![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is jouw gevoelen tegenover Brussel, onze hoofdstad? | |||
Ik ben er fier op, en zeker niet beschaamd erover |
![]() ![]() ![]() |
21 | 32,31% |
Ik ben er beschaamd over, en zeker niet fier. |
![]() ![]() ![]() |
47 | 72,31% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Zo lijkt t wel, flamingant=extremist....zelfs volgens Zipper gaat t toepassen van de wet een burgeroorlog uitlokken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn woorden niet verdraaien. Ik heb gezegd, dat je nooit Brussel zal kunnen heroveren zonder geweld.
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Barcelona is niet nog steeds voor het grootste deel Catalaans gezind,iets wat van Brussel zeker niet meer kan gezegd worden . De Vlaamse lijsten halen nog met moeite 6% in Brussel. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 januari 2019 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen faciliteiten meer voor Franstaligen in een onafhankelijk Vlaanderen . In Nederland ,zonder faciliteiten voor Franstaligen, leren de ingeweken Franstaligen allemaal zonder problemen Nederlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wil u Brussel dan buiten de Nederlandstalige taalgrens plaatsen? Het is net omdat ik geloof dat een staatsgrens een sterke buffer is (zie NL) dat ik wil dat Brussel bij Vlaanderen blijft. Zo niet is Brussel voorgoed verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 januari 2019 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL, wie gaat die taalwetgeving strict toepassen ?? De 90% Franstaligen die er wonen ?? Laatst was mijn moeder een paar dagen in een Brussels hospitaal, wel het was "en français" of men begreep haar niet. Waar sta je dan met uw strikte taalwetgeving ???
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we daar op moeten wachten komen we er nooit. Pas na de Vlaamse onafhankelijkheid zonder Brussel , zal Brussel wel moeten bijdraaien omdat ze zonder Vlaams geld niet verder kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een onafhankelijk Vlaanderen zal het Frans van geen tel meer zijn , juist zoals het nu al van geen tel meer is in Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() De taalkaders vandaag beletten het aanstellen van NL onkundigen hoor, alleen onze NL politici kijken naar op jaar bereidwillig weg van de niet toepassing ervan en staan jaar op jaar uitzondering en uitstel toe. Het volstaat om daar een einde aan te stellen vanuit de b-regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw stelling klopt dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zouden Nederland nooit aangevallen hebben en Frankrijk via Luxemburg binnengevallen zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw droom lijkt me totaal onrealistisch. Als Vlaanderen onafhankelijk wordt zonder Brussel, zijn we Brussel voor altijd kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een Onafhankelijk Vlaanderen zal dit niet meer het geval zijn en zal het Engels de tweede taal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |