![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stalinistisch, ik zei het al. Uw definitie van 'anti-arbeiders' is vast en zeker ook nog rekbaar tot V-SB, en al de trotskistische partijen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |||
|
![]() Fout. Het is een fascistische organisatie.
LDD kan als zeer rechts gelden, of het KVHV. Het NSV is fascistisch. Blijf dat soort negationisme hanteren, en de discussie hier blijft onmogelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#366 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wie moet ik nu geloven? De rector of Groentje-18? Ik geef de voorkeur aan de rector die zelf bevestigd dat hij het debat pas heeft afgelast nadat het waterkanon werd ingezet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens, jij leest bizarre zaken in een tekst. ik lees hier meer een aanval op het VB dan een aanval op de kiezers, ma goed, wie ben ik....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als ik u tegen uw zin 4u zou opsluiten, gaat u dan 4u gewoon zitten wachten tot ik heel lief de deur open doe en u dan met enkele mensen sta op te wachten om u nog een pak slaag te geven ook? En ondertussen zal ik snel ook nog even een brandblusser leegspuiten in het lokaal waarin ik u heb opgesloten! Toch raar dat er op die 10-tallen foto's die 'del inkse' hebben genomen geen enkele 'rechtse' te zien is met een stok of wat dan ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
NSV had blijkbaar ook detoelating van de rector, dus had 'links' dat moeten respecteren. Of werkt u met 2 maten en 2 gewichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
![]() bemerk: handschoenen, bokshouding en gemaskerd. Een typisch vreedzame debatganger. ![]()
![]() |
![]() |
#373 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oei ... Groentje-18 zegt dat de leden van NSV werd achterna gezeten door anarchisten die geen studenten zouden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar jongetje toch. KVHV wordt om de haverklap ook als "fascistisch" bestemd door jullie. Of neo-nazistisch, wat was het. En LVSV-Brusssel zijn sinds jullie inval op hun debat ook "fascisten" zoals we op de video meermaals horen. Fascisme betekent voor jullie niets anders dan jullie mening niet delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is ook daarom dat extreem-rechts aan de ene kant roept dat ze de enige echte vertegenwoordigers van de arbeiders zijn, maar langs de andere kant de ballen niet heeft om dan ook een echte 'solidaristische' (of wat voor etiket ze er ook op willen plakken) arbeidersorganisatie uit de grond te stampen. Nochtans zou dat een eitje moeten zijn als ze nog maar een fractie van de arbeiders die ze beweren te vertegenwoordigen zouden meekrijgen. Van dat handvol arbeiders dat ze telkens weer laten opdraven voor de camera's als ze een van hun massaal bijgewoonde 1-meivieringen orchestreren zou ik bijna gaan hopen dat het domheid is dat hen daar brengt. Want anders zijn ze niet beter dan het kanonnenvlees van de zwarthemden uit het begin van de vorige eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En omdat gij iets zegt is het zo? Sorry maar mensen die geweld gebruiken om andersdenkenden de mond te snoeren zijn simpelweg niet te vertrouwen. Nu is het NSV, als NSV weg is zal het iemand anders zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik hoop dat ze volgende keer elkaar voor onbeperkte duur in coma slaan, dan zijn we er van af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Uiteraard draait ge de zaken om. Ik zeg het omdat het zo is.
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 10 oktober 2008 om 09:42. |
![]() |
![]() |