![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met een kogel in uw kop kan je slecht vluchten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat weet ik rikbe, maar in de landen waar de meeste vluchtelingen vandaan komen is de situatie (wegen, vervoer) toch enigszins vergelijkbaar met 1940 hier?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebt U goed gezien, Afghanistan, Irak, Noord Korea e.d. zijn NIET ONZE vaderlanden, dat degenen die dat land hebben als vaderland zèlf strijden voor hùn vaderland, wij hebben daar niks mee te maken en ook niks te zoeken en al zeker niet ONZE jongens daarginds de dood injagen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben niet veel in N Afrika geweest. Alleen maar in Tunesie In 1971 en de wegen waren daar véél beter dan wat ik me herinner van de wegen in Belgie in de jaren 50. Meestal bol staande kasseiwegen.
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo resultaat?
Denkt U nu echt dat ik tot die conclusie gekomen ben door jou te lezen, ik lees bovendien haast nooit iets van wat je schrijft, dat is gewoon mijn mening, steeds geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jah, ik weet 't niet, hoe de wegen erbij lagen in 40-45, 'k was er toen nog lang niet, maar mijn eigenlijke punt was eerder, dat échte vluchtelingen haast nooit op de vlucht kùnnen slaan, enkel het uitvaagsel dat al talloze misdaden op hun kerfstok heeft, die hebben volgens mij ook 't geld, vervoer, kennis, middelen e.d. ...'n arme sloeber heeft dat niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De situatie was toen anders: Belgie werden aangevallen en had geen leger die naam waardig. Mijn ouders hadden een wagen en mijn grootouders, zoals zovele mensen toen, een slechte herinnering aan WW1 en de angst voor de "Pruisen" zat er diep in. Er waren hele stromen van vluchtelingen, per wagen, kar of te voet.
![]() |
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daaruit besluiten dat degene die hier wel geraken "enkel het uitvaagsel" is "dat al talloze misdaden op hun kerfstok heeft" is er toch wat over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet enkel maar wel deels. Je beaamt zelf dat de armsten, en de zwaksten en de zieken al niet tot hier geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze die hen een kogel door het hoofd schoten kunnen wel vluchten als het te warm onder hun voeten wordt. En die wil ik geen onderdak geven, jij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga mijn resultaten niet analyseren, resultaat is resultaat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je hier de rijke villa’s van de geprivilegieerde ziet, ( Schotenhof, Schilde, Brasschaat Kapellen) alles wordt onderhouden door Oekraïners, Polen enz. Belgen zijn te duur? Nu zijn de Oekraïners, Polen enz te duur, ze krijgen een stamp, de Arabieren zijn goedkoper. Wachten op een revolutie in China, die zijn nog goedkoper, dan kunnen de Arabieren gaan! Misschien dat jij nog goedkoper werkt, er is hier veel werk aan die villa’s. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, in plaats van vluchtten kan je ook terugvechten. Ik zeg niet dat iedereen dat moét doen, maar het kan, en mag. Wat niet mag, is dat alle mensen die van een land komen waar oorlog is, of andere onlusten, of armoede, maar in West Europa komt wonen, en van de bevolking verwacht onderhouden te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |