![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat Willem Vermandere van nu af aan het twijfelachtige taalbaken is geworden waarnaar u zich gaat richten. Awel, veel succes. |
![]() |
![]() |
#363 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij heeft ongelijk. Want volgens de universiteitsprofessoren is het ASO al lang niet meer wat het ooit was. En zij kunnen het weten. De Wever leeft in het verleden. |
|
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al dat onnozel genivelleer naar onder toe moet er maar eens aan geloven.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dus, omdat het ASO toch al van niveau verlaagd is, moeten we op die weg doorgaan en streven naar de complete nivellering waarbij het onderwijs alleen nog metsersgasten aflevert? Slim hoor.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wordt nergens gezegd. U en De Wever maken dit ervan door dit te suggereren. Om electorale redenen weliswaar. M.a.w. Tobback heeft gelijk: u doet aan kiezersbedrog.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 mei 2014 om 11:42. |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien terug even on topic.
De commentaar over Vrancken door David Dessin: http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/wa...-koop%E2%80%A6
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan Vranken staat prominent te prijken op de lijst van PVDA-aanhangers die de oproep "‘Ik versterk links, ik stem PVDA+" ondertekend hebben. Een resolute keuze dus. Maar zeker niet voor de wetenschappelijkheid.
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eigenlijk komisch dat de sossen het marxisme als een "wetenschap" bestempelen. In feite is er niets wetenschappelijks aan, het is doodeenvoudig een ideologie, een geloof.
|
![]() |
![]() |
#371 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() deze morgen ook opgemerkt .. goed hé van professor Vrancken .. één dezer moet jij toch eens uitleggen wat "wetenschappelijkheid" in 's vredesnaam inhoudt .. en waarom de idee dat door te stemmen op de PVDA+ links zou versterken geen resolute keuze voor die fameuze "wetenschappelijkheid" zou zijn .. voor de moeilijke verstaanders hier .. en fokkende wat dan nog ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 mei 2014 om 19:39. |
![]() |
![]() |
#372 |
Minister
|
![]() Ja, wat goed van de professor, wat een held toch. Die zal in het Marxistische paradijs van het Belgische Sovjet Koninkrijk zeker een aantal immens grote standbeelden krijgen.
|
![]() |
![]() |
#373 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. er zit u blijkbaar iets hoog .. professor Vrancken is dé authoriteit inzake kansengroepen .. hij is de (mede)auteur van jaarboek kansarmoede, dacht ik .. zijn steun aan de PVDA+ is in die zin meer dan betekenisvol .. afijn voor zij die bezig zijn met kansarmoede .. ik zou eraan toevoegen in de beste vlaems-nazionalistische stijl .. voor zij die écht bezig zijn met kansarmoede ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 mei 2014 om 19:47. |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die sostalisten toch. Laatst gewijzigd door stuyckp : 7 mei 2014 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
#375 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. in het belang van de wetenschap vraag ik inderdaad wat wetenschappelijkheid inhoudt ..
|
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. gôh wat bent u toch begaan met mijn persoontje .. mijn vraag betrof niet zozeer het mogelijke belang dat de wetenschap al dan niet hecht aan mijn begrip van het woord wetenschappelijkheid .. helaas voor u .. mijn vraag is eerder van een algemener aard .. namelijk .. het ware mooi dat iemand een definitie van het begrip wetenschappelijkheid kan aanleveren .. in het belang van de wetenschap .. u als pronte vlaems-nazionalist, taalminnaar en wetenschappelijkerd moet toch in een handomdraai dergelijke definitie kunnen aanleveren .. toch ?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 mei 2014 om 20:05. |
![]() |
![]() |
#378 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. zit ik me zo af te vragen .. die mevrouw Oomans .. is haar kansenbeleid op wetenschap of op wetenschappelijkheid gebaseerd .. ik vermoed het laatste (met een fikse geut Delhaizigheid erbovenop) .. tot spijt van wie het benijdt behoort het werk van professor Vrancken zondermeer tot de wetenschap .. of zijn keuze voor de PVDA+ tot de wetenschappelijkheid behoort weet ik niet ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 mei 2014 om 20:09. |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wetenschappelijk of niet, als de koe maar melk geeft.
|
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wetenschap behoeft echt geen uitleg van wat wetenschap is, noch van wat wetenschappelijkheid inhoudt. |
|
![]() |