![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#362 |
Minister-President
|
![]() Die draad is de max, ik heb mij al krom gesmeten. Sommige vragen werder hier wel 30 keer gesteld en sommige interventies waren zalig.
Regels dienen gerespecteerd te worden. Als er staat: iedereen draagt een bruine sjaal, dan moet iedereen een bruine sjaal dragen en geen witte of gele. Als er staat rode broek, dan is het een rode broek. Wil je een witte broek aandoen, dan hoor je daar niet thuis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is jouw antwoord op de 30-keer gestelde vraag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was de vraag nu weer in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2010 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat zou je graag willen weten hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geduld, geduld!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moslims in de Vlaamse jeugdbeweging, het gedacht alleen maakt me aan het lachen.
De Giro op kamp in de buurt van water. Nadat de ouderen (16+) zich rond hun kampvuur half lazarus gezopen hebben, de hoofddoekjes hangen op half zeven, besluit er iemand om naakt te gaan zwemmen. Nu vraag ik me af: Zouden die moslim meisjes (16+) hun hoofddoek ophouden als ze naakt gaan zwemmen? Zouden die moslim jongens een washandje over hun apparaat trekken? Enfin hoe zou dat in zijn werk gaan?
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doen ze in de fitness ook. Hilarisch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga maar eens kijken naar de aankomst van Sinterklaas. 7 kinderen om te rapen. Moeder de sporttas om alle snoep te verzamelen. 3 koningen zijn ze er ook bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
|
![]() Citaat:
Wij woonden op het domein zelf en maakten alles van zeer kort bij mee hoor. Vertel jij me niet hoe het er aan toegaat en vooral vertel me niet dat moslims daarbij horen. Afvallige heel misschien wel, maar een echte moslim die zicht begeeft in een omgeving waar gezopen, wiet gesmoord en gesext wordt, nee hoor. Stop dus met zeveren over die kopvodden bij onze jeugdbeweging.
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks mag er geen enkel kind nog mee op kamp, van hun ouders. Dat beweerde circe ook al, dat moslims die zich integreren/bij de Chro gaan afvalligen zijn. Dan valt het toch erg mee met de islamisering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
Mij geeft ze den indruk volkomen te passen in de Democratische Volksrepubliek Korea alwaar men zijn gedachtegoed 100% krijgt ingelepeld door de rode rakkers.
![]() |