![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het offerfeest is weer een andere zaak. "Het doden van een dier, heeft niets te maken met afsmeken van vergeving van zonden, maar is een liefdadigheidsinstelling die aan muslims die zich een offerdier kunnen veroorloven, voorschrijft dit geheel of gedeeltelijk te delen met anderen - zo kunnen ook de armen van dit feest genieten. " Uiteraard, hebt ge ook moslims die geen schaap slachten maar gewoon geld geven aan de armen.
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Mijn kind zou geen haram en geen halal mogen eten. Ofwel geef ik mn kind boterhammen mee ofwel eet i vegetarisch.
Ik vind halal serveren, dikke zever om het zomaar te verwoorden.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 september 2010 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | ||
|
![]() Citaat:
de opmerking over de islambashende ruis was aan grimbergen gericht, ge moet u niet aangesproken worden. Ik wees enkel op de inconsequente redenering om de een barbaarse slachtmethode te veroordelen en een andere even barbaarse niet. Citaat:
![]() Maar ge hebt gelijk dat ik hier wat meer tegengas geef gezien er hier al 'kritiek' genoeg is. Waar heb ik daarover iets geschreven?
![]() |
![]() |
#366 | ||
|
![]() Citaat:
Maar geen enkel probleem, mocht ge uw reactie nog eens tegenkomen dan mag je de link eens delen met mij als je wilt.
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | ||
|
![]() Citaat:
Diegenen die geld geven verdienen een pluim.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus als ik een aaseter was, zou ik nu weten waar ik mijn vlees alvast niet moet gaan kopen. Ik zal die dhimmi's dan maar met andere aankopen moeten boycotten, ben helaas vegetariër.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ze eerst bij een paar Maori's een stukje van tussen hun benen wegknippen en ze laten zeggen: "Asjahadun an la illaha ila Llâh wa asjahadun an Mohammadun rasul ul Llah", dan kunnen die halal slachten voor de oliesjeiks.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#371 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeer juist. Ze moesten zich schamen dat ze het op zevende-eeuwse wijze menen te moeten doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Minister-President
|
![]() Je hoeft geen verdoving te gebruiken om een dier pijnloos te slachten. De keel oversnijden en het is toch onmiddellijk gedaan.
Laatst gewijzigd door Inno : 21 september 2010 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Doe waar jij u goed bij voelt, Kodo murtad.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 september 2010 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Je hebt duidelijk nog niet gezien wat er gebeurd als je een dier zijn keel oversnijdt
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
|
![]() Citaat:
Degenen die een schaap slachten geven hun vlees ook weg hoor. 1/3 voor de familie/vrienden/kennissen, 1/3 voor het gezin en 1/3 voor degene die zich geen vlees van veroorloven. Maar het schenken van geld is zeker en vast een goed initiatief.
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() Toch niet. Ik eet geen barbaarse halal. Dat is pech hé gast. Schaam je in de 21ste eeuw halal slachten ophemelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
|||
![]() |
![]() |