![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals alle religieuzen zijn het voornamelijk hypocrieten die aan "Religieuze regels a la carte" doen.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#362 |
Gouverneur
|
![]() En? Moslims geloven niet allemaal in het nut ervan. Is dat erg? ik dacht dat gij dat juist moest toejuichen, al wilt ge dit blijkbaar liever niet. uw racisme verliest namelijk zijn bestaansrecht door deze zaken.
![]() |
#363 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het zijn nuchtere mensen die zich aan een situatie aanpassen, of het zijn zoals vele anderen gewoon hypocrieten. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een beetje zoals een christen die het nut er niet van inziet dat christus voor zijn zonden stierf. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Discrimineren is inderdaad menselijk, maar niet normaal. De norm is nog altijd 'niet discrimineren'.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 11 november 2011 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe zij zich noemen doet er niet toe, wél hoe ze zich ion onze maatschappij gedragen. Een Moslim die volgens u geen moslim meer is, is toch geen probleem? Wat maakt het dan uit als zij zich nog wel zo noemen?
![]() |
![]() |
#367 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#368 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De norm is nog steeds wij en zij. Of geeft U geen voorrang aan familieleden , om zo maar een voorbeeldje te geven.
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste generatie Noord Afrikanen, die hebben zich aangepast. De 2de Generatie, daar zit al wat verschil op. Maar wat ik nu steeds meer en meer zie, neen, dat noem ik niet aangepast. integendeel.
![]() |
![]() |
#370 |
Gouverneur
|
![]() Dat vind ik niet. De norm is een streefdoel in deze, om dat dat samenleven met anderen gemakkelijker maakt. Iedereen bezondigd zich wel eens aan het niet naleven van die norm, wat niet wegneemt dat het de norm is. Er zijn immers wetten die dat als norm vastleggen.
![]() |
#371 |
Gouverneur
|
![]() Dat was de stelling niet. Het ging over het feit dat Moslims die niet in de extremiteiten geloven die volgens u het Moslim zijn eigen maken. Voor u maakt dat blijkbaar geen verschil.
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En regel 2 van maddox is nog steeds van kracht. En welke wetten bedoeld U, die seculiere wetten hier in België die nogal gemakkelijk met de voeten getreden worden... Of de sharia? Maar daarvoor verwijs ik u naar een andere draad de orginele "waarom meer mensen...."
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk, met een religieuze regeling zoals takiya is het moeilijk het verschil te zien tussen een "echte" en eentje die alleen maar doet alsof ie een moslim is. Zo ongeveer dezelfde reden waarom mijn zusje haar klein mannen nog heeft laten dopen. "De familie" nietwaar. En ik beoordeel iemand op zijn daden. En dat is het hele eieren eten nietwaar.
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, ik geef geen voorrang aan familieleden. Als ik iemand nodig heb om te programmeren, geef ik geen voorrang een een familielid die vrachtwagenbestuurder is. Laatst gewijzigd door artisjok : 11 november 2011 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oftewel, iemand van de "zij" groep kan een "wij" groep worden. Maar iemand komt niet in mijn "wij" groep niet door politiekantoren te belegeren, brandweerwagens te bekogelen of ambulances de doorgang te ontzeggen. Of door rustige zwemoorden af te breken en mensen weg te pesten. Citaat:
Maar wat met de werkgever die geen gezeur op de werkvloer wil? Moet die dan wel een storend element aanwerven tegen zijn zin in?
![]() |
![]() |
#377 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de afslachtingen van Kopten in Egypte horen we ze ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik een familielid en een andere persoon voor mij heb voor dezelfde job, dan zal ik, omwille van mij en mijn bedrijf de beste nemen. En als dat niet het familielid is, dan is dat spijtig voor hem/haar, maar dan neem ik de andere.
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |