![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Whoah! nen professeur, gehackt! amai amai! ziedewel, ze kunnen alles hacken! Francine, trekt awe strijkijzer uit als ge nor den bakker ga, want straks hacken ze hem via je stopcontact en schiet je huis in brand! amai, de wereld was toch mooier zonder al die ipads". Er bestaat zoiets als techniek en wie daar iets van afweet, weet hoe de dingen werken. Er is geen manier om RHA-encryptie te kraken anders dan bruteforce, simpelweg door de aard van het beestje. Maar: -uitgaand dataverkeer valt niet zo te encrypteren als je met het internet communiceert, dit heeft als reden dat encryptie aan beide kanten moet gebeuren (de zender en ontvanger weten hoe het te lezen). Als je op het internet gaat, weet de rest van het internet niet hoe je ge-encrypteerde bestanden te lezen. -Dat zij zijn data hebben overgepompt betekent niet dat zij er iets mee kunnen doen als de data zelf ge-encrypteerd zijn. -Het is een cryptograaf (wiskundige), geen programmeur. Het kan perfect zijn dat hij de theorie van zijn vak kende maar zelf niet met beveiligingssoftware kon omgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De strijd is nog maar pas begonnen, er volgen nog veel regulaties, arresten, huiszoekingen. Het kan en het zal een tijdje duren en het zal voor velen teleurstellingen opleveren. Maar juist dat technisch voordeeltje dat bitcoin heeft zorgt ervoor dat het gebruikers voordelen biedt. En zo lang gebruikers voordeel ondervinden, zal het blijven bestaan. En zo lang het beter is, zal het groeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t is nl degene die jouw veilige internetbankieren incripteerde (als ik me niet vergis) ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() Herlees wat ik schreef en denk er rustig over na. Het feit dat een professor gehackt is zegt namelijk helemaal niets en ik geef daar ook de precieze technische redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik schat een monetaire revolutie, zoals sommige overijverigen voorspellen, niet hetgeen wat er zal gebeuren. Bitcoin zal meer en meer mainstream worden, en meer en meer door mensen worden gebruikt omwille van de handigheid ervan. De meeste gebruikers stellen zich geen vragen bij de economische, politieke en filosofische implicaties ervan. Zij vinden het gewoon leuk dat ze een pizza kunnen bestellen of concerttickets in Nederland kunnen kopen zonder creditcard (is lastig ze!). Langzaam maar zeker gaan wij er dus meer van zien, en machtsbasissen zullen meer en meer genoodzaakt zijn om volgens de regels te spelen. Je moet het echt zien als de komst van internet, of de komst van de radio. Het kent veel tegenstand, dringt langzaam de wereld binnen, maar uiteindelijk passen mensen zich aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon uw idee ervan, dus peins dat ge naar het koffiehuisje kunt afzakken. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() Gesprek afgesloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() neem het niet persoonlijk, wat ik bedoelde was dat 'menselijke fout' ... bij iedereen inherent is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 3 februari 2014 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() ola, excuus, ik had uw closing ni gezien, yes chef !
zotte troela, start uw eigen draadje op, als ge t wilt mogen sluiten ook hé ![]() edit : ge zult uw eigen forum moeten opstarten ... Laatst gewijzigd door Anna List : 3 februari 2014 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, dan klopt het nog steeds wat ge zei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is pure speculatie, ze zien het als the next big thing en willen er mee geld op verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Schepen
|
![]() Ge zult dus geen link gevonden hebben.
Ik ook niet wat het is een hashing algoritme en geen encryptie. En zoals verwacht is dat gevoelig voor brute-force, inderdaad de oudere algoritmes hebben last van collission of padding. Dan is uw wallet maar zo veilig als uw passwoord sterk is, en dat is genoeg om aan te tonen dat het niet veilig is. http://stricture-group.com/files/adobe-top100.txt |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() Welk password?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |