![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#362 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Peeter de Roover, ja. Dat is toch diegene die regelmatig in het Pallieterke schrijft of schreef. En dat is dan uw referentie. Ik had het moeten denken. En was Koen Dillen ook niet degene die de rubriek 'Frankrijk' in het Pallieterke verzorgde? U weet wel, die Koen Dillen die in Spanje bij Léon Degrelle op de thee ging? Ook dat had ik weer kunnen vermoeden. Laatst gewijzigd door system : 14 maart 2009 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Peter is trouwens alles behalve een vb-gezinde. Zoals ge merkt post ik het citaat zelfs in de marge, om te reposteren op wat U onze 'niet-verdiensten' noemt. Het heeft dus de facto ook niets met de EU-discussie hier te maken. Me dunkt werd er hier al geopperd dat U de officiële info van de EU maar eens moest ontkrachten: Tot nu toe bent U daar niet in geslaagd, zelfs geen poging tot... Wat een Koen Dillen plots met Peter te maken heeft snap ik niet goed, nog minder snap ik wat Degrelle met onze Europese krachtlijnen te maken heeft. Laat Koen nog duizend keer op de foto gaan staan met Léon dat verandert toch niets aan het feit dat hij wel degelijk zijn werk doet in het EU-parlement in tegenstelling tot wat U komt 'openbaren'. Over Peter gesproken, hij zegde bij zijn betoog trouwens nog iets interessants. En het is blijkbaar toepasbaar: 'Eigenlijk krijgen we als Vlaams gezinden niet veel kans om iets te publiceren in de pers. Maar als we de kans krijgen en de belgicisten lezen dat dan moet de gedachte dat ge er veel in de gordijnen mee jaagt toch deugd doen?' Misschien kort door de bocht, maar daarom niet incorrect: Ge antwoord nog steeds niet. En ik geef toe, het doet me wel deugd dat ge niet meer weet van wat hout pijlen maken. En dat ge ocharme er de overleden Degrelle moet bijslepen om toch maar iets te kunnen zeggen... want eigenlijk zegt ge gewoon 'niets'.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 14 maart 2009 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() U doet maar wat u niet laten kunt. Maar eens zullen uw ogen opengaan. Tenminste dat hoop ik maar. En dan zult u nog eens uw mening moeten herzien.
Laatst gewijzigd door system : 14 maart 2009 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hij zijn ongelijk nooit zou willen toegeven, kon ik van system wel verwachten, maar dat hij in een draad waarin hij compleet met de grond gelijk gemaakt is, gewoon verder blijft lullen in plaats van de benen te nemen, dat overtreft toch wel mijn verwachtingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, niet versaagd, vergis u niet: ook één tegen allen indien het moet. Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2009 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is goed als oppositie maar ik zou een Annemans liever in de regering zien... tezamen met NV-A kopman Bart De Wever. We zouden vlammen zien als la Poupee qui sait Non haar kop weer opsteekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toon dan eens aan wat u waard bent, en ga verder met de discussie door op mijn opmerkingen te reageren, in plaats van dit 'inhoudelijk' gezwam voort te zetten.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 15 maart 2009 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2009 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorklikken naar Koenraad Dillen, voor meer informatie. 'k weet niet wat je dus bedoelt met 'niet veel bijzonders presteren', maar, in vergelijking met de andere Belgische afgevaardigden, verrichten die daar wel veel werk. Politicologisch onderzoek achterhaalt je leugens wel, System.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 maart 2009 om 15:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niets mis met toe te geven dat VB'ers werk verrichten op hun verkozen mandaten, hoor. Dat het een geval van nepotisme is, is heel waar, me dunkt. Dat betekent echter niet dat hij het werk niet zou aankunnen of dat hij het daarom a priori slecht doet. Citaat:
Dillen is bijvoorbeeld 85% van de stemming aanwezig; veel meer dan het gemiddelde.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 maart 2009 om 16:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |