![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat De Wever eens uit zijn krammen schiet.
Vroeger -toe die naar nog tijd voor had- schoot die altijd zalig terug. Ik moet spontaan denken aan die aanvaring met De Croo en het VB. |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=NXzSFGQB0lQ Over De Croo: "Het is niet omdat je een taal spreekt die op het Nederlands lijkt, dat je een Vlaming bent" Over de heisa rond de foto met Le Pen: "ik vind het een probleem dat men er een probleem van maakt" "de paradox is wel dat het het Vlaams Belang is die die foto heeft verspreid. De partij die altijd zegt: 'niemand wil met ons praten en iedereen behandeld ons als mestkevers'. Als je dan al eens de moeite doet om naar iemand van hun strekking te gaan luisteren; dan nemen ze er een foto van en gebruiken ze die tegen jou" Hoor vooral da lachje van Kathleen Cools op 4:43 ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 14 januari 2011 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het is duidelijk 'alle hens aan dek' in het Heilig Land der Vaad'ren:
PS-voorzitter Eli Di Rupo veroordeelt de beledigende uitspraken van Waals parlementslid Claude Eerdekens over N-VA-voorzitter Bart De Wever ... De burgemeester van Andenne werd op de regionale zender Canal C geïnterviewd over de problematiek van de betaling van de wachturen van de brandweer, naar aanleiding van een vonnis van de rechtbank van Dinant. De maat is vol, meent Eerdekens. De gemeenten kunnen die extra kost niet dragen. "Te veel is te veel, zoals die smeerlap van een Bart De Wever zou zeggen", dixit Eerdekens. Volgens hem wentelen het federale niveau en het Waals gewest opdrachten af op de lokale besturen, "de enigen in dit idiote land die nog werken". "Op federaal niveau is het een zootje ("c’est le bordel"). Wat het gewest betreft kunnen we gemengde gevoelens hebben over zijn bestuurscapaciteit", luidde het. "Het zootje zal zich overal verspreiden", voorspelt Eerdekens. Het zijn barre tijden, meent Eerdekens nog. Hij verwijst daarbij naar de grote figuren uit de hedendaagse geschiedenis. In het stadhuis van Andenne heeft hij bijvoorbeeld al een portret van generaal De Gaulle laten ophangen. Is de gauchiste en bourgmestre van Andenne Monsieur Eerdekens nu een gaulliste geworden? Over een 'zootje' gesproken ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Minister-President
|
![]() Och, ik leerde altijd dat schelden een uiting van onmacht is!!
|
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=f4gu54u3dzc&NR=1 Met Bracke als interviewer! "Ik ben het beu om iedere verkiezing te verliezen van een zwakkere tegenstander" (over het VB) "Facisme is een historische stroming, en ik stoor me nogal aan de semantische vervuiling waarmee begrippen als facisme en racisme zomaar de ether worden in gestuurd." Laatst gewijzigd door bgf324 : 14 januari 2011 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
#367 |
Burgemeester
|
![]() Daar is die te moe voor momenteel. Wachten tot na het nieuwjaarsfeestje.
|
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat om ons d�*t te laten weten !!! Dankjewel ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#370 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, maar daarom nog niet slecht of voorbijgestreefd, integendeel !
Bv BDW zegt zélf dat hij geen splitsingsfeticist is... Toch belangrijk op vandaag, 3 jaar l�*ter , en met een triumviraat. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 14 januari 2011 om 17:23. |
![]() |
![]() |
#372 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is nu het probleem? Er waren 500 miljoen inkomsten en die zijn uitgegeven. Dat is historie en heeft geen enkel belang voor de begroting van 2011. In 2009 kwam dat geld binnen zonder dat het begroot was, dus hoe zou je het kunnen uitgeven hebben?
|
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn nu zover dat kranten hun fora moeten afsluiten als er een artikel over Bart de Wever verschijnt.
De Wever: "La drogue? Allez chez Groen ou �* l’OpenVLD" Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#375 | |||||||
|
![]() Ik dacht dat ik duidelijk was:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2009: -700 miljoen 2010: -1 miljard en maak je geen illusies... die - betekent niet dat het nu allemaal goed gaat: Citaat:
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fonne : 14 januari 2011 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
#377 | |
|
![]() Daar ga ik volledig mee akkoord het is de incompetentie en leugenachtigheid van Vlaams minister Muyters die stoorde. Dat zei ik ook in het begin... je moet goed lezen. Het effect is uiteraard nul... -500 daar +500 daar; gaat wel over miljoen euro's niet over frietpatatten.
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#379 | |||
|
![]() Citaat:
Wat erg is aan Muyters (en Peeters trouwens ook) is dat die mannen zodanig in een ivoren VLAAMSCHE toren wonen dat ze zelf niet meer willen horen van de realiteit: Citaat:
Laatst gewijzigd door largo_w : 14 januari 2011 om 20:11. |
|||
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een grote mond en een klein pietje, kan dat? Laatst gewijzigd door born2bewild : 14 januari 2011 om 20:23. |
|
![]() |