal wederzijds.

Dus u hoeft zich geen zorgen over m'n relationeel leven te maken maar zou beter duimen voor me dat het iets wordt...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be