![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, ze zegt het toch, haar tante.
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ja... zo kun je het ook bekijken nietwaar: een standpunt waarmee je het niet eens bent bestempelen als "denkfout". Dat was een trucje die destijds ook vaak werd gehanteerd door de Sovjet autoriteiten. De partij kon onmogelijk verkeerd zijn. Bijgevolg, wie het met de partijlijn niet eens was die maakte "een denkfout".
Laatst gewijzigd door quercus : 5 juni 2016 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij erkent dat niet iedereen in Vlaanderen Vlaams gezind is, of dat ze tegelijk aan de andere kant warm worden van de belziek. Maar kom mij niet wijsmaken dat je niets geeft om je behoud van je welvaart of dat je geen mening hebt over de uitgaven van de overheid.
![]() |
![]() |
#364 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat de Belgicisten nu al met niet verifieerbare verhaaltjes van een overleden tante moeten komen aandraven als argument contra de Vlaamse Onafhankelijkheid. Dit is het mooiste bewijs dat ze geen echte argumenten hebben tegen de Vlaamse Onafhankelijkheid. Dus doe zo voort Geert , U bewijst er de voorstanders van de Vlaamse Onafhankelijkheid een grote dienst mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet eens over uw standpunt gehad. Ik ken dat ondertussen wel, gij schrijft namelijk altijd hetzelfde. Ge doet niet eens een poging om af en toe eens met iets origineels af te komen. En uw verwijzing naar de 'Sovjet autoriteiten' is zielig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
Wat hen interesseert is het behoud van hun welvaart en ze beseffen drommels goed dat de franstalige sociale ongedisciplineerdheid, de financiële drainage vanuit Vlaanderen richting "WalloBrux" en de francofone marxistisch geïnspireerde standpunten een serieuze bedreiging vormen voor Vlaanderen zolang het in het Belgisch keurslijf geprangd zit. Wat hij echt had moeten schrijven is dit: Wat mij interesseert is het behoud van hun welvaart en ik besef drommels goed dat de franstalige sociale ongedisciplineerdheid, de financiële drainage vanuit Vlaanderen richting "WalloBrux" en de francofone marxistisch geïnspireerde standpunten een serieuze bedreiging vormen voor Vlaanderen zolang het in het Belgisch keurslijf geprangd zit. Tuurlijk heb ik daar een mening over, maar die is verschillend van die van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 5 juni 2016 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
|
![]() Citaat:
Er is mij ook nog niet meteen duidelijk van wie een overtuigd atheïst zonder vrije wil dan afhankelijk is.
![]() |
![]() |
#370 | ||
|
![]() Ik ben geen belgicist. Ik heb u dat al veel uitgelegd, maar de software ontbreekt u om die informatie te verwerken. Het is zoals tegen een fundamentalistische gelovige zeggen dat ik niet in God geloof. Die antwoordt dan: gelooft gij dan in Satan? (i kid you not!)
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 5 juni 2016 om 12:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ha ha ha, nee, het is wel duidelijk dat ge niet veel snapt van mensen die niet in uw geloof geloven! Ge zou u eens kunnen verdiepen in ... andere standpunten dan de uwe ... Het is maar een suggestie, hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Er is nochtans een verband tussen staatsgrenzen, staatsfinanciën en nationaliteit.
Citaat:
Maar van wie ben je nu afhankelijk als de vrije wil niet bestaat? Van Moeder Natuur? Is de zonnewende bijna daar?
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk een doorzichtige tactiek om Uw argumenten , als Belgicist, meer kracht te geven. Door te zeggen dat U geen Belgicist bent, en dat het U allemaal niet kan schelen ;Vlaanderen of België ,meet U zichzelf de rol van onpartijdige waarnemer toe die boven het krakeel staat. Als deze "onpartijdige waarnemer" dan met een argument tegen de Vlaamse Onafhankelijkheid komt, hoopt U dat de argeloze lezer hier meer geloof zal aan hechten , daar het argument van een zelfverklaarde "onpartijdige bron" komt. Het is dan ook zeer eigenaardig dat Geert als "onpartijdige waarnemer " steeds met argumenten tegen de Vlaamse Onafhankelijkheid komt en nooit met argumenten voor de Vlaamse Onafhankelijkheid. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 juni 2016 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
|
![]() Citaat:
Er is hier een recente thread over kinderbijslag. Daar heb ik een duidelijk standpunt over open grenzen. Helemaal anders dan u denkt trouwens. Uw telepathische vermogen zijn niet bijster goed. Maak u niet ongerust. Die van mij ook niet. Van wie ben ik afhankelijk??.... vroeger mijn ouders, maar ondertussen ben ik een grote jongen hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() ja, ik geloof ook in Satan, en ik ben niet echt een atheist! ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En een anekdote, die trouwens waar is, is geen argument. Als ik nu op een belgicistische website zou komen (wat ik nog nooit gedaan heb , ondanks het 'feit' dat ik een belgicist ben) , zou ik net andersom doen. Ik verzet me tegen elk geloof. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
|
![]() Citaat:
Wat mij interesseert is het behoud van hun welvaart en ik besef drommels goed dat de franstalige sociale ongedisciplineerdheid, de financiële drainage vanuit Vlaanderen richting "WalloBrux" en de francofone marxistisch geïnspireerde standpunten een serieuze bedreiging vormen voor Vlaanderen zolang het in het Belgisch keurslijf geprangd zit. Niet iedere Vlaming denkt wat u denkt. Het is heel erg dat u uw persoonlijke subjectieve opinie als een objectieve waarheid ziet. Dat is een teken van extremisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardig dan toch alleen maar tegen het "Vlaams geloof" en nooit tegen het "Belgisch geloof" .
Uw eerste "anekdote" tegen de Belgische staat heb ik hier nog niet gelezen. En vergis U niet, hier zitten niet voornamelijk Vlaamsgezinden op dit forum , aan Belgicisten is hier geen gebrek;Everytime,Duc , Gipsy om er maar een paar zo voor de vuist op te noemen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 juni 2016 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk verstandig en intelligent mens kent het verschil is tussen "geloof" en "politieke overtuiging". U blijkbaar niet. Laatst gewijzigd door quercus : 5 juni 2016 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |||
|
![]() Citaat:
Hoe rijm je dat? Citaat:
Citaat:
![]() |