![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat gedeelte noemde JVDB een vorm van Flower-Power, en is niet aan hem besteed. Wat wel aan hem besteed is, zijn de teksten die bruikbaar zijn om anderen te onderwerpen en hun mening op te leggen, zoals altijd bij fundamentalistische gelovigen.
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homo's zijn gewone mensen dus, met een andere seksuele geaardheid, die hoeft u niet te delen om hen zoals andere mensen te zien. Ik zie ook wel eens een vrouw met een man waarvan ik denk" snap niet wat ze daar in ziet" ![]() Dat hoeft ook niet, wanneer die mensen met mekaar gelukkig zijn is het toch goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wat beter het NT lezen voor je afkomt met het belerend vingertje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt? En waar zou ik dat dan gesteld hebben? Nergens. Wel heb ik op dit forum al eerder aangegeven dat voor dergelijke gevallen het goed zou zijn het Duitse voorbeeld te volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Staatssecretaris
|
![]() Antwoord op de titel van het topic: doodschieten. Een homo is voor mij iemand die geen waarde heeft. Ik moet ook geen homo in mijn vriendenkring hebben. Die komt er niet bij. Het vettigste dat er is is twee mannen elkaar zien aflekken. Een uitgang is geen ingang. Bende vettigaards.
Gelukkig heb ik en moet ik geen kinderen hebben. Stel u voor. Uw zoon die homo wordt en zijn lief komt voorstellen. Nog iemand een jachtgeweer kopen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U blijkt weer eens niet in staat te lezen wat er staat. Het gaat om de seksuele afwijking, niet om de persoon. Als ik stel dat kanker en aids twee verschrikkelijke ziektes zijn, dan heb ik niet gesteld dat beide ziektes hetzelfde zijn. Snapt u het nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat dat in de bijbel?
Het staat in ieder geval niet in de DSM (standaard ook in België gevolgd) dat homosexualiteit een "psychologische afwijking" of "disorder" zou zijn. Reeds meer als 40 jaar niet meer trouwens. Uw opinie is niet overeenkomstig de huidige stand van zaken in de wetenschap. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 juni 2016 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PORSCHE , ivm uw antwoord van 01:15
En wat als uw dochter lesbisch zou zijn ?? Mensen die denken dat homosexuelen een afwijking zijn/hebben , waarom bestaan zij dan ?? Mensen die denken dat homosexuelen een afwijking zijn/hebben , zulke hebben volgens mij zelf een afwijking , dunkt me ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 juni 2016 om 01:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Minister-President
|
![]() U hebt het over de abrahamitische religies.
![]() |
#376 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Beide zijn afwijkingen van de norm, zijnde heteroseksualiteit. En van dit statistisch gegeven gaat geen (moreel) waardeoordeel uit. Noch naar de persoon, noch naar het gedrag. Daarom opnieuw de vraag : Hoe onderscheid je goede van slechte moraal Jan ? Welke criteria hanteer JIJ daarvoor?
“If you tell the truth, you don't have to remember anything.” Laatst gewijzigd door GandalftheGrey : 28 juni 2016 om 04:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is enkel maar 'n mening, die hij mag hebben. Anders wordt 't indien hij homo's van de hoogste torens zou gaan smijten, langzaam omhoog hijsen aan kranen ( met lussen rond hun nekken), of ging lopen stenigen. Dat zijn dan weer leden van 'n ander clubje. Dat steeds groeit en aan invloed wint. Als homo zou ik me daar eerder zorgen over beginnen maken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Misschien moeten we Jan laten antwoorden?
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dat is een leugen.
Geen enkele arts zal een homo naar een psycholoog of psychiater sturen, louter omdat iemand homo is. Evenmin zal een homo zelf naar een arts gaan louter om dit feit, omdat de samenleving ondertussen die seksuele diversiteit aanvaart, evengoed doen ouders dit meestal. Maar wanneer iemand pedo is, gaat het over aangetrokken worden door ongelijke seksuele relaties, wat als een afwijking in seksuele ontwikkeling wordt gezien, dan kan iemand wel worden door verwezen. Jan poneert graag dogma's alsof dit waarheden zijn, die algemeen aanvaart worden, terwijl dit enkel zo is onder fundamentalisten van een bepaald geloof. Noch wetenschap of maatschappelijke inzichten ondersteunen die visie, ze wordt als voorbijgestreefd en stigmatiserend gezien tegenover homo's, iets waar gisteren ook de Paus uitspraken over deed, hij vond dat de kerk zich moest verontschuldigen voor die stigmatisering. Maar wel angstwekkend dat mensen met dit soort bekrompen opvattingen les geven! |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"We" moeten niks, althans ik niet, wat jij moet weet ik niet. Jan mag altijd antwoorden, 't is maar 'n discussie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |