![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik verdedig N-VA en kom daar ook als Vlaams-nationalist voor uit. Jij durft niet openlijk zeggen voor wie je het opneemt, noch durf je te kennen geven dat je een belgicistje bent. Te laf om open kaart te spelen, denk ik dan maar! Geheel niet overtuigd van hetgeen je meent te moeten verdedigen, lijkt het me! ![]()
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Minister
|
![]() Ik vraag mij af waar tommm nu zit, volgens hem was de nva op zijn retour!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
|
![]() Hahahahahahahahahahahahahhaahhahaahahahahahahahaah hahahahahahahahahahahahahhahaahhahahahahhahhahahah ahhahahahahhahahahahahhahahahhaahhahhahahhaahhahhh ahhahahahahahahhaahhahahahhahak! Euhmmm..sorry!
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() Jullie hebben zich dus laten inpakken door een gamma van amateurs, avonturiers opportunisten, leerling-tovenaars en schlemielen, verdeeld over 3 partijtjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zweden, Noorwegen, Denemarken gelden als lichtende voorbeelden inzake sociaal beleid. Geen van de drie heeft een automatische index. Zoals trouwens nergens in Europa. Alhoewel, als je dan nader gaat kijken, dan merk je dat ook in die landen op gezette tijden (eens per jaar zoals in Nederland) er bij gelegenheid van de algemene loononderhandelingen er eerst begonnen wordt met een aanpassing aan de levenduurte. Die automatische index wordt hier door de vakbonden en de eraan horige politici voorgesteld als de laatste dam tegen bittere armoede en lompenproletariaat. Een mooi staaltje van ten top gedreven populisme en poujadisme.
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoveel is duidelijk. Tenminste, als je met "jullie" BDW wil zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
Jij bent dus hutsepot: van alles wat! Zo iemand met de filosofie: waar ik iets in mijn voordeel kan meegraaien, dan doe ik dat maar! Het is duidelijk! Tjeefser dan de ergste tjeef (maar dan wel in een blauw pakje en met een wit mutsje op het hoofd) !!!
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent wel bezig u stief belachelijk te maken door uw Vlaams-nationalistisch 'hokjesdenken'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 maart 2012 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal vooral de Belgische variant zijn die Jack kent.
Namelijk het opzij zetten van de Vlaamse stem tegen elke prijs.
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
|
![]() Een echte ... 'Belg' dus! Eigen zak eerst!
![]() |
#380 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn analyse was toen ook al dezelfde: De PS verliest er 3,5, NVA 2,8. VB stijgt weer 2,7 procent tov november. Vlaamse partijen in de federale samen: Van 45,5 in 2010 naar 39,1 in november naar 38,7. Langs Waalse kant: PS van 37,6 naar 35,4 in november, nu nog eens 3,5 procent minder, naar 31,9. MR van 22,2 in 2010 naar 20,8 in november, nu nog eens 2,7 minder, naar 18,1. CDH van 14,6 naar 12,7 in november, nu naar 15,2. Conclusie: 2 jaar na de verkiezingen is de ploeg die het land gered heeft beloond met een slordige 6,8 procent minder langs Vlaamse kant, nog minder dan in november overigens, en zijn NVA/VB/LDD samen goed voor 49,6 procent (37/11,1/1,5). Langs Waalse kant helpen de verhaaltjes over boeman Dewever ook al niet: nog 65,2 procent, wat nog slechter is dan de 68,9 van november, ipv 74,4 procent in 2010. En dan eindigt de starter met de infantiele slagzin: De boodschap zal, of men het nu graag heeft of niet, toch even bijblijven. Infantiel, want het joch doelt natuurlijk op NVA, en niet op hetgeen ik hierboven even middels de juiste cijfers staalhard duidelijk maak. De droom van Di Rupo om nog een jaartje of zes, zeven voort te doen, is verder dan ooit met een regering die razendsnel steeds minder steun krijgt. In hun lullige maar koortsachtige pogingen om NVA de grond in te boren, zien de belgicistjes niet eens meer dat er aan de overkant van de taalgrens een mogelijk nog groter drama vorm krijgt: 9,2 procent minder steun voor de redder des vaderlands, pardoes de berg af, op alle fronten... http://forum.politics.be/showthread....70#post5983770
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |