![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben altijd bloedserieus? Dat wist je toch na al die jaren? ![]()
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want ik vraag mij af en toe af of het aan mijn PC ligt of of ik gewoon geweerd wordt... Laatst gewijzigd door marie daenen : 29 december 2015 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het begot niet weten, marie. Verder dan vier strafpunten van Diatonos of Akira ben ik nooit geraakt.
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag mij ook dikwijls af: hoe komt het dat mijn kompetoeter zo traag werkt als ik op politics zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen die tijd brengen alle hooggeschoolde vluchtelingen, volgens sommigen dus allemaal, hun steentje bij ?
Of tegen die tijd is Doel 3 opgestart ? Of tegen die tijd staakt de nmbs permanent, zodat ze niet meer gesubsidieerd moeten worden ?... |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is bijzaak, we moeten de man gewoon vertrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Er zal geen mod actief zijn, zeker?
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 2e beste burgemeester die als we de maatstaven toe passen die men op Wilders toepast een racist is.
Minder Marokkanen = racistisch. Minder zigeuners = is dan ook racistisch. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 december 2015 om 00:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Het gratis uitdelen van SPA werkt niet, noch het ondoordacht doorvoeren van maatregelen om de rijken te plezieren (met hun zonnepanelen). Wilt u ook een lolly? Zing mee met K3 en SPA ![]() -> De enige echte partij met masker is SPA. NOOIT meer SPA aan de macht !! Ik sta achter deze regering, en dit vooral omdat ze realisme aanbrengen. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 30 december 2015 om 03:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door subocaj : 30 december 2015 om 04:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eens herhalen: je vergist je van ogenblik wanneer je armer geworden bent.
Als jij in jouw huishouden vandaag een grote som geld gaat lenen, om die door deuren en vensters te smijten, dan ben je vandaag zoveel armer. Als je pas moet afbetalen volgend jaar, dan begin je te voelen dat je armer werd. Maar dat gevoel is niet het moment dat je armer werd. Wij zijn met deze regering dus niets achteruit gegaan. We worden alleen maar de pijn gewaar, die de vorige regeringen ons aangedaan hebben. Dat is toch zo klaar als een klontje ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door de sOS en den Jack : 30 december 2015 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() Waar het begrotingstekort voor 2015 gaat uitkomen is onduidelijk, maar uit voorlopige cijfers blijkt dat het halen van de regeringsdoelstelling van 2,5 procent van het bbp niet gehaald zal worden.
De schuldgraad daalt van 106,7 procent in 2014 naar 106,3 procent in 2015. Zonder de KBC-meevaller zou de schuldgraad eind dit jaar 106,9 procent bedragen, een stijging. In 2016 zal de overheidsschuld opnieuw toenemen. Voor een stuk is dat mechanisch. Omdat KBC de staatssteun in een klap terugbetaalde en niet in schijven van 500 miljoen euro per jaar, valt die inkomstenstroom in de toekomst weg. En dat kan de schuldgraad doen stijgen. Dat en het blijvende begrotingstekort hebben tot gevolg dat de schuldenberg niet drastisch afgegraven wordt de komende jaren. Laat ons er nu eens een gewoonte van maken om, telkens als we het hebben over het verlagen van de schuldgraad van 138 naar 87 procent van het BBP, er bij te vertellen dat dat te wijten was aan het liquideren van het gros van onze reserves (meer dan duizend ton of 80% van het goud van de Nationale Bank, overheidsgebouwen, Gemeentekrediet, ASLK, Belgacom, De Post enzovoort) en aan het kunstmatig opblazen van dat BBP door het creëren van kunstmatige groei die we financierden met schulden. Vanaf dat moment bezorgen we de burger correcte informatie. De Tijd Ook in deze tijden van grote veranderingen blijft de staatsschuld toenemen, zijn begrotingen in evenwicht niet te verwachten en blijft de werkloosheid oplopen. Laatst gewijzigd door demonen : 30 december 2015 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 't wijf teveel uitgeeft en versmijt, dan is het al te laat voor veel spijt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |