Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2008, 22:09   #361
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Oh ben ik volgens jou nu al 'extreem rechts' ? Nog een kenmerk van politiek correcte 'progressieven'. Islamcritici in de extreem rechtse hoek drummen.
Print al uw posts uit, ga naar elke politieke partij uw 'bijdrages' tonen of een spreekbeurt te houden, en vraag om lid te worden.
Bij extreemlinks wordt u gelyncht, de gematigde linkse en rechtse partijen zullen u beleefd de deur wijzen.
In welke hoek zal men u met een schouderklopje verwelkomen denkt u?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:09   #362
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Ik ben ook Islamcriticus (lees de posts op het godsdienstforum miss). Doch ben ik links. Rararara.
Enige verschil is dat ik niet iedereen over dezelfde kam scheer en een onderscheid maak tussen religie en mensen.

En indien je mijn positie omtrent die nieuwe moslimpartij wil weten hoef je maar naar de eerste vier pagina's van deze draad te gaan waar ik de vergelijking met de MDP van Abou Jahjah aanhaal.

Waar zit ik iedereen over dezelfde kam te scheren. Aan uw zoveelste uitlating te zien bent u inderdaad links. 'progressief' links. Poco links en ik wens daar niet toe te behoren.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 22:12.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:09   #363
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Print al uw posts uit, ga naar elke politieke partij uw 'bijdrages' tonen of een spreekbeurt te houden, en vraag om lid te worden.
Bij extreemlinks wordt u gelyncht, de gematigde linkse en rechtse partijen zullen u beleefd de deur wijzen.
Dan scheelt er iets aan die mensen, niet aan mij. Hoe u erover denkt weet ik ook reeds lang. Ik hoop dat u niet tot die zogenaamde opgeleiden behoort die 'de extremisten' dient in het oog te houden want dan zijn we niet in goede handen.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 22:11.
Oud 30 oktober 2008, 22:10   #364
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zou links daar belang bij hebben?
Wat hun verborgen agenda's op dat gebied zijn, weet ik ook niet. Maar het is in elk geval een feit, dat links de katholieke godsdienst steeds heeft aangevallen, zelfs gedemoniseerd. Terwijl ze daarentegen, zeer begripsvol tegenover den islam zijn.
Nu, voor mij is de tienpuntenvraag dan ook. Nadat links er in gelukt is, van de katholieke godsdienst, tot een imiginair iets te herleiden, hoe ze de strijd tegen den islam gaan winnen. Ik wens ze in elk geval veel sukses toe.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:12   #365
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik al uw alter ego's hier op het forum moest in 1 zaal samenzetten, hebt ge ineens een extra editie van het Vlaamsnationaal Zangfeest.

Over de kern van de zaak nu: u liegt wat Brussel betreft althans, toevallig ken ik beroepshalve de baas van de grootkeuken in Neder-over-Heembeek die alle gemeenschapscholen van scholengroep Brussel van warme maaltijden voorziet.
Beroepshalve heb ik in veel nederlandstalige athenea in Brussel gestaan.

And guess what?

U liegt.

p.s. wat betreft de islamleerkrachten: in vele scholen vindt men er geen, er is een tekort...
Citaat:
Over de kern van de zaak nu: u liegt wat Brussel betreft althans, toevallig ken ik beroepshalve de baas van de grootkeuken in Neder-over-Heembeek die alle gemeenschapscholen van scholengroep Brussel van warme maaltijden voorziet.
Beroepshalve heb ik in veel nederlandstalige athenea in Brussel gestaan.

And guess what?

U liegt
.
Hoe komt het dat ik daar niet verwonderd over ben?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:15   #366
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan scheelt er iets aan die mensen, niet aan mij. Hoe u erover denkt weet ik ook reeds lang. Ik hoop dat u niet tot die zogenaamde opgeleiden behoort die 'de extremisten' dient in het oog te houden want dan zijn we niet in goede handen.
Jaja, 't zal wel aan de anderen liggen,
Citaat:
die zogenaamde opgeleidden
...

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 oktober 2008 om 22:16.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:17   #367
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja het zijn 'de anderen' die dwalen...
Onder 'opgeleiden' is het de vraag of u eerder een gevaar voor uzelf betekent of voor de maatschappij in het algemeen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:17   #368
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wat hun verborgen agenda's op dat gebied zijn, weet ik ook niet. Maar het is in elk geval een feit, dat links de katholieke godsdienst steeds heeft aangevallen, zelfs gedemoniseerd. Terwijl ze daarentegen, zeer begripsvol tegenover den islam zijn.
Dat is inderdaad wat mij met verstomming heeft geslagen. Links die altijd zo tegen het katholicisme zat te strijden, die voor de emancipatie van de vrouw was, voor homorechten, voor de seculiere samenleving enz vocht spant nu samen met de islam een islam die nog erger is dan wat het katholicisme ooit is geweest. Weldenkend links en de andere progressieven van rechts plegen verraad aan onze vrije westerse samenleving. Ik wens daar geen deel van uit te maken.
Oud 30 oktober 2008, 22:20   #369
smiley

Standaard

Citaat:
Ja het zijn 'de anderen' die dwalen...
Onder 'opgeleiden' is het de vraag of u eerder een gevaar voor uzelf betekent of voor de maatschappij in het algemeen.
Opgeleiden zoals een Urbain vermeulen, die niet zeggen wat in uw kraam past en die in tegenstelling tot jou, pas echt opkomen voor het behoud van wat onze voorouders hebben opgebouwd zet u waarschijnlijk ook gemakshalve in de extreem rechtse/racistische hoek.

Het is ook duidelijk dat u veeleer een gevaar betekent aangezien u mensen als een gevaar voor zichzelf of van de hele samenleving zit te bestempelen. U past duidelijk in het huidige gevoerde beleid. Of u zichzelf links of rechts noemt het heeft niets met links of rechts te maken. Zowel linksen als rechtsen zitten in het ene kamp en zowel linksen als rechsten zitten in het andere kamp. De pro huidige pamperbeleid en de contra huidige pamperbeleid. U zit duidelijk in het eerste kamp dat een gevaar is voor onze vrije seculiere westerse samenleving.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 22:29.
Oud 30 oktober 2008, 22:22   #370
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jaja, 't zal wel aan de anderen liggen, ...
Ja het zal aan mij liggen, niet aan u.
Oud 30 oktober 2008, 22:27   #371
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zit ik iedereen over dezelfde kam te scheren. Aan uw zoveelste uitlating te zien bent u inderdaad links. 'progressief' links. Poco links en ik wens daar niet toe te behoren.
Als het over moslims gaat verwijst u meteen naar de koran en zijn verderfelijke punten en gaat u ervanuit dat zij allemaal die punten strikt naleven.
Als ik over christenen spreek verwijs ik ook niet meteen naar de bijbel en zijn scherpe kantjes om deze mensen te beschrijven.

Volgens mij kent u trouwens ook het verschil niet tussen soennieten, sjiieten, soefisten en de salafisten.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 22:29   #372
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Nu, voor mij is de tienpuntenvraag dan ook. Nadat links er in gelukt is, van de katholieke godsdienst, tot een imiginair iets te herleiden, hoe ze de strijd tegen den islam gaan winnen. Ik wens ze in elk geval veel sukses toe.
Hetzelfde zoals met de katholieken: NIET te vuur en te zwaard.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 30 oktober 2008, 22:32   #373
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad wat mij met verstomming heeft geslagen. Links die altijd zo tegen het katholicisme zat te strijden, die voor de emancipatie van de vrouw was, voor homorechten, voor de seculiere samenleving enz vocht spant nu samen met de islam een islam die nog erger is dan wat het katholicisme ooit is geweest. Weldenkend links en de andere progressieven van rechts plegen verraad aan onze vrije westerse samenleving. Ik wens daar geen deel van uit te maken.
Waar ziet u die samenspanning.

Artikel?
Opiniestuk?
Referentie?

Ik wacht nog steeds vol ongeduld.

Oud 30 oktober 2008, 22:33   #374
smiley

Standaard

Citaat:
Als het over moslims gaat verwijst u meteen naar de koran en zijn verderfelijke punten en gaat u ervanuit dat zij allemaal die punten strikt naleven.
Ik heb het altijd over moslims en moslims in naam of over ware moslims en diegenen die hun boekjes niet al te goed volgen of ook zet ik onder sommige postings de quote van koenraad elst 'als u net als ik moslims kent die oprecht vrioendelijk zijn is dat niet dnakzij maar wel ondanks de islam'. U hebt duidelijk niet goed opgelet.

Citaat:
Volgens mij kent u trouwens ook het verschil niet tussen soennieten, sjiieten, soefisten en de salafisten.
Nogmaals beter opletten. U hebt niet met iemand te maken die uit racisme of omdat iemand een ander kleurtje zou hebben de islam zit uit te kleden. U hebt net zoals andere 'progressieven' last van vooroordelen.
Oud 30 oktober 2008, 22:42   #375
smiley

Standaard

Citaat:
Waar ziet u die samenspanning.

Artikel?
Opiniestuk?
Referentie?

Ik wacht nog steeds vol ongeduld.
Als u die samenspanning niet ziet de toegevingen die men alsmaar zit te doen aan volgelingen van de islam en niet alleen hier maar ook in de buurlanden. Dan is er een serieus probleem met u. Zelfs een betogingkje tegen de verdere islamisering van ons land werd door 'progressieven' automatisch in de extreem rechtse hoek gedrumt door slippendrager thielemans uit schrik dat zijn jihadikiesvee de straten in brussel wel eens zouden kunnen afbreken. Ook tegen het hoofddoekenverbod in gent en lier zijn of de beweging boeh zitten steunen, het cgkr speciaal voor die doelgroep zitten op te richten omdat het alleen die doelgroep is die steeds maar zit te klagen enz enz. Dat sommigen met oogkleppen rondlopen ligt niet aan mij. Als u het niet ziet kan ik u niet helpen u moet zelf uw oogkleppen maar afzetten. Vraag ook maar eens aan alice wat zij met het corrupte regime in antwerpen heeft meegemaakt en stel je ook ens de vraag waarom mimount bousakla bij het rode (sharia) gevaar is gaan lopen.
Oud 30 oktober 2008, 22:52   #376
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als u die samenspanning niet ziet de toegevingen die men alsmaar zit te doen aan volgelingen van de islam en niet alleen hier maar ook in de buurlanden.
Ik heb trouwens in mijn zoektocht naar bewijs voor de Islam "promotie" door links een leuke tegenspraak van u gevonden.
U beweerde toch dat de SPA de Islam onvoorwaardelijk steunde......................................

Citaat:
Het zijn nochtans linkse 'progressieve' moslims die net zoals de andere 'progressieve' partijen (groen,spa,spirit enz) respect hebben voor de islamwet. Het enige wat hen stoorde was dat alleen in Antwerpen (want in gent lier enz. onderwierpen de spa groen enz leden zich wel aan de islamwet) de spa het aangedurft heeft (net zoals ataturk destijds) een hoofddoekenverbod in te stellen (hoe onverdraagzaam en onrespectvol tegenover de islam "you have declared war against the muslim ummah").

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 22:53.
Oud 30 oktober 2008, 22:54   #377
smiley

Standaard

Citaat:

Wat ik nog was vergeten te zeggen. Al diegenen die jij extreem links en germatigd rechts en links zit te bestempelen zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek. Verhofstadt (alles gaat goed) was volgens u zeker een goed premier iemand die verraad pleegde niet alleen pleegde vld verraad door niet tot de laatste snik het desastreuze migrantenstemrecht en de snelbelgwet tegen te houden, wat ons nog verder in de verrijkingsproblemen bracht dan we toen al waren ook weigert zij net zoals de rest van de progresieven de links tussen islam en 'jongeren' te leggen. Iemand zoals een Jean Marie Dedecker is er terecht gaan lopen. LDD is volgens jou mischien ook een extreem rechtse partij want zij is immers niet zo 'progressief' nog een populaire dooddoener van de weldenkenden.... het zijn populisten. Dixit kareltje de gucht en co (vive la roi).

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2008 om 22:54.
Oud 30 oktober 2008, 22:58   #378
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat ik nog was vergeten te zeggen. Al diegenen die jij extreem links en germatigd rechts en links zit te bestempelen zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek. Verhofstadt (alles gaat goed) was volgens u zeker een goed premier iemand die verraad pleegde niet alleen pleegde vld verraad door niet tot de laatste snik het desastreuze migrantenstemrecht en de snelbelgwet tegen te houden, wat ons nog verder in de verrijkingsproblemen bracht dan we toen al waren ook weigert zij net zoals de rest van de progresieven de links tussen islam en 'jongeren' te leggen. Iemand zoals een Jean Marie Dedecker is er terecht gaan lopen. LDD is volgens jou mischien ook een extreem rechtse partij want zij is immers niet zo 'progressief' nog een populaire dooddoener van de weldenkenden.... het zijn populisten. Dixit kareltje de gucht en co (vive la roi).
Hmmmm. Ik heb al opiniestukken gelezen van LDD.
Je kunt hem bezwaarlijk links of rechts noemen aangezien hij eerder een libertariër is.
Libertariërs kan je niet opdelen in links of rechts.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 30 oktober 2008 om 22:59.
Oud 30 oktober 2008, 23:00   #379
smiley

Standaard

Citaat:
Ik heb trouwens in mijn zoektocht naar bewijs voor de Islam "promotie" door links een leuke tegenspraak van u gevonden.
U beweerde toch dat de SPA de Islam onvoorwaardelijk steunde......................................
Dat is het enige feit dat in het niet verzinkt tegen al de rest, dat zij dit aangedurft hebben in Antwerpen (in gent lier enz hebben zij dit niet gedurft, de verraders) zal hen nu zuur opbreken (natuurlijk goed voor ons om eens van dat 'progressieve' desastreuze beleid af te geraken), zij zullen het niet meer doen. Alles voor de stem van de moslim. De islamisering is een feit.
Oud 30 oktober 2008, 23:01   #380
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is het enige feit dat in het niet verzinkt tegen al de rest, dat zij dit aangedurft hebben in Antwerpen (in gent lier enz hebben zij dit niet gedurft, de verraders) zal hen nu zuur opbreken (natuurlijk goed voor ons om eens van dat 'progressieve' desastreuze beleid af te geraken), zij zullen het niet meer doen. Alles voor de stem van de moslim. De islamisering is een feit.
Welke rest?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be