![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houden ze ook een crucifix omhoog?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik hou mijn crucifix omhoog , maar het is wel 1 keer in de week , geen 8 keer per dag zoals de gekken .
![]() |
#364 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() Nee, ik dacht dat iedereen zo was
![]() In feite ben ik erg teleurgesteld over de seksfrequentie van de Vlaamse koppels. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 mei 2014 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is je liesbreuk al genezen .
![]() |
#368 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En zo liggen ze dagelijks uren bezig .
Ze weten dat het niet aantrekkelijk is , maar een vrouw heeft ook nog andere behoeften dus ze nemen een seksgek , geen homo , een seksgek zoals zichzelf .
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een gevoel van afgrijzen .
![]() |
#373 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeg eens dat wantrouwen , waar komt dat van , heb je zelf geen sluimerende gevoelens . Waarom trouwens je commentaar , ik wil bewijzen dat homoseksualiteit niet bestaat , er zijn er al miljoenen onderzocht , 0% genetische afwijking . Mijn onderwerp heeft zelfs niets met seks te maken , ik bekijk seksverslaving als alcoholverslaving en drugverslaving , dat zijn mensen die zich dagdagelijks slecht voelen en hun toevlucht zoeken tot genotsmiddelen , seks and drugs and alcohol .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 28 mei 2014 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dus helemaal geen onderzoek waar er ergens een conclusie getrokken werd dat homo's seksverslaafden zouden zijn... dat had jij er dus even bij verzonnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou zich eerder ernstige vragen stellen bij de uitslag van (slechts) 5 sekspartners in hun leven en daarbij de vraag of het wel een representatieve staal was. Laatst gewijzigd door praha : 28 mei 2014 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent te arm om kinderen te onderhouden , te arm om condooms te kopen , je vriendin is te arm om de pil te kopen . Echt arm zijn is een seksloos leven .
![]() |
![]() |
#380 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Drugsverslaafden zijn genotsverslaafden , alcoholverslaafden zijn genotsverslaafden .
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 28 mei 2014 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |