![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een mamoet knuppelde ze niet neer suske , deze werd waarschijnlijk opgejaagd met speren ende gedood door de jagers . Het vlees zal dan ook wel door de gehele stam opgegeten zijn geweest . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
|
![]() Je moet eens een krant lezen, dan zie je duidelijk dat dat soort denken alles behalve door de natuurlijke selectie is opgeruimd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee je moet de schuld bij de geemigreerde holbewoners leggen , zo creer je een win voor jezelf situatie . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
|
![]() Dat zijn twee verschillende zaken. Het is niet omdat een schrijver zijn stiel beheerst, dat je hem ook automatisch goed moet vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, vraagt gij ze in uw grot, geef uw bessen, desnoods uw vrouwen, wees maar gezellig multicultureel, en denk vooral dat "je wint voor jezelfé! Succes hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schreef De vakbondsmilitanten in colombia interesseren me geen fluit, dat men daar per werkdag 1,50€ verdient evenmin en waarom, hoe men in het buitenland omspringt met z'n volk zijn mijn zaken nietWat ik verwoord als : enkel het onrecht aan eigen volk telt; onrecht aan ander volk kan me niet bommen. Gelieve je onderschrift aan te passen. Dan protesteer je met U moet eens aandachtiger lezen en niet enkel hier en daar iets uitpikken zodat het u zou passen.Maar het is duidelijk. Het kan je geen fluit schelen. Het kan je wellicht ook geen fluit schelen dat ons geld er geïnvesteerd wordt om die mensen er te gaan uitbuiten en op hun rug geld te verdienen. Want daarop reageer je niet. Het kan je wellicht ook geen fluit schelen dat die multinationals, die ondanks de crisis, hoge winsten maken en nog rijker zijn geworden; kwasi geen belastingen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
|
![]() Euh, ja, eigenlijk wel. Ik heb immers letteren gestudeerd. Bovendien geven de verkoopcijfers me gelijk. Wie meer dan vijftig boeken schrijft waaronder een groot deel bestsellers is zonder meer een stielman. Dat is niet hetzelfde als een kunstenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij grot ??... Grotten zijn niet van mij maar van zij die er in wonen en bessen zijn van zij die ze opeten . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat verandert geen millimeter aan de juistheid van mijn opmerkingen over de uitlatingen van Eberhard! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |