![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zijn die te vergelijken met de verschillen tussen een bediende en een leerkracht ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De data waar ik naar refereer komt gewoon uit de leerlingenbestanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al heel mijn loopbaan doe ik heel wat meer, net als mijn collega's. Of hoe u overduidelijk oordeelt over een zaak die u niet kent van binnenuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog zo'n kommaneuker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bewijs jij maar dat de verloning te laag is, per gewerkt uur is ze gigantisch hoog. Weet je wat, werk dat je doet terwijl niemand het ziet is niet werken voor mij, met andere woorden als je daar een boekje zit te lezen over een onderwerp, dat kan ik ook hoor, maar het gaat erover of je dit als werken beschouwt of niet. Voor mij is boekjes lezen ontspanning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus mijn kinderen zijn voor mij geen barometer van de resultaten die het onderwijs aflevert, pasop ik kan nog niet klagen het ze doen allemaal unief, maar kom, ik denk dat ik recht op spreken heb, dat ik het verschil ken tussen hoe ik afstudeerde en zij nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus dat zijn ook niet de desgevraagde enquetegetallen. IK heb die getallen NOOIT gebruikt. Omdat enquetes een grote foutenmarge hebben. Staat ook vermeld in dat document. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit gehoord over het verschil tussen school- en lesopdracht trouwens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vindt u dat speciaal ? Of probeert u mij wijs te maken dat u de gehele zomervakantie werkt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu tracht je uzelf nog voor te doen als eerlijk!
Ik weet dat jij daar niet over praat. Feitelijk praat jij nooit over iets ten gronde en met stavende argumentatie. Wat ik daar uit afleid ga ik niet vertellen. Het zou weeral te hard aankomen. Maar ik weet dat jij het doet. Jij doet het gewoon inderdaad. Jij gebruikt dat driehoekje gewoon als wapen wanneer je in het nauw gedreven wordt. Ontkennen heeft geen zin. Want dan ben je terug oneerlijk. Zelfs geveinsde eerlijkheid van jou heeft zin. Die is er heel uitzonderlijk als het in jouw kraam past. Ik beklaag dus de jongeren die in jouw handen vallen. Omdat ze er voor kiezen zeker? Wel ik heb andere keuzes dan lachen of wenen met jouw prietpraat. Ik weet zelfs gewoon niet wat ik er moet mee aanvangen. Bladvulsel waarschijnlijk om de essentie van een topic om zeep te helpen kan een verklaring zijn. Maar die optie betwijfel ik zelfs. Want ook daarvoor; debatteren met strategie; acht ik je nog minder in staat. Gelukkig is er nog Pandareus. Die vertelt soms nog dingen waar je kan bij nadenken. Al te dikwijls kruip je graag onder zijn vleugels. Veel eer haalt hij echter niet door jouw ondersteunende inbrengen als hij iets vertelt. Meermaals breng je zelfs de essentie van zijn betoog in gevaar door uw leuteren en verwaandheid. Mocht ik Pandareus zijn dan zou je vlug voelen dat ik een buiksprekende pop niet waardeerde. Maar anderen via mijn visie tot betere resultaten brengen is niet mijn taak. Ik denk er zelfs niet aan. Maar je hebt wel mijn mening. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat laat uw geldhongerige werkgever niet toe. Hij heeft veel mondjes te voeden, waaronder de uwe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 mei 2016 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |