![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jup...
![]()
![]() |
#362 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben niet anti democraat. Democratie is alomvattend begrip, niet waar?
Ik vind bijvoorbeeld dat de Westerse samenleving vrij goed is. Vergeleken met Oosterse landen, daar ben ik enorm trots op. Begrijp me niet verkeerd. Maar wat is democratie in de politiek? De meerderheid wint. We krijgen een beperkt aantal partijen voorgeschoteld, daar moeten we dan uitkiezen. We kiezen vooral voor hun hoofdtroef. En als ze dan verkozen zijn, ja dan lappen ze er meestal hun laars aan, en al die ander zaken word ons niet eerst gevraagd of we dat wel willen. Amerika is daar een mooi voorbeeld van. Denk je werkelijk dat een president alleen dat land beheert? Denk je dat een president alles kan veroorloven? Daar hangen allemaal procedures aan vast en noem maar op. Het is allemaal een afleiding, marionettekes. De nieuwe wereldorde is echt! De illuminati ook, geloof niet alles wat je voorgeschoteld krijgt. Observeer met eigen ogen, bekijk wat er laatste eeuw allemaal heeft afgespeeld, altijd hetzelfde liedje.
![]() |
#365 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Meer en meer mensen beginnen dit te beseffen. En de orde diensten (of hun oversten) ook blijkbaar: http://www.hln.be/hln/nl/3424/econom...r-crisis.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben wel kritisch. Maar het zou te ver off topic voeren om er hier op in te gaan. Ik noem een voorbeeldje: ik ben sterk voor het BROV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Burgemeester
|
![]() http://dprogram.net/2009/02/28/us-gi...-high-treason/
Oef! Als hier iets van waar is, gaan we nog al wat meemaken... Blijkbaar is het nu al zo dat rijke Chinezen op grote schaal huizen aan het opkopen zijn in de VS, profiterend van de ingestorte huizenmarkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is heel evident en de transitie gaat als maar sneller. Dit is een verschuiving van West naar Oost. Binnenkort maken wij de plastic speelgoedjes in een onderbetaald schuurtje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Hij is er zelfs al, Saint Obama. De langverwachte messias. Wist je dat hij NLP technieken gebruikt om het volk te manipuleren? Zulke mensen worden jarenlang gemediatrained. Zulk een pion zet men niet zomaar aan de top. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Of zie de sectie democratie.nu hier op het forum. (of hun website) Een bespreking van Jos Verhulst kan ik je ook aanbevelen. Kwestie van je ogen es te openen. Democratie, het kan zeker ! Maar deze particratie gaat het nooit toelaten. Zelfs in Zwitserland probeert men bressen te slaan in het systeem van refrenda. Hoe meer je die dingen in zijn context kan plaatsen, hoe meer je tot besef komt van de grote elite achter het wereldtoneel. En die zitten niet alleen in Amerika, geloof me. Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 maart 2009 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() Europa moet dringend aan protectionisme doen, en die Chinese rommel niet meer kopen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Europees Commissaris
|
![]() Frank van Dun doet bescheiden voorstellen. Dat is al wat. Ze zijn weliswaar onwerkbaar, maar het voordeel van een concreet voorstel is dat je er deftige kritiek op kan leveren.
Het beste alternatief tot nog toe vind ik het BROV. Dan kan een bevolking de regering terugfluiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze denken dat we in een democratie leven. Zelfs het concept is totaal vern*kt. Hoe kan je nu als volk het bestuur van je land kiezen, als de bestuursleden zelf naar eigen goeddunken (en populariteit) handelen. Dat is ZOOOO verkeerd !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Troepen uit Irak halen is 1 stap in de goede richting. Obama zal niet alleen voor ideologische redenen blij zijn dat het leger daar weg is. Dan economie terug op z'n pootjes zetten, en wat besparingen en hogere belastingen invoeren. We zullen zien he, ik zei dan ook "hopelijk".
|
![]() |
![]() |