![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#362 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Puur Peace:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij raakt een beetje in de warboel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze heb ik van het radio 1 nieuws vanmiddag: "De Zwitsers kunnen gaan stemmen over de naturaliteitswet" volgens mij is het naturalisatiewet, of vergis ik mij?
Deze topic was reeds op pagina 2 gezeild geraakt!
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ja ik ken ook geen naturaliteitswet ~ of misschien willen zij een alternatief betalingsmodaliteit invoeren? Betalen in naturaliteiten? Hoe je dat op zo'n zwitserse rekeningafschrift moet depositeren is nog de vraag natuurlijk!?
![]() |
![]() |
#368 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jan V. zou misschien een gang bang in de naturaliteit kunnen organiseren?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zal pretentief deze thread van een tweede vergankelijkheid naar de volgende pagina redden. Leve de naturaliteit!
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Schepen
|
![]() Onze pastoor is zo ouderwets, hij heeft jezus nog persoonlijk gekend.
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga mijn eerste beentje voor zetten om deze thread on topic te houden!
En morgen sta ik met twee benen uit bed!
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Europees Commissaris
|
![]() Met grote ochtendlol zeker
![]()
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je moet die mens niet belachelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() Raar, ik schijn zo een geniaal iemand volgens de linkie-winkies te zijn wat betreft malapropismen, en nu ik er eentje gemaakt heb in een posting en erbij besefte dat het om malapropisme ging, en niet zomaar om het even welke malapropisme maar om een geniaal dubbelzinnig malapropisme, wordt dit niet gepost. Misschien kan het niet verdragen worden dat het woord "links" erin voorkomt ? Of het jullie nu bevalt of niet, ik zal hem hier toch neerposten want het ging daadwerkelijk om een geniale spitsvondigheid van mezelf :
"We laten de linksen links liggen". (of iets in dien aard qua zin die ik gepost heb). |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |