![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb hier en op andere fora de islam - ook in discussie al dikwijls en hard de mantel uitgeveegd. De islam draagt gevaarlijke interpretaties in zich. Na ongeveer 30 uur studie daarover voel ik me gewapend om daarover te oordelen. Na ongeveer een halve eeuw reizen en kontakten in de moslimwereld acht ik me ook in staat een oordeel te vormen. Mocht je meer en beter doen dan hoor ik het graag. Ik ben altijd al een tegenstander van de multiculturele samenleving die onmogelijk kan functioneren. Ik ben wel voorstander van multi-etnische samenlevingen waarboven de originele cultuur staat, die natuurlijk aan verandering onderhevig is. De rest van je post is litteratuur die neergens op slaat. Een thread als 'de gematigde moslim bestaat niet' is een aanfluiting van elke redelijkheid en draagt niet bij tot wat dan ook. En daar is het me hier om te doen.
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Real life is geen posting. Real life zijn FACTS. Het spijt me dat mijn houding niet overeenkomt met uw zelf ingebeelde visie over me. Jammer maar helaas. Lees anders toch nog maar eens de post van de Prof hierboven. Ik heb vandaag te weinig tijd om me met onbenulligheden zoals uw mening bezig te houden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je het dan ook niet eens dat die gematigde moslim die dan in jou ogen bestaat in feite een risico inhoud om die maar gewoon "bij duizenden naar hier te halen". Vergeet ook eens niet dat het in tegenstelling tot ons een kuddevolk is, zeer familiegebonden. Indien wij zo'n kuddevolk zouden zijn en ook zo familiegebonden was er al lang een burgeroorlog. Besef je dat ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 november 2014 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat mij opvalt is het volgende. Wanneer iemand die zich bij herhaling voortdurend zeer kritisch ten opzichte van de islam uitlaat maar die niet met de wolven meehuilt en zich kritisch maar onderbouwd durft opstellen in deze thread alleen al die redenen de indruk wekt een moslimvriend te zijn - in een vorige post had je je het onomwonden over mijn moslimvriendjes - dan moet je je eens afvragen of er nog ergens een vorm van kritische opstelling mogelijk is en VOORAL hoe je zelf - samen met anderen - zo ver kan doorslaan dat je het licht van de zon miskent, in dit geval - zoals je hierboven stelde - in iedere gematigde moslim (bestaat hij dan toch?) een gevaar ziet. Elke vorm van nuancering is zoek. Ver zoek. En daarmee ver van elke mogelijke waarheid. Ook dat is FUNDAMENTALISME en mensen in hoeken duwen waar ze niet thuishoren omdat ze niet gewoon je standpunt napraten is ook intellectuele TERREUR. Zoek dus ook de balk in eigen oog naar eigenschappen bij je zelf die je in anderen als een gevaar onderkent.
![]() |
![]() |
#366 |
Minister-President
|
![]() Ik raad mevrouw ook aan de post van mij daaronder maar nu daarboven te lezen.
Helaas heeft ze geen tijd voor onbenulligheden. Vermoedelijk zit ze op Faith Freedom lekker gezellig bij soortgenoten.
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is er 'n misverstand aangaande 't begrip "gematigd moslim".
Is dat iets dat niet moordt, moord & brand schreeuwt bij 't zien van 'n cartoon over hun profeet, is dat iets dat bereid is tot 't verdedigen van onze verworven vrijheden, waarden en normen of vasthoudt aan de zijne... Dat onze wetten boven die van hun Allah stelt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AHA, 'n mohamedaan die de wetten van zijn allah ondergeschikt stelt aan onze, westerse wetten en, desnoods, bereid is voor ònze vrijheden, rechten, waarden & normen op te komen is 'n "gematigd moslim"?
Kan je dat dan nog 'n moslim noemen? Zo ken ik er althans geen enkele!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() Dan is het al zeker geen echte moslim. Wat ge daar zegt is een uitspraak van Jezus. En Mohamed, de spreekbuis van Allah heeft iets gelijkaardigs nooit gezegd. Integendeel. Daar ben je dus heel grondig mis Aton.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag aan welke mohamedaan je maar wil, de allerbraafste, simpelste die je kan vinden, ene die zelfs geen vlieg kwaad zou doen, of mensgemaakte wetten primeren op de wetten van zijn allah, of hij zich zal verzetten - indien nodig - tegen 't invoeren van de wetten van zijn allah/mohamed en op de barricaden zal staan voor onze vrijheden, waarden, normen e.d. Je mag 't antwoord raden, aan 1 X zal je genoeg hebben, want er is er geen ene te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit uw onzin kan men duidelijk opmaken dat je ' de ballen ' weet over deze godsdienstgeschiedenis. En de joden hebben Jezus gekruisigd zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij de les blijven aub.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En trouwens: ik vind nergens in het christendom noch in het jodendom de opdracht tot het POLITIEK veroveren van de hele wereld, zoals heel duidelijk en meermaals beschreven in de koran en ahadith. Als we uw redenering volgen is binnenkort de paus van Rome imam en gaan de moslims zondags gewoon naar de mis.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 november 2014 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan bijvoorbeeld de Knack van deze week lezen en zien hoe Zuhal Demir bijvoorbeeld daarover denkt en doet. En daarna zal ik eens kijken of ik een tweede kan vinden.
![]() |
![]() |
#380 |
Minister-President
|
![]() En uit de krant van vandaag.
Delacre is overgenomen door een Turkse maatschappij verbonden met 'groen' (lees: islamitisch) kapitaal. Deze maatschappij is een grote wereldspeler maar wordt in eigen lenad met verve voorbijgestoken door een andere koekjesfabriek als grootste....omdat vele Turken dat groene kapitaal niet kunnen pruimen, dat wil zeggen, ze zijn bang van inmenging van religie in de politiek. Gewoon de krant lezen kan dus blijkbaar al volstaan om de onzin van 'niet één' te weerleggen. In eigen land en elders.