![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Gouverneur
|
![]() Dat klopt . Ik ken veel mensen die er mee gereden hebben en er kontent over waren . Een ex-collega van me kocht om de 3 of 4 jaar een nieuwe Lada en die heb ik er ook nooit over horen klagen .
Die van mij echter was niet echt een groot succes . Ik moest zo ongeveer eens per maand gedepanneerd worden door Touring Wegenhulp . Ik reed dan nog op LPG ook , en toen ik hem dan eindelijk verkocht kreeg aan de garagist waar ik een andere wagen kocht , belde die me een paar dagen later op met de mededeling dat die gastank lekte !
![]() |
#364 |
Minister
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Gouverneur
|
![]() Die garagist wist ook te vertellen dat die gastank had kunnen ontploffen wanneer ik veel en lang met die auto gereden zou hebben . Misschien al een "chance" dat ik er zo dikwijls mee in panne stond .
![]() Elk nadeel heb z'n voordeel zeker ?
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand me zoiets zou zeggen, zou ik enkel nog op hout willen rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
Jaja, want de man kan natuurlijk niet toevallig op zijn werk zijn en de bevalling toch nog willen bijwonen. Wat schaft u het recht als individu iemand die om een reden die je niet kent gehaast is de doorgang te belemmeren?
![]() |
![]() |
#370 |
Gouverneur
|
![]() Mercedes-rijders rijden in België geen 180 , Dronkoers . Mercedes-rijders zijn in 't algemeen oude konservatieve zakken die rustigaan doen . Maar het zijn meestal wel goede chauffeurs . Ik ken er ene die al meer dan 1.100.000 km. heeft gebold en slechts één ongeval heeft veroorzaakt .
Dat was toen ik in de winter met ijsgang een viaduct kwam afgereden en begon te slippen en tegen de auto voor mij botste . ![]()
![]() |
#371 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Btw, ik had nog een praktisch vraagje. Als een fietser in de bebouwde kom rijdt op een straat zonder fietspad, mag hij dan auto's rechts voorbijsteken als die rechts willen afslaan in een straat? Ik vraag het omdat ik zo bijna een accident gezien had gisteren. Laatst gewijzigd door Kay_ : 28 december 2009 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Minister
|
![]() Euh... Ik dus wel
![]()
![]() |
#373 |
Gouverneur
|
![]() Ja ! Gezellig . Lekker allemaal samen in de Lada rond de open haard . Wel een beetje warm in de zomer vrees ik .
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En schrijfverbod.
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een elektrische auto neemt evenveel plaats in dan een gewone auto. Los je zo het fileprobleem op? Gelukkig doet zot zijn geen pijn.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 28 december 2009 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Gouverneur
|
![]() In België ik niet . Ook 's nachts niet . Als ge dan geflitst wordt (en geen dure advocaat kunt of wilt betalen ) moogt ge al sofort een tijdje te voet gaan , en dat is het mij niet waard .
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat alle argumenten teniet gedaan worden en je te voet naar huis mag gaan.
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() Zo een kip vliegt los door uw auto heen.
Chicken cannon is een test die bij vliegtuigen wordt gebruikt om birdstrike te simuleren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh Noes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
flikken zijn geen particuliere individuen. mijn vraag was: wat schaft u als individu het recht het recht in eigen handen te nemen en iemand doorgang te belemmeren? mocht het mijn vrouwmens zijn die op bevallen staat, en jij belet dat ik er tijdig kan geraken, ik kan u verzekeren dat ik met mijn 4x4 uw toyotaatje de gracht in rij.
![]() |