Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2009, 20:26   #361
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Wie het zegt. Wanneer gaat u nu eindelijk antwoorden op mijn opmerkingen, waarvan post nr. 307 de laatste is?
Troost U; ik zit ook nog altijd vol spanning te wachten
Oud 14 maart 2009, 20:34   #362
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Er is trouwens een hemelsgroot verschil tussen een anti-EU- en een anti-Europa-houding
2
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 20:39   #363
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Zoals ik al vaker vertelde; de Vlaamse Beweging is de meest succesvolle naoorlogse politieke beweging die het land kende. Het Vlaams Blok was daar al een vertolker van en Vlaams Belang is dat nog steeds. Het 'gif' van de Vlaamse onafhankelijk stroom nu al door vele aderen, of ze dat al weten of niet... het zit er in. En bij het volgende zoveelste publieke vastrijden van onze bewindsmensen zal dat gif bij diegenen die het nog niet beseffen weer opkomen borrelen. Zo wint de onfhankelijkheidsgedachte keer na keer aan terrein.

Mag onze Gerolf nog zo lang in de oppositie zitten, hun verdiensten zijn niet min. Zoals ik al zei, Peter De Roover vertelde het ons onlangs nog: Dertig jaar geleden smeten ze je zelfs door het raam bij de VVB als je nog maar afkwam met federalisme. Dat was tegen België weet U wel. Vandaag moeten de Lippens en co's langs de achterdeur naar een georchestreerd commissie worden gebracht. Gebroken dan nog... net zoals de Belgische ruggegraad.

Laat Gerolf nog maar zitten, hij doet dat goed. En volhouden doen we zeker, gene paniek.
Laat Annemans maar in de oppositie zitten. Daar zit hij goed.

Peeter de Roover, ja. Dat is toch diegene die regelmatig in het Pallieterke schrijft of schreef. En dat is dan uw referentie. Ik had het moeten denken. En was Koen Dillen ook niet degene die de rubriek 'Frankrijk' in het Pallieterke verzorgde? U weet wel, die Koen Dillen die in Spanje bij Léon Degrelle op de thee ging? Ook dat had ik weer kunnen vermoeden.

Laatst gewijzigd door system : 14 maart 2009 om 20:42.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 20:47   #364
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Troost U; ik zit ook nog altijd vol spanning te wachten
Dat u er niet in slaagt degelijk inhoudelijk te lezen, daar vermag ik niets tegen.
Oud 14 maart 2009, 21:19   #365
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

Peeter de Roover, ja. Dat is toch diegene die regelmatig in het Pallieterke schrijft of schreef. En dat is dan uw referentie. Ik had het moeten denken. En was Koen Dillen ook niet degene die de rubriek 'Frankrijk' in het Pallieterke verzorgde? U weet wel, die Koen Dillen die in Spanje bij Léon Degrelle op de thee ging? Ook dat had ik weer kunnen vermoeden.
Peter schrijft nog steeds in het Pallieterke onder een pseudoniem (En af en toe in DS). Hij is trouwens mijn referentie niet, ik haal gewoon een citaat van hem aan omdat ik het gewoonweg een goed omvattend citaat vind. Mag het?

Peter is trouwens alles behalve een vb-gezinde. Zoals ge merkt post ik het citaat zelfs in de marge, om te reposteren op wat U onze 'niet-verdiensten' noemt. Het heeft dus de facto ook niets met de EU-discussie hier te maken.

Me dunkt werd er hier al geopperd dat U de officiële info van de EU maar eens moest ontkrachten: Tot nu toe bent U daar niet in geslaagd, zelfs geen poging tot...

Wat een Koen Dillen plots met Peter te maken heeft snap ik niet goed, nog minder snap ik wat Degrelle met onze Europese krachtlijnen te maken heeft. Laat Koen nog duizend keer op de foto gaan staan met Léon dat verandert toch niets aan het feit dat hij wel degelijk zijn werk doet in het EU-parlement in tegenstelling tot wat U komt 'openbaren'.

Over Peter gesproken, hij zegde bij zijn betoog trouwens nog iets interessants. En het is blijkbaar toepasbaar: 'Eigenlijk krijgen we als Vlaams gezinden niet veel kans om iets te publiceren in de pers. Maar als we de kans krijgen en de belgicisten lezen dat dan moet de gedachte dat ge er veel in de gordijnen mee jaagt toch deugd doen?'

Misschien kort door de bocht, maar daarom niet incorrect: Ge antwoord nog steeds niet.

En ik geef toe, het doet me wel deugd dat ge niet meer weet van wat hout pijlen maken. En dat ge ocharme er de overleden Degrelle moet bijslepen om toch maar iets te kunnen zeggen... want eigenlijk zegt ge gewoon 'niets'.

Laatst gewijzigd door dominatrix : 14 maart 2009 om 21:20.
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 21:20   #366
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat u er niet in slaagt degelijk inhoudelijk te lezen, daar vermag ik niets tegen.
Nog twee van die en dan kunnen we kaarten
Oud 14 maart 2009, 21:43   #367
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat u geen blijk geeft van een beetje schaamte...

...dwingt mij, mijn mening over u te herzien.

En ik vind het jammer.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 22:20   #368
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat u geen blijk geeft van een beetje schaamte...

...dwingt mij, mijn mening over u te herzien.

En ik vind het jammer.

Paulus.
U doet maar wat u niet laten kunt. Maar eens zullen uw ogen opengaan. Tenminste dat hoop ik maar. En dan zult u nog eens uw mening moeten herzien.

Laatst gewijzigd door system : 14 maart 2009 om 22:23.
Oud 14 maart 2009, 22:26   #369
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Dat hij zijn ongelijk nooit zou willen toegeven, kon ik van system wel verwachten, maar dat hij in een draad waarin hij compleet met de grond gelijk gemaakt is, gewoon verder blijft lullen in plaats van de benen te nemen, dat overtreft toch wel mijn verwachtingen.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 06:55   #370
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hij zijn ongelijk nooit zou willen toegeven, kon ik van system wel verwachten, ....
Ik niet. I achtte hem groter.

Citaat:
maar dat hij in een draad waarin hij compleet met de grond gelijk gemaakt is, gewoon verder blijft lullen in plaats van de benen te nemen, dat overtreft toch wel mijn verwachtingen.
Precies daarom ben ik ook zo teleurgesteld.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 09:52   #371
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik niet. I achtte hem groter.

Precies daarom ben ik ook zo teleurgesteld.

Paulus.
Allen tegen één. Het weze zo.

Maar, niet versaagd, vergis u niet: ook één tegen allen indien het moet.

Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2009 om 10:00.
Oud 15 maart 2009, 11:29   #372
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Peter schrijft nog steeds in het Pallieterke onder een pseudoniem (En af en toe in DS). Hij is trouwens mijn referentie niet, ik haal gewoon een citaat van hem aan omdat ik het gewoonweg een goed omvattend citaat vind. Mag het?

Peter is trouwens alles behalve een vb-gezinde. Zoals ge merkt post ik het citaat zelfs in de marge, om te reposteren op wat U onze 'niet-verdiensten' noemt. Het heeft dus de facto ook niets met de EU-discussie hier te maken.

Me dunkt werd er hier al geopperd dat U de officiële info van de EU maar eens moest ontkrachten: Tot nu toe bent U daar niet in geslaagd, zelfs geen poging tot...

Wat een Koen Dillen plots met Peter te maken heeft snap ik niet goed, nog minder snap ik wat Degrelle met onze Europese krachtlijnen te maken heeft. Laat Koen nog duizend keer op de foto gaan staan met Léon dat verandert toch niets aan het feit dat hij wel degelijk zijn werk doet in het EU-parlement in tegenstelling tot wat U komt 'openbaren'.

Over Peter gesproken, hij zegde bij zijn betoog trouwens nog iets interessants. En het is blijkbaar toepasbaar: 'Eigenlijk krijgen we als Vlaams gezinden niet veel kans om iets te publiceren in de pers. Maar als we de kans krijgen en de belgicisten lezen dat dan moet de gedachte dat ge er veel in de gordijnen mee jaagt toch deugd doen?'

Misschien kort door de bocht, maar daarom niet incorrect: Ge antwoord nog steeds niet.

En ik geef toe, het doet me wel deugd dat ge niet meer weet van wat hout pijlen maken. En dat ge ocharme er de overleden Degrelle moet bijslepen om toch maar iets te kunnen zeggen... want eigenlijk zegt ge gewoon 'niets'.
Je kan knap sterk uit de hoek komen, weet je dat? Hou het zo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 11:31   #373
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Hij is goed als oppositie maar ik zou een Annemans liever in de regering zien... tezamen met NV-A kopman Bart De Wever. We zouden vlammen zien als la Poupee qui sait Non haar kop weer opsteekt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 12:01   #374
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allen tegen één. Het weze zo.

Maar, niet versaagd, vergis u niet: ook één tegen allen indien het moet.
Toon dan eens aan wat u waard bent, en ga verder met de discussie door op mijn opmerkingen te reageren, in plaats van dit 'inhoudelijk' gezwam voort te zetten.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 15 maart 2009 om 12:14.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 12:06   #375
system
Banneling

Standaard

Citaat:
.
Koen Dillen presteert niet veel bijzonders in het Europees parelement. Weer zo'n typisch staaltje van u om de waarheid te verbloemen. Mensen die pinten gaan pakken met Leon Degrelle op de manier zoals Koen Dillen dat deed, verraden hun meer dan extreem-rechtse inborst. Ge kunt misschien de mensen wat proberen wijs te maken. Proberen toch. Meer nog, volgens mij tapt ge meer dan waarschijnlijk uit hetzelfde anti-democratisch vaatje als Dillen. Maar mij zult ge niet vangen.

Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2009 om 12:14.
Oud 15 maart 2009, 15:53   #376
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Koen Dillen presteert niet veel bijzonders in het Europees parelement..
Alle VB-afgevaardigden in het Europees Parlement horen bij de actiefste afgevaardigden van België.

Doorklikken naar Koenraad Dillen, voor meer informatie.

'k weet niet wat je dus bedoelt met 'niet veel bijzonders presteren', maar, in vergelijking met de andere Belgische afgevaardigden, verrichten die daar wel veel werk.

Politicologisch onderzoek achterhaalt je leugens wel, System.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 maart 2009 om 15:54.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:31   #377
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Alle VB-afgevaardigden in het Europees Parlement horen bij de actiefste afgevaardigden van België.

Doorklikken naar Koenraad Dillen, voor meer informatie.

'k weet niet wat je dus bedoelt met 'niet veel bijzonders presteren', maar, in vergelijking met de andere Belgische afgevaardigden, verrichten die daar wel veel werk.

Koen Dillen is een geval van nepotisme. Het zoveelste in de politiek. Er moest altijd een zitje gereseveerd worden voor de familie Dillen in het Euopees parlement. Tot 2004 verrichtte hij niet veel. Die cijfers die u aanhaalt zeggen niets. Het niet omdat u hier 50 antwoorden post, dat u daarom een zinnig bijdrage levert aan dit forum. Maar vermits u het toch zo goed schijnt te weten en ik me kan vergissen, zeg me nu eens concreet wat heeft Dillen heeft uitgepookt in het Europees parlement. Dus niet alleen cijfertjes, ook inhoud.
Oud 15 maart 2009, 16:48   #378
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Koen Dillen is een geval van nepotisme. Het zoveelste in de politiek. Er moest altijd een zitje gereseveerd worden voor de familie Dillen in het Euopees parlement. Tot 2004 verrichtte hij niet veel. Die cijfers die u aanhaalt zeggen niets.
De cijfers die ik heb aangehaald zijn de uitkomst van een leeronderzoek onder begeleiding van professor Van Hecke. Tenzij je die professor (en zijn leerlingen) in het bijzonder en de universiteit Antwerpen in het algemeen gaat betichten van collaboratie met het VB, ga ik toch eerder voor hun conclusies gaan - met cijfers - dan uw geraas hier in't wilde weg.

Er is niets mis met toe te geven dat VB'ers werk verrichten op hun verkozen mandaten, hoor.

Dat het een geval van nepotisme is, is heel waar, me dunkt. Dat betekent echter niet dat hij het werk niet zou aankunnen of dat hij het daarom a priori slecht doet.

Citaat:
Het niet omdat u hier 50 antwoorden post, dat u daarom een zinnig bijdrage levert aan dit forum. Maar vermits u het toch zo goed schijnt te weten en ik me kan vergissen, zeg me nu eens concreet wat heeft Dillen heeft uitgepookt in het Europees parlement. Dus niet alleen cijfertjes, ook inhoud.
Dat kan u ook vinden in het verslag dat u op de desbetreffende website kan vinden. U kan natuurlijk ook de bevoegde professor mailen voor meer informatie.

Dillen is bijvoorbeeld 85% van de stemming aanwezig; veel meer dan het gemiddelde.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 maart 2009 om 16:50.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:51   #379
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Net een forumbot die vastgelopen is.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2009, 16:53   #380
system
Banneling

Standaard

Citaat:
De cijfers die ik heb aangehaald zijn de uitkomst van een leeronderzoek onder begeleiding van professor Van Hecke. Tenzij je die professor (en zijn leerlingen) in het bijzonder en de universiteit Antwerpen in het algemeen gaat betichten van collaboratie met het VB, ga ik toch eerder voor hun conclusies gaan - met cijfers - dan uw geraas hier in't wilde weg.

Er is niets mis met toe te geven dat VB'ers werk verrichten op hun verkozen mandaten, hoor.

Dat het een geval van nepotisme is, is heel waar, me dunkt. Dat betekent echter niet dat hij het werk niet zou aankunnen of dat hij het daarom a priori slecht doet.

Dat kan u ook vinden in het verslag dat u op de desbetreffende website kan vinden. U kan natuurlijk ook de bevoegde professor mailen voor meer informatie.
Een andere professor; Hendrik Vos, zei ooit wat anders over de prestaties van Koen Dillen. En zo zien we maar. Maar goed, ik ga hier niet meer mijn tijd aan verspillen. We gaan niet kleingeestig doen en hem het voordeel gunnen van de twijfel. Maar ik vertrouw hem en heel die kliek voor geen iota. Goed geweten.

Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2009 om 16:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be