![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
|
![]() Jij zal dat toch ook wel best zien zitten
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarre, jij bent een racist en haatzaaier. En dat mag gezegd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou wel eens willen dat onze filosofen, obliquen en consoorten in moslimbuurten gaan wonen en dan eens een oordeel vellen. Hier een paar opties: Borgerhout, Sint-Gillis, Anderlecht, ... Kies maar. Is dat het soort samenleving dat jullie willen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
Hoezeer ik ook respect heb voor bepaalde culturele gebruiken en ik de creativiteit, originaliteit, ... van de menselijke geest ook waarder. Eén ding moet toch wel gezegd worden aan allen die een cultuurrelativistisch standpunt behartigen: - als je de Afrikaanse geneeskunde (pak dan nog de Arabische geneeskunde) inferieur noemt aan de westerse, ben je volgens velen allicht een racist - als je morgen zegt dat je vindt dat de Arabieren (of Afrikanen) geholpen moeten worden door diezelfde Arabische cfr. Afrikaanse geneeskunst in geval van ziekte, ben je ook een racist ... (nog een grotere want dit heeft negatieve consequenties. Zelfs regeringen van Europa keuren asiel of migratie om medische redenen goed. Er zal dan toch wel iets van aan zijn. ![]() Ik wil maar zeggen dat enige ernst bij het bespreken en vergelijken van verschillende culturen met mekaar niet ongepast is. ![]() P.S.: Vervang "geneeskunde" door sharia en je hebt hetzelfde. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juni 2011 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
|
![]() Persoonlijke beledigingen zijn tegen het forumreglement. Tevens tegen de wet van aster en eerroof. U zou voor de rechter moeten verschijnen meneer de lasteraar.
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Maarten Malaise
Vergeet niet dat heel deze hetze draait om 4 a 5 personen op dit forum. Het is niet zo dat 50% van de leden deze mening deelt. Deze mensen gebruiken ook dubbelnicks, misschien zijn het niet eens 4 a 5 personen, maar 2 personen, wie zal het zeggen? Gaat u uw forum laten verpesten door zo een minuscuul groepje? Deze mensen zijn hier niet om de discussie aan te gaan. Deze mensen zijn hier duidelijk tegen hun zin. Verlos de muilkorfbende uit hun lijden en geef ze stuk voor stuk een permaban. Zij zijn hier niet de baas, maar u bent hier de baas. Toon dat ook. Sluit de mogelijkheid tot registratie voor minstens 6 maanden. Voeg in de forumregels toe dat het in twijfel trekken van de forumregels een permaban met zich meebrengt. Laat nieuwe leden gecontroleerd registreren en gooi op bepaalde momenten de mogelijkheid tot registratie open voor een korte tijdsduur. Laat deze mensen uw forum niet verzuren en geef ze lik op stuk. Laat uw forum niet muilkorven. Muilkorf ze zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
|
![]() Citaat:
Correctie: er vinden er nog steeds plaats. Ik denk dat we aan allen even zwaar zouden moeten tillen. Eigenlijk aan alle moorden, onafhankelijk op basis van welk gehanteerd criterium. Het grootste verschil is dat een arbitrair criterium als ras zeer contra-intuïtief en banaal is, maar dat is plegen van een moord op basis van religie, een grote neus, grote borsten of "buurmeisje van" zijn ook ... Het zijn allen dingen waar je niet voor kiest ... Geen enkel criterium praat ten andere een moord goed. :-/ (zie bv. http://nl.wikipedia.org/wiki/Etnische_zuivering maar ik denk dat die lijst nog een grove onderschatting is )
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 juni 2011 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() Dat is geen belediging, eerder een vaststelling. Maar ik noteer dat u zich keert tegen vrijheid van meningsuiting. Een typisch extreem rechts facistische eigenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En en typisch extreem linkse eigenschap is dan weer vrijheid van meningsuiting strafrechterlijk laten veroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ja ... zwart wit denken a la "tegen Islam = racisme want gelijk aan tegen vreemdelingen zijn" is een gemakkelijker denkkader nietwaar ? Ik vraag me alleen af of je het zelf ook echt meent ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 20 juni 2011 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat het zijn effect niet mist (al heb ik geen weet van enige spelingen onder jullie). ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VB. Je vind je buurvrouw enorm sympathiek en vriendelijk. Morgen komt het uit dat ze eigenlijk door de jaren heen verschillende mensen heeft vermoord. Dat verandert niets aan het feit dat ze jarenlang tegen jou wel sympathiek was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Uw vaststeling ? Uw eigen domme visie. Iets wat onwaar is is wel degelijk een belediging. Men is nogal vlug 'racist' bij mensen van uw politiek correcte soort. Het dergelijke mensen die ons land naar de islamverdommenis helpen ook al zijn ze zeggen ze zelf 'tegen islam' in hun strijd tegen het zogenaamde racisme die zij overal menen te ontwaren zodra iemand zijn mond tegen islam opentrekt..
Islam is tegenwoordig tot 'ras' verheven. Oh ja, kan meneer 1 post van mij tonen waaruit 'racisme' zou blijken. Eentje maar. Citaat:
De bange blanke journalist. http://www.standaard.be/artikel/deta...5-e1e4f7a966f5 De fascisten van de toekomst zullen zich antifascisten noemen. Winston Churchill
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 juni 2011 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
|
![]() toch opmerkelijk hoe het degene zijn die het meeste dwepen met vrijheid & tolerantie, zo ongeloofelijk verbiedend zijn tegenover fora, media, ... kortom alles wat niet door de pravda is verspreid.
George Orwell schreef in het (gelukkig) fictieve 1984 hoe de communistische partij de mensen liet geloven dat 2 + 2 = 5 is... dus werden alle gedachten die dit als inconsistent aantoonden & dat 2 + 2 dus eigenlijk 4 is... verboden. Dit forum, in al zijn controverse, is echter vooral nog een samenkomst van verschillende ideeën die elk elkaars raak- & tegenpunten aftoetsen in een poging als de meest logische & waarheidsgetrouwe eruit te komen. Een flagrante leugen en/of onjuistheid is hier vogel voor de kat, terwijl gefundeerde meningen een langer leven beschoren zijn. En omwille van dat laatste kan ik deze Jurgen wel begrijpen... dat bij gebrek aan anders, deze meningen verbieden de uitweg moet zijn. Anders kan zijn 2 + 2 nooit 5 zijn.
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |