![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon een waarheid. Ook, bijvoorbeeld, als het om het eigen verleden gaat ... en nu komt het magische woord dat orgasmes veroorzaakt bij o zo veel linkiewinkies ... bijvoorbeeld collaborateurs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Minister-President
|
![]() Je kunt toch moeilijk ontkennen dat hun tweet alweer blijk geeft van een selectieve blindheid die aan kwaadwilligheid begint te grenzen.
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee toch, bruin, donkerbruin, fondantbruin en francofoon crapuul die de boel op stelten zet en vervolgens beginnen te vechten op een strand vol brave mensen die verkoeling zoeken... Wie de vage en vluchtig getoonde beelden heeft gezien die weet alweer meer dan genoeg. De problemen en de amokmakers aanwijzen, benoemen en veroordelen dat moeten we uiteraard niet verwachten van onze poco mainstream media en de door hen gesteunde traditionele politici want dat is foei en daarvoor komen ze uit de verkeerde politieke hoek.
Hadden dit (extreem) rechtse elementen geweest dan had je pas een linkse storm van verontwaardiging, woede, vingerwijzen en geroeptoeter zien ontstaan. Nu zwijgen zij in alle talen en hopen ze dat dit snel overgewaaid en vergeten is. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 9 augustus 2020 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje: waarom horen we die mosgroene vertegenwoordigers nooit hun verontwaardiging van de daken schreeuwen als het om dit soort baldadigheden gaat? Waarom horen we u en uw konsoorten dit nooit doen? Als het om baldadigheden van rechts gaat dan schreeuwen jullie het dagen-en wekenlang van de daken, als het over dit alomgekende gespuis gaat dan horen we jullie niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Minister-President
|
![]() Kan kloppen, maar stilaan is dat Brussels crapuul (terecht) in zwemdomeinen nergens meer gewenst en dus gaan ze nu de kust terroriseren. Bezie het als een uitdeinende olievlek die de weg van de minste weerstand zoekt.
![]() |
#366 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Logisch nadenken heet dat, maar ik begrijp dat u dat liever niet doet.
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zo'n beetje het niveau hier als er "moslims" of "vreemdelingen" ergens bij betrokken zijn. Of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Minister-President
|
![]() Je had er gisteren moeten zijn. Echt authentiek volksvermaak. Rotvolksvermaak.
![]() |
#369 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was thee aan't drinken en toen zag ik dit:
Mijn spontane reactie hierop: ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Minister-President
|
![]() En binnen enkele dagen is er volgens mij hier of daar aan de kust weer ambras met bijzonder goed gebronzeerd volk.
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Citaat:
Misschien kun jij niet lezen. Ik zeg dat men iedereen 12 tickets gratis geeft, dat is dus hun plan. Die tickets kunnen dan gebruikt worden om naar zee te reizen en de politie aan te vallen. Ik heb niet gezegd dat nu al die tickets daarvoor gebruikt werden, alleen dat deze situatie aantoont hoe idioot hun plan wel was.
![]() |
![]() |
#374 |
|
![]() Inderdaad, laat de realiteit toch niet uw vooroordelen beïnvloeden...
![]() |
#375 |
Minister-President
|
![]() Ik wou dat mijn Frans zo goed was als jouw Nederlands.
![]() |
#376 | |
|
![]() Citaat:
Hadden ze niet ingegrepen, en er was er ook maar eentje (bijna) verdronken ging het kot te klein geweest zijn. Voor dat gespuis kun je gewoon nooit goed doen.
![]() |
![]() |
#377 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik schreef klopt nog altijd.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 9 augustus 2020 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |