![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#362 |
|
Banneling
|
Controle-artsen hebben aan buitenstaanders geen privégegevens door te geven.
|
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#364 |
|
Banneling
|
Klopt, maar het zou wel wenselijk zijn moest dhr. De Wever het goede voorbeeld tonen en aan iedereen laten zien dat hij terug aan het werk is, of echt werkonbekwaam is, en niet zomaar zit te potverteren op onze kosten terwijl hij in het stadhuis aan het werk zou moeten zijn.
|
|
|
|
|
|
#365 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat je overbezorgdheid onterecht is want dat De Wever zelfs mét de door jou gewenste verklaring van een controlearts weer onmiddellijk na zijn ontslag uit het ziekenhuis aan de slag gaat. Het kleinste kind weet trouwens dat een zware infectie van de longen op twee dagen genezen is.
|
|
|
#366 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#367 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#368 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Edoch, edoch, zelfs zonder te krimpen, is uw halfgod gemakkelijk te doorzien voor wie ogen in zijn kop heeft. Als ge dat maar weet. Laatst gewijzigd door system : 22 november 2013 om 16:42. |
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier heb je wel een punt... |
|
|
|
|
|
|
#372 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dus. Iemand met een half oog in zijn kop kan immers zien dat jij mensen niet beoordeelt op hun uitstraling maar op hun uiterlijk. Ik heb geen halfgod maar een hele. Maar dat is niet Bart De Wever.
|
|
|
|
#373 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moet je niet vragen wat dat zou geven moest de man Premier worden, of vlaams minister president. |
|
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Méén je het écht dat er alleen schabouwelijkheden te vinden zijn over VB-lijsttrekkers? Mensen zijn jammer genoeg kort van geheugen maar ik heb gelukkig mijn database. Ik heb alleen niet altijd evenveel goesting maar daarin te gaan snuisteren. Iemand die mij onmiddellijk te binnen is Steve Stevaert. Maar was die lijsttrekker of gouverneur ten tijde dat hij nog niet gechanteerd werd door een Marrokaans hoertje? En wat was dat weer met de blackberry van Leterme? Hoe zat dat weer met de affaire van Patrick Dewael? Louis Michel trekt volgend jaar de lijst van de Europese verkiezingen. De juiste man op de juiste lijst, zeker? Maar ik begrijp waarom je liever op Dewinter en Vermeersch klopt, hoor. Nam ik het fervent voor Dewinter en Vermeersch op? Tiens, tiens, ik dacht dat het net het tegenovergestelde was. Tijd om je een nieuwe bril aan te schaffen? Of ik "nog altijd" N-VA-er ben? Waar leidt je dat uit af? Uit mijn afkeuring van Dewinter's gedrag? Oeps, neen, dat kan niet want je zegt dat ik hem fervent verdedig. Ik ben lid van geen énkele partij. Als ik de kiesplicht niet aan mijn laars lap stem ik op Vlaams-nationalistische partijen. Vroeger op de VU. Daarna op één van de twee andere. Nu op de N-VA. Strategisch gezien is dat de beste keuze, nietwaar? Met potlood en papier stemmen vond ik nog het leukste. Ik kon toen tenminste al eens op mijn kiesbrieven schrijven dat ze voor mijn part allemaal het schijt konden krijgen. Stemt mijn antwoord je tevreden? Als het niet volstaat om jou van het nodige voer te voorzien zeg je het maar. Dan krijg je een extra wortel.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 november 2013 om 18:21. |
|
|
|
|
|
|
#376 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt zeker Di Rupo nog niet zien lopen. Die loopt alsof hij een méér dan succesvol sexleven heeft en toch is hij premier.
|
|
|
#377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is het geld dat hij krijgt uit zijn politiek mandaat, aangevuld tot het loon van een minister. Daarbij krijgt hij een auto met chauffeur. Ik vraag dus waar zijn die drie lonen? |
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 november 2013 om 18:29. |
|
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.vacature.com/blog/hoeveel...-van-antwerpen Elke burgemeester kan, ongeacht de grootte van zijn gemeente, naar hartelust jobs cumuleren. Er is wel regel die zegt dat de som van de wedde van de burgemeester en de eventuele wedden en vergoedingen die voortvloeien uit andere openbare of politieke mandaten niet hoger mag zijn dan 150% van de vergoeding van de leden van het Vlaams Parlement. Voor een burgemeester van een grote stad, die sowieso iets meer dan 151% van die wedde verdient, gaat deze regel evenwel niet op. Het betekent wel dat De Wever voor zijn functie als Vlaams parlementslid en gemeenschapssenator geen bijkomende vergoedingen kan krijgen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 22 november 2013 om 18:31. |
|
|
|
|
|
|
#380 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|