![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dit topic niet zo goed. Iedereen gaat er hier vanuit dat de man betaalt voor de date en dat de vrouw profiteert. Is het dan zo dat vrouwen gelijke rechten hebben, maar dat dit allemaal stopt op het moment dat de portefeuille moet bovengehaald worden?
Mijn datingdagen liggen ondertussen wel al 10 jaar achter maar, maar ik ben daarvoor toch wel vrij regelmatig op date geweest en de kosten daarvan werden toch telkens netjes gedeeld en de vrouwen waarmee ik op date ging vonden dat ook vrij normaal om niet als hoer behandeld te worden als de rekening kwam.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=zfkWSnMpiTQ
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat versta je onder "gelijke rechten" voor vrouwen? En is een recht ook automatisch een plicht? Laatst gewijzigd door Guinevere : 8 december 2014 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vasthangen aan dergelijke zaken is niet mijn ding.
Als je met een vrouw wil daten, zou dat allemaal geen hinder mogen zijn. Het is ook communicatie: ik heb dit er voor over. OF er iets moet aan vasthangen in bed of niet, of de vrouw dat vindt of niet, of de vrouw zelf wil betalen, of de vrouw de date aanvroeg bv, etc .... bepaalt het karakter en de inzet. Er bestaat geen "toverformule" date. Daten is niet zomaar "in bed krijgen" of "time to get the money". Het is vooral aftasten. Dat sommigen dat zien als de eerste twee dingen is nogal wiedes.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 8 december 2014 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is jouw plafond (deel door twee want jouw dates betalen dus de helft ![]() Citaat:
![]() Een beddebak-exploot hoort er dus niet bij? Ik loop dus slecht geïnformeerd rond!
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's al een beetje veel vrouw naar mijn smaak.
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was wat aan't dollen
![]() Eerlijk , een panlat , toen ik 15 was , was dat ok , nu , als't een leuke dame is en het klikt ![]() Een beetje vlees mag ze zeker hebben ![]() En als ze content is met mij , dan zit het goed ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen we ze delen?
Elk de helft? Je mag meer nemen hoor!
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Desondanks de opportuniteiten geboden, moet ik verstek laten gaan.
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg haar dat maar niet. Zeg gewoon dat je kleine handen hebt! Citaat:
Nonkel Staaf moet het vuile werk weer alleen opknappen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wil ze niet!
Hij loopt er 'bloedheil' van, maar ze hebben hem ingefluisterd dat het een West-Vlaamse is.
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dempers smaak is niet ter discusie.
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer zeker niet!
Wie zou het aandurven om de universele standaard van goede smaak in twijfel te trekken? Wie waagt het om het transhumane ijkpunt, de ultieme beoordelaar der gulden snede, de hoorn des overvloeds van cultuur en esthetiek te contrariëren? Zelfs Herman Brusselmans niet, en die is nochtans van geen kleintje vervaard.
![]() |
![]() |
#378 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zouden de "geldwolven van hindes" al weten hoe Demper smaakt?
![]() |
#379 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
In mijn tijd was dat niet zo. Ik dacht er vroeger in elk geval niet zo over en vond het dus in elk geval zelfs niet normaal dat ze na een etentje direct met mij in de koffer moesten duiken. De man natuurlijk. Maar een vrouw die het niet normaal vond dat een man slechts bvb 2000Bfr aan haar spendeerde bij de eerste date kon voor mijn part al haar biezen pakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel wat mannen denken helemaal niet aan sex met de vrouw waarmee ze de eerste keer op stap gaan: -Een beperkt aantal +90-tigers -Janetten -Impotenten -Mannen die ontpenisd werden. Citaat:
-Mannen met inhibities ten gevolge van religieuze indoctrinatie -Mannen met faalangst Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |