![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef anders de cijfers van de mensen die gedood zijn door de heren die je aanhaald, zo kunnen we uw bewering beoordelen op haar juistheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was maar één van zijn tientallen genocides Maar dat zijn vervlogen tijdperken. Toen heersten er ruwere gewoontes en zeden. Nog een reden te meer om de Nazi's des te zwaarder hun veel zwaardere genocides aan te rekenen, gepleegd in zogenaamd beschaafde tijden. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2011 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ons hiervan overtuigen is vrij simpel, het volstaat de televisie open te zetten en het word ons in kleuren en geuren uitgelegd!. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het niet veel erger dat - zoals sommigen hier doen - mensen omwille van hun hedendaagse politieke overtuiging een nazi-etiket op te plakken terwijl die politieke overtuiging helemaal niets met de gruwel die men eraan verbindt te maken heeft? Het gaat hier waarschijnlijk nog om mensen die nog nooit een vlieg kwaad gedaan hebben.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 20 juni 2011 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die rechtbank accepteer je dan toch wel hoop ik ![]() Zoniet moeten we dan toch afspreken op het slagveld ![]() Ik zal een gladiatorenhelm dragen met een groene pluim ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt me een verkapte oproep tot geweld en bedreiging.
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
De evolutie tussen 1945 en nu is veel groter dan ze ooit geweest is tussen 1500 en 1945.
![]() |
![]() |
#150 | ||||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Het Nazisme is zowat van het ergste racisme wat voorgekomen is in de geschiedenis. Dat goedpraten beschouw ik dan ookals een vorm van racisme, verkapt of niet. Voor mij is dat geen probleem. Voor een rechtbank wel. Citaat:
Maar dat was geen racisme. Dat was zijn eigen volk. Pol Pot hetzelfde Citaat:
Citaat:
Waar denk jij aan bij positieve discriminatie? DE Balfour -belofte om ze een eigen land te geven in het midden Oosten? Of wat? De VS- houdinng tegenover de Joden? Welke terechte vergoedingen en compensaties (voor zover die toereikend kunnen zijn voor massamoord) zijn positieve discriminaties en welke niet? Citaat:
Maar als ze met vergelijkingen komen die verkapt de holocaust ontkennen, mogen ze wat mij betreft hangen.Een rechter zou mij misschienniet volgen daarin. Citaat:
Het kan inderdaad puur over ideeën gaan. Dat kunnen niet minder gevaarlijk zijn. Hitler heeft zijn ideeën, de uitroeiing van de joden inclusief, ook eerst in Mein Kampf duidelijk uiteengezet, nog lang voor hij tot de daadwerkelijke uitroeiing overging Nietsche had dan weer niets anders dan ideeën Marx... Alsof dat niet bloedgevaarlijk kan zijn Voor zover ideeën haatspraak zijn, zijn ze naar mijn gevoel, kennis en inschatting momenteel strafbaar. Of niet? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Bedoel je dat de nieuwe racisten beschaafder zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De ene moord is de andere niet voor de 'linksdenkende' medemens, dat weten we al langer dan vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uw definitie voor racisme wordt net iets te licht bevonden om geloofwaardig te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk ook subforum geschiedenis over Alexander de Grote Het is nu eenmaal een feit dat de Moslims toen tolerant omsprongen met de andere gelovigen van het boek Dat is een van de hoofd-aspecten waarin ze achteruitgeboerd zijn Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2011 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daaraan kan j e zien hoe razendsnel je over lange epistels heen leest. ![]() Overigens nog geen repliek ontvangen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat figuren zoals Jurgen u zo op stang jagen, volkomen onterecht! Blij dat u Wisord verwijderd heeft, dat was dan weer terecht... Hoofd koel houden en u vooral niets laten wijsmaken die iemand met hoge frustraties zoals Jurgen...u doet het best goed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ideeên kunnen nergens toe leiden zeker niet in onze geglobaliseerde maatschappij waarin de wereld je dorp is geworden, tenzij dat ze een groot draagvlak hebben. En als ze dat in deze tijden krijgen dan is iedereen voldoende geïnformeerd of dan zou iedereen voldoende geïnformeerd moeten en kunnen zijn. Voorbeelden hiervan zijn legio. Ideeên en verschillende ideeën zijn nodig en moeten en mogen ook tegenover elkaar komen te staan. Dat is een verrijking voor iedereen die aan de discussie deelneemt. IK heb het al in een vorige post gezegd: het nazisme zou nu helemaal geen kans meer krijgen omwille van de globalisering en van de vooruitgang in de communicatiemogelijjkheden.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 20 juni 2011 om 14:03. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja ik hou wel van de verkapte oproep van dinges , Lantjes, om justitie geheel terzijde te schuiven en het middeleeuwse duel terug in te voeren ![]() Word ik nu verbannen voor deelname aan een verkapte oproep tot geweld? ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2011 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |