![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Wat is dat nu voor een vraag? Uiteraard kan jij lid worden. Jij mag zelfs een eigen functie/titel kiezen. Ik ken jouw kwaliteiten, je bent van harte welkom. Ik ben dan wel een Brugse Zot, en dat is toevallig één van mijn lievelingsbieren (zowel de bruine als de blonde ![]() Ik hoop dat we elkaar morgen in Linkebeek ontmoeten, dan kunnen we daar al eens goed doorbomen over het project dat we samen zullen ontwikkelen. Breng als het enigszins kan je camera mee!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"zover ik kan zien, is álles van mij. En alles wat van mij is, is ook van mijn vrienden. Dus ook van jou. Want jij bent mijn vriend. En daarmee heb ik alles wat ik nodig heb." ![]() Ik wilde op slag ook zo worden. En aangezien ik dankzij Google Earth nogal véél kan zien, heb ik nogal véél uit te delen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#366 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zie waar we nu staan. Denk je nu echt dat die gesprekken vlotter gaan verlopen in bloeiende economische tijden (in ieder geval kan Brussel dan al geen structurele geldstroom eisen omdat het jaar ervoor een crisisjaar was)? Het enige verschil zal zijn dat de Franstaligen nog minder gaan willen praten, want bloeiende economische tijden betekenen in het huidige federale stelsel dat ze meer geld zullen krijgen (en dus kunnen uitdelen) zonder er effectief iets voor te moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je mij nu vertellen dat het de éérste keer is dat je die term "Klein-Vlaanderen" ziet, Xenophon?
Jij zit toch ook regelmatig te lezen wat "azert & C°" hier zo allemaal uit hun botten slaan? ![]()
![]() |
![]() |
#368 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een ander geld, zonder rente, zou ons ook een andere poging tot staatshervorming hebben opgeleverd, want géén overheidsschuld in die omvang, geen PS-Wallonië, en wat de verfransing van de Brusselse rand betreft, moet ik er nog eens over nadenken. Of heeft iemand een idee?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dit t is onverantwoord, bedroevend en treurig". En ik voeg er aan toe: "Maar niet verwonderlijk, want Dewever wilde vanaf het begin af aan geen akkoord." En hij werd hierin driftig bijgestaan door zijn kwade geniussen te weten: Intrieste Geert en Bolle Brepoels. Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
#370 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
De franstaligen willen rechten in Vlaanderen die de nederlandstaligen in de Walen niet hebben. Zolang de franstaligen niet inzien dat zoiets onredelijk is, is er een probleem.
![]() |
#373 |
|
![]() Het is inderdaad bedroevend en treurig dat België niet met een gewone meerderheid kan bestuurd worden.
Maar dat is niet de schuld van de NVA.
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 4 september 2010 om 11:32. |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zou willen weten waarover het écht gaat, lees dan eens bericht # 317.
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik speel inderdaad onder meer de rol van leraar Duits. Van rechnen krijg ik helaas hoofdpijn. Ik kan daar écht niks aan doen, dat is altijd al zo geweest. Dat neemt niet weg dat ik graag bereid ben te luisteren naar mensen die mij de zaken op eerlijke en relatief gemakkelijk te begrijpen wijze voor willen rekenen. Ik zou het dan ook waarderen mocht jij die ongetwijfeld niet gemakkelijke missie willen vervullen. Jij lijkt mij wijs en eerlijk genoeg daarvoor. Ik wil arbeiten, en vermits ik gemakkelijker samenwerk met intelligente, evenwichtige en vooruitdenkende mensen dan dat ik er in slaag te concurreren met mensen die over andere 'kwaliteiten' beschikken, zoek ik a.h.w. 'van nature' naar medewerkers/mensen met wie ik mee mag werken. Even terzijde: zoals u wel weet, is permacultuur toch nog wat méér dan lege kratten tot kippenhokken ombouwen. Goed geprobeerd, daar niet van. Ik vernam van een boer hoe collega's van hem in een situatie van 'werknemer van de agro-industrie' werden gemanipuleerd door bedrijven als Aveve en Monsanto. Zelf is hij onafhankelijk kunnen blijven, maar dat heeft hem jarenlang bloed, zweet en tranen gekost. Mij gaat het er om dergelijke mensen te beschermen tegen een door de EU gestimuleerde overname van de vitale belangen van een volkomen onterecht aan de kant geschoven bevolkingsgroep waar ik een heel diepe affiniteit mee voel: de boerkes. Ik heb het met die man nog niet over permacultuur gehad (moet ik dringend doen), maar mijn oude vader is er - nu hij en m'n moeder zich met beider erg karige pensioentjes in leven moeten zien te houden (ze weigeren nog steeds koppig elke financiële hulp die de kinderen hun aanbieden) - nu al een paar jaar dolenthousiast mee bezig. In de straat waar hij woont deelt hij nu de ene keer pompoenen uit, de andere keer zijn het frambozen, en dan zijn er nog al die eieren. Kijk, met zo iemand werk ik graag méé, en dat mijn vader die hulp weet te waarderen, vind ik nog eens zo fijn. Ik hoop dat hij nog lang met z'n droom - een lochtink om in te wérken, verdomme - mag bezig zijn. Om af te sluiten: een grondige hervorming van het geldwezen klinkt mij als muziek in de oren, maar ik weet niet of wij dezélfde muziek horen. Kan je me daar iets meer over vertellen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 september 2010 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() In die optiek is Caroline Gennez dan ook een 'trol'. Alleen, die laatste zat heel wat dichter bij de onderhandelingstafel dan u met uw gezwets.
Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 11:45. |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() OK, ik kan net zo goed bij jou naar álles komen kijken, hé? En het aan mijn vrienden uitdelen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 september 2010 om 11:51. |
![]() |
![]() |
#378 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beledigend en discriminerend voor mohammedanen!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en Klein-Vlaanderen is wat overblijft als de Walen Brussel hebben geannexeerd. Ik begrijp niet goed waarom je meedraait in de imperialistische anti-Vlaamse logica.
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() Het Belang van Limburg. Vandaag.
"Onbegrijpelijk dat N-VA voorstel afwijst" "Van Besien kan nog altijd niet begrijpen waarom de N-VA het voorstel afwees. Volgens hem was er geen sprake van een blanco cheque en is het niet meer dan normaal dat de financieringswet niet meteen hervormd wordt. De voorzitter gelooft wel nog steeds in een akkoord. "We zijn bereid om voort te doen. Als men echter liever naar een andere formule zoekt, dan is dat het volste recht van zij die het initiatief krijgen", besluit hij." Dus volgens Van Besien was er helemaal geen blanco cheque. Dewever begint stilletjes aan over te komen als een verdraaier van de waarheid. En dat is niet de eerste keer. Laatst gewijzigd door system : 4 september 2010 om 12:11. |
![]() |