![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Minister-President
|
![]() Waarom meld de pers dit niet?
Novartis onder druk door gesjoemel met preklinische data bij AveXis "De Zwitserse farmagroep Novartis zit in een lastig parket, nu blijkt dat het vorig jaar overgenomen biotechbedrijf AveXis met preklinische data voor een medicijn in ontwikkeling gesjoemeld zou hebben." Warning signs were always there for Novartis’s Avexis deal We hebben hier te maken met een bende faudeurs!
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wilt er veel voor betalen: je moet het ook kunnen betalen. Novartis is de winnaar in deze zaak. Het is een fusie van o.a. het Belgisch bedrijf Sandoz. Shame on you ! "Gigantisme" gelezen ? Ik vermoed van niet. Laatst gewijzigd door Boduo : 19 september 2019 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een schenking zonder registratie is bovendien niet onderworpen aan schenkingsrechten. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 september 2019 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht 3%. Maar het gaat hier om een VZW.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 19 september 2019 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier & nu over de farmaindustrie.
Novartis haalde vorig jaar een winst van méér dan 10.000.000.000 €. De slimmeriken in hun labo's hebben gestudeerd in univ's, gesteund door de Staat, dus met ONS belastinggeld. Novartis heeft een PATENT op dat produkt !!! De strijd tegen de MOORDENDE prijzen van de farmaindustrie kan alleen gewonnen worden door de EU ---> Google & Facebook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor onroerende goederen: ja.
("Gigantisme" gelezen ?) Laatst gewijzigd door Boduo : 19 september 2019 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die maar in orde is, anders krijgt dit een staartje.
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=patrickve;9117993]Iedereen wil woeker winsten. Dat is normaal.
[quote] J.J. Cassiman, wereldbreroemde prof in Leuven: enkelen binnen de farma sektor hanteren WOEKERPRIJZEN omdat ze wéten dat er emotionele steun komt zoals nu bij Pia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors: geen high-end prijzen -> geen medication.
No prob. Sossen moeten nog effe wachten alvorens ze kunnen pikken dan. Pikt het, misschien?
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat gij in de woestijn van dorst aan het omkomen zijt. En ik heb een fles water. Die fles water is uw leven waard. Ik kan daar dan, zeg maar, 5000 Euro voor vragen. Het is normaal dat ik U dat vraag, want wat ik U geef (water) is op dat ogenblik uw leven waard. Zonder dat water zijt gij uw leven kwijt. Die fles water is U dus veel waard. Het is normaal dat ik daar veel voor krijg. Vraag ik U 5000 Euro, en gij kunt die betalen, dan heb ik lekkere woekerwinsten gemaakt: 5000 Euro voor een fleske Spa plat ! Ben ik nu een onnozelaar, en ik vraag U 7 miljoen Euro, dan kunt gij dat niet betalen (neem ik aan), en uiteindelijk zijt gij dood, heb ik een nutteloze fles water, en geen rotte duit bekomen. Ik zal U dus veel vragen, maar wel wat gij kunt betalen. Anders zijn mijn "woekerwinsten" foetsie, he. Het zou onnozel zijn om een fantastisch geneesmiddel op de markt te brengen aan zulke prijs, dat niemand het kan betalen he. Dan verkoop ik het ook niet, en haal er geen rotte duit uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel simpel: als gij niet wilt dat Novartis woekerwinsten maakt, koop dan hun geneesmiddelen niet he ! Simpel, niewaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2019 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar hoe sommigen toch in die communistische vallen blijven trappen.
Niet inzien dat een firma die winst maakt op product A, deze kan inzetten om producten B en C te kunnen ontwikkelen ... maar ja, in dit geval zouden dat nog meer geneesmiddelen zijn die zieke mensen kunnen genezen. En dat blijkt wel foei te zijn, volgens sommige kippen hier en elders.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men dus collectief vindt dat het rekken van het lijden van die kleine (want dat is het tenslotte he ![]() En veel kost het niet: gewoon 2 Eurootjes voor al die emotionelen die zich een goed geweten hebben gekocht. Wat is daar nu verkeerd aan ? Het is gewoon heel simpel: wilt ge niet dat Novartis dat spul kan verkopen voor 2 miljoen ? Wel, koop het dan niet ! Ge maakt er een gelukkig kind mee, dat van een lijdensweg gespaard zal worden en rap kan doodgaan. En het is (hoewel niet veel) nog goed voor het klimaat ook ! Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2019 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men dan iets succesvols heeft, moet dat renderen. Als dat voor de grote menigte is, kan dat dus aan schappelijke prijzen verkocht worden, als het volume maar groot genoeg is. Als het voor enkelingen is, kan dat niet anders dan heel duur zijn. Het is gewoon simpel: verbied "woekerwinsten" in de farma sector, en die sector sluit. Want de "woekerwinsten" moeten de duizenden doodlopende sporen dekken. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2019 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Boduo;9118121][quote=patrickve;9117993]Iedereen wil woeker winsten. Dat is normaal.
Citaat:
"Ce prix délirant est fondé sur une avancée biologique majeure réalisée pour partie par une équipe de recherche française dirigée par Martine Barkats chez Généthon, une structure créée grâce ?* l'énergie et au fruit des opérations caritatives de l'AFM-Téléthon." Niet alleen hebben ze data vervalst om een licentie te krijgen van het FDA in de V.S., maar nu blijkt ook dat een deel van het fundamenteel onderzoek gefinancierd is door giften van Fransen! Dan begint men vragen te stellen naar campagnes zoals 'kom op tegen kanker', als nu blijkt dat nieuwe kankermedicijnen astronomisch duur zijn. De bevolking wordt hier twee keren genaaid.
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |