Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2010, 19:46   #361
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Heel simpel:

Wie de meeste mamoeten neerknuppelde en de meeste besjes en nootjes verzamelde, was het rijkst.

Kortom, wie het hardste werkte voor zijn vreten.

Een mamoet knuppelde ze niet neer suske , deze werd waarschijnlijk opgejaagd met speren ende gedood door de jagers . Het vlees zal dan ook wel door de gehele stam opgegeten zijn geweest .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 19:46   #362
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is uw mening, ik lees vooral veel frustraties over de multiculturele samenleving , en dit van verschillende groepen; met grote verschillen in de kwaliteit van commentaar. Daar is niets verkeerd mee, dit is gelukkig een openbaar forum.
Maar dat is niet gelijk aan het constant beschimpen van dezelfde bevolkingsgroep die steevast laf, domme kloten worden genoemd die niets beter verdienen dat onder de voet gelopen te worden door nieuwkomers die blijkbaar als de vijand beschouwt moet worden, aangezien hun kinderaantal iets zou moeten zijn waardoor we hoe dan ook bedreigd worden vanwege de minachting voor onze cultuur.
Geef even vaak en op dezelfde wijze commentaar op Joden, Marokkanen, Moslims of allochtonen in het algemeen en de " goedbedoelenden " hier staan op hun achterste poten, terecht maar blijkbaar gelden die maatstaven voor minderheden en niet voor Vlamingen zelf.
Ik vind Brusselmans een omhooggevallen stuk onbenul, maar u mag hem geweldig vinden hoor!
Mijn gedacht ook En ook waar het Brusselmans betreft!
Oud 15 december 2010, 19:47   #363
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ja, hier wordt veel geleuterd over Marokkanen/moslims/vreemdelingen, maar zo worden ze dan ook genoemd, ook wel immigranten, asielzoekers, vluchtelingen, gewoon met die woorden.
Niemand zou het in zijn hoofd halen die mensen voortdurend met scheldnamen te benoemen.
Stel u even voor dat we allemaal zouden doen als Eberhard en het dus voortdurend zouden hebben over bruintjes, zwartjes en een veel lelijker woord dat ik weiger om te schrijven. Ik heb namelijk nog enig schaamtegevoel in tegenstelling tot Eberhard.
Ja, want termen als kotslims, (s)linksen, iSSlam, geiten en meer van dat fraais worden nooit gebruikt op dit forum.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 19:49   #364
Steve_M

Standaard

Citaat:
Dat is uw mening, ik lees vooral veel frustraties over de multiculturele samenleving , en dit van verschillende groepen; met grote verschillen in de kwaliteit van commentaar. Daar is niets verkeerd mee, dit is gelukkig een openbaar forum.
Maar dat is niet gelijk aan het constant beschimpen van dezelfde bevolkingsgroep die steevast laf, domme kloten worden genoemd die niets beter verdienen dat onder de voet gelopen te worden door nieuwkomers die blijkbaar als de vijand beschouwt moet worden, aangezien hun kinderaantal iets zou moeten zijn waardoor we hoe dan ook bedreigd worden vanwege de minachting voor onze cultuur.
Geef even vaak en op dezelfde wijze commentaar op Joden, Marokkanen, Moslims of allochtonen in het algemeen en de " goedbedoelenden " hier staan op hun achterste poten, terecht maar blijkbaar gelden die maatstaven voor minderheden en niet voor Vlamingen zelf.
Ik vind Brusselmans een omhooggevallen stuk onbenul, maar u mag hem geweldig vinden hoor!
Heb ik dat dan ergens geschreven? Het is in ieder geval een stielman, zoveel is duidelijk.
Oud 15 december 2010, 19:49   #365
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Niet noodzakelijk. Je kon altijd zorgen dat je beter kon knuppelen dan de slappeling twee grotten verder en vervolgens zijn besjes, nootjes en vrouwen gaan roven.
Om vervolgens de hele clan achter je aan te krijgen, waardoor je nakomelingen worden vermoord als vergelding! Jongens met uw kort termijndenken zijn door natuurlijke selectie wat opgeruimd!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 19:49   #366
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, want termen als kotslims, (s)linksen, iSSlam, geiten en meer van dat fraais worden nooit gebruikt op dit forum.

Idd.... 22
Oud 15 december 2010, 19:50   #367
Steve_M

Standaard

Citaat:
Om vervolgens de hele clan achter je aan te krijgen, waardoor je nakomelingen worden vermoord als vergelding! Jongens met uw kort termijndenken zijn door natuurlijke selectie wat opgeruimd!
Je moet eens een krant lezen, dan zie je duidelijk dat dat soort denken alles behalve door de natuurlijke selectie is opgeruimd.
Oud 15 december 2010, 19:50   #368
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Idd zever in pakskes , .... het gaat hem om veel meer dan deze simplistische redenering . Hebben we bvb uitbuiters nodig om te werken of hebben we arbeiders nodig en een goed bestuur ? Kijk bvb naar deze .... het kan en het werkt http://www.alvaradostreetbakery.com/company.html .
Wordt zelfstandig dan hebt u geen uitbuiters nodig maar denk er dan wel aan geen personeel in dienst te nemen want dan bent u waarschijnlijk bij bepaalde de "uitbuiter".

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 19:51   #369
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb ik dat dan ergens geschreven? Het is in ieder geval een stielman, zoveel is duidelijk.
Dat is helemaal niet duidelijk; tenzij uw mening bepalend is voor wie wel of niet een goed schrijver is, gelukkig is dat niet zo!
Oud 15 december 2010, 19:51   #370
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Nee je moet de schuld bij de geemigreerde holbewoners leggen , zo creer je een win voor jezelf situatie .
Oud 15 december 2010, 19:53   #371
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet eens een krant lezen, dan zie je duidelijk dat dat soort denken alles behalve door de natuurlijke selectie is opgeruimd.
En gij moet eens boven je krant uitkijken, niet wie beter kan knuppelen heeft de macht maar wie weet te onderhandelen, intelligent is, weet te netwerken en domoren te bedriegen die denken dat de krant je vertelt hoe de wereld in mekaar zit!
Oud 15 december 2010, 19:54   #372
Steve_M

Standaard

Citaat:
Dat is helemaal niet duidelijk; tenzij uw mening bepalend is voor wie wel of niet een goed schrijver is, gelukkig is dat niet zo!
Dat zijn twee verschillende zaken. Het is niet omdat een schrijver zijn stiel beheerst, dat je hem ook automatisch goed moet vinden.
Oud 15 december 2010, 19:55   #373
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee je moet de schuld bij de geemigreerde holbewoners leggen , zo creer je een win voor jezelf situatie .
Awel, vraagt gij ze in uw grot, geef uw bessen, desnoods uw vrouwen, wees maar gezellig multicultureel, en denk vooral dat "je wint voor jezelfé! Succes hoor!
Oud 15 december 2010, 19:55   #374
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zijn twee verschillende zaken. Het is niet omdat een schrijver zijn stiel beheerst, dat je hem ook automatisch goed moet vinden.
En wie bepaald dit , u?
Oud 15 december 2010, 20:03   #375
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En nogmaals arti aangezien u er niet genoeg van krijgt wel hier sé, hoe men op een ander met z'n volk omgaat, hoe men op een ander denkt over juist en niet juist, hoe men op een ander omspringt met het woordje democratie wel arti dat kan me GEEN FLUIT SCHELEN en waarom arti, omdat onrecht hier voor de voeten ligt en omdat democratie hier niets meer of minder is dan een hol woordje dat te pas en te onpas wordt gebruikt door degene die er misbruik willen/zullen mee maken.
Het is geen kwestie dat ik er geen genoeg van kan krijgen.
Je schreef
De vakbondsmilitanten in colombia interesseren me geen fluit, dat men daar per werkdag 1,50€ verdient evenmin en waarom, hoe men in het buitenland omspringt met z'n volk zijn mijn zaken niet
Wat ik verwoord als : enkel het onrecht aan eigen volk telt; onrecht aan ander volk kan me niet bommen.
Gelieve je onderschrift aan te passen.

Dan protesteer je met
U moet eens aandachtiger lezen en niet enkel hier en daar iets uitpikken zodat het u zou passen.
Maar het is duidelijk. Het kan je geen fluit schelen.

Het kan je wellicht ook geen fluit schelen dat ons geld er geïnvesteerd wordt om die mensen er te gaan uitbuiten en op hun rug geld te verdienen. Want daarop reageer je niet.

Het kan je wellicht ook geen fluit schelen dat die multinationals, die ondanks de crisis, hoge winsten maken en nog rijker zijn geworden; kwasi geen belastingen betalen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2010, 20:04   #376
Steve_M

Standaard

Citaat:
En wie bepaald dit , u?
Euh, ja, eigenlijk wel. Ik heb immers letteren gestudeerd. Bovendien geven de verkoopcijfers me gelijk. Wie meer dan vijftig boeken schrijft waaronder een groot deel bestsellers is zonder meer een stielman. Dat is niet hetzelfde als een kunstenaar.
Oud 15 december 2010, 20:05   #377
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Awel, vraagt gij ze in uw grot, geef uw bessen, desnoods uw vrouwen, wees maar gezellig multicultureel, en denk vooral dat "je wint voor jezelfé! Succes hoor!

Mij grot ??... Grotten zijn niet van mij maar van zij die er in wonen en bessen zijn van zij die ze opeten . .... Geen oorlog en roofgedoe bij deze stam .
Oud 15 december 2010, 20:07   #378
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet door mezelf en evenmin door Marie, dus wanneer u daar commentaar bij hebt moet u die mensen aanspreken!
En dat verandert geen millimeter aan de juistheid van mijn opmerkingen over de uitlatingen van Eberhard!
Oud 15 december 2010, 20:11   #379
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mij grot ??... Grotten zijn niet van mij maar van zij die er in wonen en bessen zijn van zij die ze opeten . .... Geen oorlog en roofgedoe bij deze stam .
Hoe gezellig! Beetje hippiegedoe, alles is van iedereen..want zo denken we toch allemaal? Zijt ge nu niet een beetje naief?Pas op voor Steve hoor, want die vind dat hij rechten heeft op bessen en vrouwen wanneer hij beter kan knuppelen dan zijn buurman die hij een slappeling vindt!
Oud 15 december 2010, 20:14   #380
Steve_M

Standaard

Citaat:
Hoe gezellig! Beetje hippiegedoe, alles is van iedereen..want zo denken we toch allemaal? Zijt ge nu niet een beetje naief?Pas op voor Steve hoor, want die vind dat hij rechten heeft op bessen en vrouwen wanneer hij beter kan knuppelen dan zijn buurman die hij een slappeling vindt!
Stop eens met mijn woorden te verdraaien. Ik heb nergens geschreven dat ik dat vind, ik stel vast dat die manier van overleven de dag van vandaag nog steeds bestaat, niet enkel op microniveau (de tasjesdief bijvoorbeeld), maar ook op macroniveau (arsenalen kernwapens bijvoorbeeld).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be