![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook daar twijfel ik aan. Maar ik ben geen voorzitter. Bij mij vloog ze er uit. Voor dergelijke standpunten in te nemen overleg je best binnen de partij. Maar inderdaad. Sommige politiekers hebben niet het IQ om dat te beseffen. Mijn vroegere partij liet dat ook toe zonder reageren. Ze zijn er ver mee gekomen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.politwoops.be/p/belgium |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan ik me inbeelden dat die echte blok-hard-liners straks goesting gaan krijgen om af te splitsen van het Belang, en een nieuwe politieke formatie gaan oprichten. Ze zullen evenwel niet talrijk zijn, hun leden. Och, in Wallonië voorspel ik je: er gaan "echte" communisten opstaan in hun PTB om hardere acties te gaan ondernemen. En die gaan ook van de lat krijgen, zodra uitvoerende mandaten in het zicht komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat gezever over communisten en alle anderen zijn extreem links gaat de NVA zuur opbreken Schoof. Ik ben geen armoezaaier, maar het dedain waar de NVA met armen omgaat is hemeltergend. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 juni 2019 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel even scherp: Van Grieken, partijvoorzitter, stelt een zekere lijn op, om een zeker doel te bereiken. Soeur Dominiek vond het nodig om haar individueel gedacht eens te moeten luchten; wat haar volledige recht is. Maar helaas op een ongelukkig moment, en in ietwat ongelukkige bewoordingen. Hetgeen zij ook toegeeft. Ik herhaal mijn opinie: ik waardeer het dat soeur Dominiek als parlementair haar free speech opeist. Zolang ze er bij zegt dat het haar standpunt is, en niet dat van haar partij. Wat ze ook deed. Dergelijke parler vrai mankeren we in onze politiek. Tegelijk vind ik haar wel de domste koe uit heel de stal van de Vlaamse en de Waalse politiek. De visie op holebi's in Vlaanderen en in Wallonië is er, is consistent, en standvastig. Hooguit 1 procent van de bevolking heeft nog iets tegen holebi's, tegen holebi-huwelijken en holebi-adopties. Wie weet heeft zelfs de helft van de wekelijkse kerkgangers, die allen toch super oud zijn, minstens één achterkleinkind dat holebi is, dan dat warm-familiaal opgevangen wordt door alle verwanten en door gans het dorp of stadsdeel. De domste koe uit heel de stal heeft spreekrecht, maar bij de uitoefening daarvan blijft ze even dom.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie een mens liefheeft of hoe hij zijn gezin organiseert zijn zaken waar niemand anders mee te maken heeft. Ook geen overheid. Als het dat toch probeert word ik partisaan. https://www.youtube.com/watch?v=sUZWlf_vuKg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het over. En die meningen kunnen leiden tot politiek engagement, wat op zijn beurt vertaald kan worden in wetgevend werk. Zo werkt een democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We leven in een particratie en de volksvertegenwoordigers vertegenwoordigen geenszins het volk, allemaal vertegenwoordigen ze de partij. Dat is zo bij het VB en dat is zo bij de andere partijen. De individuele volksvertegenwoordiger zijn of haar mening is van geen enkel belang, dat weet toch iedereen. Het zijn allemaal stuk voor stuk brave marionetten die op het knopje zullen drukken dat de partijleiding hen zegt te drukken. De gespeelde verontwaardiging dat er OMG wel eens een volksvertegenwoordiger zou kunnen zijn die niet pro-homo huwelijk en -adoptie is en dat die vast en zeker niet verkozen zou geraakt zijn indien deze ongelofelijke en ontoelaatbare schande die echt wel uit de middeleeuwen dateert maar publiekelijk genoeg wordt uitgewreven is echt wel idioot hoor.
![]() |
![]() |
#380 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat geldt trouwens voor alles: criteria zijn per definitie keuzes, en daarom subjectief. |
|
![]() |
![]() |