![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten wel opletten met overdreven 'fake news' vanuit China. Dit gezegd zijnde denk ik toch dat het voor het ogenblik geen pretje is in Zhongguó.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 februari 2020 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die beelden ook gezien, en heb moeite om dit te geloven.
Moest dit waar zijn, dan zou de Chinese overheid er toch alles aan doen om zo'n beelden van het net te halen ? Dat het ginder serieus uit de hand aan het lopen is, dat is een feit. Maar zo'n toestanden ? Djeezes...
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons aller "Post" heeft me in de goede zin verbaasd sinds hun goede berichtgeving tijdens de rellen. Noch het beleid, noch overreacties van politie noch vandalisme tijdens de recente rellen werd vergoelijkt of weggemoffeld. Ook dit voorbeeld van een paar dagen geleden werd zonder aarzelen door de SCMP de wereld ingestuurd. Die 'reporter' is ondertussen door het regime van Xi in quarantaine (HA!) geplaatst... Ik heb op dit ogenblik toch heel wat (voorzichtig) respect voor de algemene berichtgeving via onze 'South China Morning Post' hier.
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Coronavirus Total 60,063 cases 1,363 deaths 5,680 recovered Source: China's NHC, state media, other authorities Link
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 13 februari 2020 om 03:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() Allez, ze hebben beslist de inhaalslag maar in te zetten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Banneling
|
![]() Chinezen waren de voorbeeld migranten tot het coronavirus kwam.
https://www.rbb24.de/panorama/beitra...siatinnen.html https://www.zdf.de/nachrichten/polit...ismus-100.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wisten ze -nog- niet dat die mensen dood waren wegens onvoldoende testcapaciteit, nu nemen ze een longfoto en zien ze het. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2020 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eerst effe bij Gipsy informeren of zijn eega nog geen leuke opmerkingen kreeg in jullie contreien?
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van horen zeggen he. De Chinezen op mijn werk eten overigens gewoon boterhammen 's middags, soms zelfs met kop en tierentyn mosterd, Over wat ze in hun thee draaien : dat wil ik niet weten. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 13 februari 2020 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() China heeft dagelijks 300 tot 500 slachtoffers van de griep, vroeger ging dit gewoon een zware griep zijn, nu ze het kunnen meten (min of meer), is het ik weet niet wat.
Om de 5 a 10 jaar zet een besmettelijk virus zich over naar de mens, dit is niet zo uitzonderlijk. De maatregelen zelf zijn erger dan de ziekte |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest heb ik in België een positieve ervaring van Belgen tegenover mijn vrouw. Wat ik absoluut niet van Duitsland kan zeggen waar op amper 3-4 trips tot 3 keer een aanvaring hebben gehad onder andere in 2 hotels. Dat kan geen toeval zijn, want noch in Spanje, Frankrijk, etc heb ik ooit iets negatief ervaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() Ondertussen ziet de grafiek van de besmette Covid-19 gevallen er zo uit :
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() We zijn half februari en wat zien we : een kentering in de epidemie. Wel niet naar beneden maar naar boven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |