![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan van den Berghe
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier komt nogmaals het merkwaardige naar voor: linksen buigen in stilzwijgendheid voor de islam, terwijl ze wel om de haverklap uithalen naar Kerk en christendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot je op 'n mooie dag ontwaakt en jezelf in 'n islamitisch paradijs bevindt, want d�*t is nl. 't doel van islam, de hele wereld onderwerpen aan islam, om 't even hoe, 't hoeft niet eens met geweld, 't kan ook demografisch.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er klopt dus iets niet met de waarde en toepasbaarheid van uw redenering. Wat mij betreft, mag u gerust spotten met alles. Jezus gaf het ons al aan: u zult door de wereld bespot worden, maar laat u daardoor niet van de wijs brengen. De wereld mag dus spotten. Moslims zien het anders. En daarom haast u zich als een onderdanige dhimmi te buigen voor het eisenpakket van de islam: geen spot of anders komt er geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet per se anti-christelijk, versta wel dat Lenin de orthodoxe kerk heeft aangepakt die jarenlang het tsaristische regime ondersteunde. Ik ben atheïst, maar ik respecteer christenen, Joden en moslims in hun geloof. Ik heb ook respect voor de katholieke traditie van België, en ben soms zelf geshockeerd als ik zie hoe katholieken beledigd worden in de Belgische pers (bvb. door kamagurka in Humo). Eigenlijk zou dat niet moeten kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belangenverstrengeling tomm.
Als mijn vriend mohamedaan was, zou ik ook enkel 't goede zien van dat ene individu en dat projecteren op de rest.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ohja? Probeer maar eens de Joden te bespotten en je zult vlug genoeg allerlei instanties op je dak krijgen. Ergens wel terecht, maar dan moet dat uitgebreid worden naar andere religies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk geloof ik niets van heel die poespas, en op andere draden kan je lezen dat ik een gloedhekel heb aan islamisten die hun geloof aan iedereen willen opdringen, zoals bvb. in Egypte of Syrië. Ik heb het niet voor religies, maar ik respecteer anderen die er wel in geloven, dat lijkt me duidelijk, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat had jij natuurlijk allang door. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Schepen
|
![]() Je mag Joden (het volk) niet bespotten, maar de religie het Jodendom mag iedereen bespotten, net zoals de Islam of het Christendom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
|
![]()
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kom je tot 'n verkeerde interpretatie van je geloof als je eigenste profeet zelf 't voorbeeld gegeven heeft voor die fratsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men tegenwoordig een Turk toeroept "gij, vuile Turk" kan men al veroordeeld worden voor racisme. En dat is onjuist. Dergelijke muilkorfwetten schaft men beter af, in plaats van die uit te breiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kenya werd eeuwenlang geregeerd door moslims, ik kom er graag en veel, en ik ben geen moslim en drink graag een pintje. Het probleem zijn extremisten, zoals al shabaab, die moeten een stamp onder hun kont krijgen, net als die extremistische Amerikaanse christenen die zich ook willen opdringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Oh? Welke aspecten van de cultuur juist?
En moeten die aspecten van die cultuur dan niet verdwijnen voor we kunnen hopen op beterschap?