![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De enigen die zich hier in deze discussie NIET aan die feiten houden zijn degenen die vervolgens op basis van een hoop niet-gesubstantieerde veronderstellingen absoluut de acties van die chauffeur willen goedpraten. Niet toevallig zijn dat vooral dezelfden die het niet kunnen nalaten om de veronderstelde afkomst van de vrouw mee in rekening te brengen, duidelijk als verzwarende omstandigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Zou het kunnen dat sommigen hier die chauffeur beschermen, omdat ze zichzelf herkennen in die chauffeur?
In de psychiatrie bestaat daar lectuur over. Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2014 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part zitten hier wat extreel linkse gekken partij te kiezen voor zwartrijders. En beweer hier nergens dat zijn gedrag getolereerd moet worden, integendeel. Maar zijn gedrag praat evenmin zwartrijden goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() Zolang de extreemrechtse gekken hier van dienst niet het bewijs kunnen leveren dat die vrouw zwart reed, maken ze zich gewoon belachelijk. Mensen zijn nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Dus voor mij had ze een geldig vervoerbewijs, tot iemand hier het tegendeel kan bewijzen. En zelfs al zou ze zwart gereden hebben, dan nog is het gedrag van die chauffeur op geen enkel gebied tolereerbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beweer dat we niet weten of ze zwart reed. De man kan echt wel zijn werk goed gedaan hebben. Alleen was het een lompe boer die niet met zijn passagiers kon omgaan. Reden waarom hij ontslagen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze lieve linkse rakkers die het automatisch opnemen voor de mevrouw verwijten u dat ge geen bewijzen hebt enzovoort, maar zij hebben ook geen bewijzen voor het gebeuren enkel en alleen een klein fragmentje, hetgeen er aan vooraf ging en nadien gebeurde is wel weggeknipt, geloof me maar. En nee ik heb geen links naar mijn bewering, maar een heel goede kennis van mij heeft het grootste gedeelte zien gebeuren en de gefilmde heibel zien ontstaan. Nee hij zat niet op die bus, hij was een toevallige passant. Maar onschuldig zou ik die mevrouw echt niet noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
|
![]() Citaat:
Maar in plaats van zoals een normaal mens de bus te verlaten, met de gedachte van "ik heb geprobeerd en het is niet gepakt" begon de mevrouw aan een scheldtirade en wou toch verder gaan, en dat is uit de hand gelopen, niet meer niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoere vlaamse buschauffeur rost zwangere vrouw af.
Wat een daad zeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() De kans dat iemand in het zuiden een vrouw aftroeft op zijn werk, is inderdaad kleiner.
Citaat:
![]() |
![]() |
#374 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar verluid is de man OVLD'er, de kans is dus groot dat hij dronken was.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 augustus 2014 om 15:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Waarschijnlijk heeft uw 'kennis' veel fantasie. Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2014 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begrip 'Waarschijnlijk' dit of dat doet dus niks terzake. En weest gerust, wanneer de vrouw idd zwart aan het rijden zou zijn, zou de Lijn er wel als de kippen bij zijn om dit te vermelden in haar persberichten om zichzelf te beschermen. Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2014 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() Die chauffeur heeft blijkbaar al een serieuze voorgeschiedenis. 40 klachten van grof en onbeleefd gedrag, door verschillende passagiers.
Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2014 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als die vrouw aan het zwart rijden was, denk je dan dat ze een klacht zou neerleggen bij de lijn over dit voorval? Voorleggen van een vals vervoerbewijs : 200€ boete. Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2014 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() |
![]() |
![]() |