Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 april 2012, 18:46   #361
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En de week daarop in Knack een artikel van Rik van Cauwelaert: "Hoe ik optrad de laatste 2 jaar als undercover in dienst van de voorzitter van de NVA."
Los van het feit dat RvC niet zo pro N-VA is als jij hier doet uitschijnen, er is een verschil tussen opiniestukken en reportages.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 18:54   #362
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik lees geen boulevardblaadjes..ook geen linkse...
Als humo feiten wil brengen moet ze niet gaan insinueren dat het over een verkrachter,souteneur en organisator van georganiseerde prostitutie gaat..
Humo vindt blijkbaar de feiten (sexuele intimidatie) zelf niet straf genoeg..ze moeten het opblazen tot buiten de proporties..
Probeer eerst eens het verschil te leren tussen verkrachtingen, pedofilie en sexuele intimidatie....blijkbaar is het altijd bij u zwart of wit...doe eens normaal..
Edina heeft wel gelijk hee... als je wil reageren op een artikel in een krant of een weekblad, lees het dan wel eerst. Anders krijg je toestanden zoals we nu zien : A heeft een mening hierover, B gaat ze nog wat versterken zonder het gelezen te hebben, C meent er zijn groot licht over te moeten laten schijnen omdat hij niet wil achterblijven in de zuiverheid van de leer en dan vraagt iemand aan A of hij de Humo gelezen heeft. " Bah neen gij" ik koop dienen linksen brol niet !
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 19:00   #363
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Edina heeft wel gelijk hee... als je wil reageren op een artikel in een krant of een weekblad, lees het dan wel eerst. Anders krijg je toestanden zoals we nu zien : A heeft een mening hierover, B gaat ze nog wat versterken zonder het gelezen te hebben, C meent er zijn groot licht over te moeten laten schijnen omdat hij niet wil achterblijven in de zuiverheid van de leer en dan vraagt iemand aan A of hij de Humo gelezen heeft. " Bah neen gij" ik koop dienen linksen brol niet !
Ik hoop gewoon voor Humo dat ze , gezien de aard van de beschuldigingen , sterk in hun schoenen staan, anders gaat het hen redelijk wat kosten. Een strafklacht met burgerlijke partijstelling is niet niets.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 19:02   #364
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Er werd dan ook nergens geïnsinueerd dat het over verkrachting of pooierschap zou gaan. Bij mijn weten is DSK overigens voor geen van die dingen al veroordeeld. Meer zelfs, in een aantal zaken is hij zelfs vrijuit gegaan bij gebrek aan bewijs. Sounds familiar? Ik heb ook nergens beweerd dat verkrachting, pedofilie of seksuele intimidatie hetzelfde is. Ik heb alleen gezegd dat het mechanisme dat ertoe leidt dat slachtoffers vaak geen klacht indienen hetzelfde is. Dat jij die woorden blijft verdraaien, getuigt mi wel degelijk van slechte wil.
Klopt. Tristine Banon is daar het prototype van in frankrijk voor de affaire DSK. Ook hier hetzelfde syndroom : aarzelen om te durven een formele aanklacht indienen. En dan later merken dat het te laat is. Ook hier zal het zo vergaan. Puur juridisch moet Pol VDD zich volgens mij niet teveel zorgen maken.
Maar het is belangrijk dat de mensen weten wie hij is.
Oud 18 april 2012, 19:06   #365
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is de reden waarom boulevardblaadjes met schreeuwerige 'opgefokte' titels uitpakken...en daar doe ik niet aan mee...trouwens voor feiten zijn er andere bronnen genoeg met een betere reputatie...ik heb de 2 gekende dames gehoord en gezien in reyerslaat...

Uit de online humo :
Citaat:
Niemand heeft meer tussen journalistiek en politiek gependeld dan Pol Van Den Driessche. En ook van partij heeft hij al meermaals gewisseld. Nu presenteert hij zich in oktober namens de N-VA als kandidaat-burgemeester van Brugge - en hij maakt een gerede kans. Alleen, de pollekes van Van Den Driessche hebben in de loop der jaren weinig vrouwen met rust gelaten
Ze verbergen niet eens hun dubbele agenda...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 19:06   #366
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wie koopt er vandaag de dag nog de Humo.
Tegenwoordig staat er zelfs in de Libelle meer duiding.
Tenzij men de grapjes van Kama , steeds overgoten met enorme ladingen kak en pis "niveau " vindt.
Dat kun jij niet weten Pericles, je leest zulke verderfelijke bladen niet. Hou het maar bij het Palieterke. Ik ben wel verrast dat je een lezer bent van Libelle !
Oud 18 april 2012, 19:22   #367
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het gerecht ?...er is helemaal geen sprake van het 'gerecht'...klachten in een roddelblaadje...

De NV-A moet 'vettig polleke' lossen...die is verbrand, niemand gelooft nu nog dat het altijd een celibatiare mens was...
Wat voor kromme logika is dat nu weer ? Who cares of hij celibatair is ? We leven niet in 1950 meer hee en al vogelt hij in zijn privé leven elke week met iemand anders dan gaat dat ons geen bal aan. Het gaat om wat in het publiek leven van die man hoort. Enkel daarover.

Gaat het voor jou echt om zijn "goede naam " ? Ja, dan is het inderdaad puur politiek op zijn amerikaans of brits. Zo werkt het bij ons niet. Gelukkig maar.
Oud 18 april 2012, 19:26   #368
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Waarover heb je het in hemelsnaam? Lees jij mijn berichten wel? Ben je een beetje in de war? Want mijn naam kan je ook al niet onthouden. Net zomin als getuigenissen die je gisteren hoorde of las.
negatie, ontkenning, verdringing, oppressie, suppressie...tjonge tjonge...mag ik hieruit besluiten dat u zelfs met uw eigen commentaren en stellingen niet kan samenleven?
Krijgt dat voor zeg...u ontkent uw standpunten, uw ontkent uw ideologie, u onkent zelfs uw eigen naam...ik stel clinisch vast: depersonalisatie, geheugenverlies, identiteitsverlies en derealisatie.
Duidelijke symptomen van een dissociatieve identiteitsstoornis dus...
een gouden raad van nonkel Fies: vanaf het ogenblik dat u ook suicidale of automutilatieve neigingen krijgt raadpleeg dan zo snel mogelijk een dokter...
Oud 18 april 2012, 19:29   #369
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik hoop gewoon voor Humo dat ze , gezien de aard van de beschuldigingen , sterk in hun schoenen staan, anders gaat het hen redelijk wat kosten. Een strafklacht met burgerlijke partijstelling is niet niets.
baneengij...dan tasten ze nog wat dieper in de ondoorzichtelijke direkte en indirekte subsidiebuidel...of de sossen heffen gewoon een soort Humo-taks hé...
Oud 18 april 2012, 19:30   #370
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kun jij niet weten Pericles, je leest zulke verderfelijke bladen niet. Hou het maar bij het Palieterke. Ik ben wel verrast dat je een lezer bent van Libelle !
Mijn vrouw kocht dat soms , maar nu niet meer , sinds ze reclame van het VB weigerden . Een mens moet consequent zijn hé.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 19:31   #371
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

Polleke, Polleke, Polleke ! Wat zal den Vlaeming hiervan zeggen ?
Oud 18 april 2012, 19:32   #372
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is de reden waarom boulevardblaadjes met schreeuwerige 'opgefokte' titels uitpakken...en daar doe ik niet aan mee...trouwens voor feiten zijn er andere bronnen genoeg met een betere reputatie...ik heb de 2 gekende dames gehoord en gezien in reyerslaat...

Uit de online humo :

Ze verbergen niet eens hun dubbele agenda...
Dat Humo een dubbele agenda kan hebben, is best mogelijk. In het onderstaande stuk dat jij aanhaalt, staat evenwel niets dat zoiets doet vermoeden:

Niemand heeft meer tussen journalistiek en politiek gependeld dan Pol Van Den Driessche. En ook van partij heeft hij al meermaals gewisseld. Nu presenteert hij zich in oktober namens de N-VA als kandidaat-burgemeester van Brugge - en hij maakt een gerede kans. Alleen, de pollekes van Van Den Driessche hebben in de loop der jaren weinig vrouwen met rust gelaten.

Mja, dus ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 19:33   #373
Fieseler

Standaard

Citaat:
Pallieterke rocks....

Evenwel heb ik zeeer zeeeeer slecht nieuws: Mark Grammens stopt er volgend jaar mee...hij had in zijn kleine teen meer journalistieke kwaliteiten dan gans ppocolnkieland samen...
Oud 18 april 2012, 19:33   #374
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet echt bekend met (lokale) politiek geloof ik.....

Als de feiten waar zijn, wat kan maar helaas nooit juridisch hard gemaakt is, zijn ze bewust onthuld op een ogenblik waar de (electorale) schade maximaal zou zijn, dat is mijn stelling...
Misschien, maar behalve jouw mening leg je werkelijk niets op tafel.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 19:45   #375
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
en straks misschien burgemeester. Noem me ouderwets, maar Van Den Driessche heeft daar de integriteit niet voor. En als burgervader zal hij zich wellicht helemaal ongenaakbaar voelen, en zal het van kwaad naar erger gaan
mooi...geen klacht(en) indienen maar wel duidelijk laten verstaan dat het burgemeesterschap ontoelaatbaar is..
Oud 18 april 2012, 19:48   #376
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Dat Humo een dubbele agenda kan hebben, is best mogelijk. In het onderstaande stuk dat jij aanhaalt, staat evenwel niets dat zoiets doet vermoeden:

Niemand heeft meer tussen journalistiek en politiek gependeld dan Pol Van Den Driessche. En ook van partij heeft hij al meermaals gewisseld. Nu presenteert hij zich in oktober namens de N-VA als kandidaat-burgemeester van Brugge - en hij maakt een gerede kans. Alleen, de pollekes van Van Den Driessche hebben in de loop der jaren weinig vrouwen met rust gelaten.

Mja, dus ?
Mja wat ?
zlefs al zetten ze in het artikel 150 keer verkiezingen en nv-a kopman dan nog zal jij geen verband (willen) zien...ik wist zelfs niet eens dat 'vettig polleke' een nva-er was bij de Brugse kiezing..
Oud 18 april 2012, 19:49   #377
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Polleke, Polleke, Polleke ! Wat zal den Vlaeming hiervan zeggen ?
Hetzelfde als vorige keer toen hij nog CD&V was, ze gaan er niet op stemmen.
Oud 18 april 2012, 19:52   #378
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Hier worden bijzonder veel idiote commentaren neergeschreven - ja ik heb het op jou - maar om misverstanden te vermijden: er hebben zich ondertussen weer vijf extra getuigen gemeld hebben ten nadele van de heer Pol Van Den Driessche.

Wat denken de genieën hier, allemaal een complot ? Politieke afrekening ? Welbewust geplande karaktermoord ?

Wie nu nog niet inziet dat Van Den Driessche op walgelijke en intimiderende manier talloze vrouwen seksueel lastig viel gedurende vele jaren, wil het simpelweg niet zien, en is verloren voor alle rede.
Wie nu nog niet inziet dat de onthullingen pas zijn gedaan nadat het politiek interessant was is ook verloren voor alle reden...

Er bestaat nog zoiets als politieke recuperatie van (waargebeurde) feiten.

Trouwens de 2de vrouw in reyerslaat begon haar verhaal over de eerste kennismaking met..'er moest een vlaams-nationalist op de redactie komen en wij vroegen ons toen al af waarvoor dat dat nodig was'....heeft dat belang welke politieke ideologie de hand onder uw rok heeft misschien ?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 april 2012 om 19:55.
Oud 18 april 2012, 19:55   #379
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er bestaat nog zoiets als politieke recuperatie van (waargebeurde) feiten
Ja, dat heet politiek. Net zoals er (onder andere op dit forum) nog altijd mensen zijn die de naam Vandenbroucke niet kunnen zien zonder over geld verbranden te beginnen, of Di Rupo tot in den treure proberen te linken aan pedofilie. Ga je nu ook iedere keer als iemand dat doet zo van je oren maken?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2012, 20:03   #380
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ja, dat heet politiek. Net zoals er (onder andere op dit forum) nog altijd mensen zijn die de naam Vandenbroucke niet kunnen zien zonder over geld verbranden te beginnen, of Di Rupo tot in den treure proberen te linken aan pedofilie. Ga je nu ook iedere keer als iemand dat doet zo van je oren maken?
Hanteer ik, of iemand anders op dit forum de titel 'onafhankelijk weekblad' ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be