![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens: wat vind jij dat ze moeten doen met al die kinderen die door Hamas zelf werden gewond?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is er slavernij aan werken om uw eigen kosten te betalen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat jou argument ergens hout snijdt, Kun je wel lezen? Ik schreef duidelijk dat niet het individu maar wel het beleid in landen waar geen basiszorg heerst verantwoordelijk is, dat je daar Palestijnse kinderen bijsleurt die hier op uitnodiging als oorlogsslachtoffers medische hulp kregen slaat nergens op, leer eerst nadenken voor je wat zegt misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() Neen, eerder als een klant die zich in een restaurant aan allerlei overheerlijke gerechten tegoed heeft gedaan en die daarna de rekening niet kan of wil betalen. Zo'n klant mag dan als tegenprestatie de afwas gaan doen.
Of zoals schepen in havens aan de ketting worden gelegd omdat de rederij de rekening voor stookolie niet heeft betaald. Zodra de rekening is betaald, kan het schip weer uitvaren, maar tot die tijd dus niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke andere wijze dacht u te voorkomen dat zo'n illegaal tijdens zijn tewerkstelling niet zomaar wegloopt en wederom in de illegaliteit verdwijnt - zonder zijn rekening te hebben betaald? Het mag overigens ook gewoon een electronische enkelband zijn, maar persoonlijk zie ik toch liever het aloude beproefde middel van de zware bal aan het been, omdat dat daadwerkelijk fysieke ontsnapping onmogelijk maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sus, best een goed idee voor maar illegalen die om humanitaire medische redenen papieren krijgen vallen meestal ten laste van een of ander ocmw.. of trekken invaliditeit, en op die uitkeringen kun je moeilijk kosten verhalen dus dat gaat niet werken in praktijk vrees ik...
De ellende is dat mensenrechten niet afgedwongen worden van landen waar een elite zich verrijkt ten koste van duizenden straatarme mensen. De hulpverlening aan die landen is een industrie geworden waar geld mee verdient wordt, maar zelden echt effect heeft op de toestand van mensen daar... dwing landen mensenrechter te erkennen en zelf in basiszorg te investeren, het kan wel en dat bewijst o.a Brazillie waar basisgezondheidszorg toegankelijk is voor iedereen, en gratis. Vooal Afrikaanse en Islamitische landen zijn wat gezondheidszorg en toegankelijkheid betreft puinhopen, zorg zou moeten worden afgedwongen in thuislanden en daarbij mogen we best hulp bieden wat mij betreft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() Wat is er precies barbaars aan een ijzeren bal aan het been? En wat zijn de andere alternatieven volgens u dan, buiten de electronische enkelband die ik al heb genoemd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het doet denken aan de slavernij, en die was barbaars. "En wat zijn de andere alternatieven volgens u dan, buiten de electronische enkelband die ik al heb genoemd." Opzichters plaatsen? Straffen stellen op vluchtpogingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opzichters horen er zowiezo al te zijn. Straffen stellen op vluchtpogingen heeft nog nooit iemand ervan weerhouden om te ontsnappen. Dat ontsnappen moet fysiek onmogelijk gemaakt worden, en dat doet men tot nader order gewoon het best middels een zwaar voorwerp dat aan het been bevestigd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat maakt geen verschil. Mentaal zal dat net hetzelfde aanvoelen. "Opzichters horen er zowiezo al te zijn. Straffen stellen op vluchtpogingen heeft nog nooit iemand ervan weerhouden om te ontsnappen. Dat ontsnappen moet fysiek onmogelijk gemaakt worden, en dat doet men tot nader order gewoon het best middels een zwaar voorwerp dat aan het been bevestigd is." U doet net alsof mensen die hier een medische ingreep willen ondergaan doorwinterde criminelen zijn. Straffen stellen op ontsnappingspoging zal zeer zeker mensen tot denken stemmen en bijgevolg tegenhouden om te ontsnappen. En als je toch wil voorkomen dat mensen willen vluchten, moeten ze maar een enkelband dragen. Btw: heb je er al eens aan gedacht dat zo'n ijzeren bol het werk van die mensen zogoed als onmogelijk zal maken? P.S: wat met hoog-bejaarde mensen, gehandicapten en kinderen die hier een medische ingreep willen laten uitvoeren? (denk maar aan die Palestijnse oorlogsslachtoffertjes). Wil je deze ook te werk gaan stellen met een ijzeren bol aan hun been? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Straffen stellen op pogingen om te ontsnappen heeft enkel effect als er met scherp op de ontsnapper mag worden geschoten. Aangezien dit meestal niet mag, heeft dat dan ook geen enkel effect. Citaat:
Citaat:
Wat die Palestijnen daar verder mee te maken hebben, is mij een raadsel. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Neen dank u. Ik ben zeker niet constant boos, noch haat ik marokkanen of arabieren. Dat zou zo kunnen lijken, omdat ik op dit forum steeds bepaalde punten inneem in bepaalde topics. soit. Idd sommige dingen kan je niet veranderen en zijn een evolutie. Maar de toestroom van buitenlanders, is zeker in te perken. Het criminele gedrag van sommige van die voorgaanden is evenmin onmogelijk om aan te pakken. Net zoals het profitariaat op onze sociale zekerheid grotendeels de wereld zou kunnen worden uitgeholpen. Dat zijn dingen die men als men wil, kan veranderen. Daar hoef ik me echt niet bij neer te leggen, van 'toch niks aan te doen'. Ik vind dat men die dingen dringend moet aanpakken. ik zou graag wel eens weten waarom men er per se niks aan wil doen. Want als men mbt die 3 zaken orde brengt, dn hoor je van dat VB niet meer. Maar nee, alles behalve dat. en nu zitten ze dus met 2 problemen. Hoe langer hoe meer vreemd crapuul komt hier de vetpotten leegroven. En de brave vlaming heeft de buik vol en stemt oa hoe langer hoe meer 'verkeerd'. Aanstaande zondag moèt ik mijn stem nog eens laten horen. Hopelijk vangen ze er eens iets mee aan.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 3 juni 2009 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Schepen
|
![]() onrecht. In uw ogen dan toch.
Of hebt u daar ook al zeggenschap daarover?
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 3 juni 2009 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Daarvoor zijn ze in de eerste plaats toch naar hier gehaald "omdat de belg dat werk niet wil doen" Laat ze zo zelf hun medische zorgen terugbetalen. Of is dat teveel gevraagd? Aan een vreemdeling vragen om te werken... Ben ik nu racist?
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |