![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik weet dat niet: als een schot in een huis wordt afgevuurd, hoor je dat dan ook niet buiten?
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | ||
|
![]() Citaat:
1. Een auto besturen zonder rijbewijs 2. Hinderen van een gerechtelijk onderzoek, want aanvankelijk hebben ze gelogen ik hoop dat ze zwaar worden gestraft.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 9 januari 2010 om 11:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben gisterenavond ferm op de lappen geweest, in een leuke tent zowat 20 km van mijn huis. Mocht ik deze morgen vernemen dat daar in de direkte buurt een moord gepleegd is op twee jonge mensen ... bla bla ... dan zou ik zelf bellen naar de wijkagent hier om te melden: zeg, ik was daar, ge kent mijne mail, als 't nodig is zal ik trachten een lijst te maken met wie daar allemaal was en wie tot de laatste met mij is blijven hangen ... en als 't nodig is, moeten die van de geheime polies mij maar komen ondervragen hé ... Zoiets heeft een naam: burgerlijke plicht. Hoe noemt de jeugd dat nu? Solidariteit ? In ieder geval behoef ik daarvoor geen verontschuldigingen. Ik blijf erbij: verander uwe nik maar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 januari 2010 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar is nergens sprake het besturen van 'een auto zonder rijbewijs'. Wel van een valse tipgever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Zo staat het in het nieuwsblad
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar moet ge dus 'prof' voor zijn. Ik hoop dat ge dan nogh Het Laatste Nieuws leest, dan ben je uitstekend geïnformeerd ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn overbuur werd ooit eens aangeklaagd voor moord-poging op zen vrouw. Ik kan u vertellen de man was volledig onschuldig, maar hij heeft wel twee maanden in den bak gezeten. Ook zen linkse buurman heeft 24 uur aangehouden geweest Zen vriendin had de moordpoging verzonnen, en beweerde zelfs dar de linkse buurman het gezien had en geen hulp bood. Ere waren geen getuige en het was haar woord tegen het zijne. De politie is komen vragen of ik nooit iets verdacht gezien had bij hem. Stel dat ik een pik op die had, en hem kotsbeu was. Dan was het voor mij gemakkelijk om te zeggen dat hij ne moeilijke mens was, agressief..enz.. ( nog voor ik wist wat er precies gebeurt was) Die burgerplicht waar je mee schermt, daar moet je heel voorzichtig mee zijn hoor. Laatst gewijzigd door De Prof : 9 januari 2010 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nergens sprak ik over een 16 jarige of rijbewijs, ik gaf mijn mening op basis van wat ik las in de krant, en daar was er geen sprake van. Mij hier de laan uitvegen met iets dat ik niet weet of wist, is wel heel laag hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot hiertoe just niks. Verander uwe nik voordat gij verhoord wordt in de zaak van die diefstal van een boterbloem uit den hof van boer Pier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat zij uiteindelijk door de mand viel, alles wat ze beweerde klopte van geen kanten, de éne leugen moest de ander indekken. Zelfs de aandoeningen waren onmogelijk van een moordpoging enz... Maar geef me uw e-mail adres maar door, gij staat toch op de eerste rij om gelijk wie aan te klagen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij moet op zijn beurt ook lezen wat ik eerst schreef. En dat is gewoon een vraag, is een verontschuldiging op zen plaats, als men iemand onterecht verdacht stelt? Niet meer of minder. Laatst gewijzigd door De Prof : 9 januari 2010 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat zo is, nogmaals excuses. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foutje van mij.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 9 januari 2010 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |