![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
er is toch maar 16% dat expliciet heeft gekozen voor "afknallen is fout". Kan evengoed zijn dat er een stilzwijgende meerderheid is dat dat wel goedkeurt. Ik had de antwoorden anders moeten formuleren. oh well...
![]() |
![]() |
#362 |
Minister-President
|
![]() ...spreekt zich er niet over uit alleszins.
De aangeboden antwoorden geven veel gelegenheid om impliciete goedkeuring te camoufleren ![]()
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort samengevat: meer dan 70 %, waaronder zowel Blokkers als belgicisten, zijn tegen geweld.
Nog geen 10% is pro geweld tegen van Ranst of voor revolutie. De helft daarvan voor beide. Net geen 17 %, waarvan het merendeel fervente belgicisten, willen de Jurgen als terrorist "berecht" zien, ook al pleegde hij niet één terroristische aanval.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2021 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijt gij naar school geweest bij de Jezuïeten?
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ervoor kiezen dat de Jurgen zo snel mogelijk gevonden én geholpen wordt wijst niet bepaald op een voorkeur voor geweld maar op mededogen. Met "berecht" worden als terrorist kan je wél alle kanten uit.
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aangeboden vragen ook.
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Minister-President
|
![]() zal ik een nieuwe poll starten anders?
Het is duidelijke dat de vraag en de antwoorden niet goed geformuleerd zijn.
![]() |
#370 |
Minister-President
|
![]() alle kom, eerst een draadje om akkoord te vinden over de vraagstelling en de mogelijk antwoorden
![]() bvb. Jurgen C.: 1, is een terrorist 2, is een beetje doorgeslagen, heeft hulp nodig maar geweld is niet ok 3, heeft eigenlijk gelijk; ik zou het zelf niet doen, maar stiekem hoop ik dat me MVR neerknalt 4, is een held; als ik kon, zou ik helpen pas/vul aan
![]() |
#371 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iemand die in de nesten zit vinden om hem te helpen duidt niet op een gecamoufleerde goedkeuring voor het gebruik van geweld.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2021 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens zin om een draadje te starten met de tekst van Theo F. en Elchardus over de epuratie die Dedonder nu aan het starten is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar bon, de reactie van Patrick geeft al aan dat je makkelijk tot andere interpretaties kan komen. Da's dus een probleem. Het is een waardeloze poll ![]() Poging 2?
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat belooft.
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kiezen om een mens in nood te helpen heeft in de verste verte niets te maken met een poging om geweld te camoufleren. De enigste poging die kan verpakt worden als gecamoufleerd geweld is de intussen ontkende licence to kill, en de oproep aan de Jurgen om zich vrijwillig over te geven aan het regime dat er, ondanks haar buiten elke proportie ontwikkelde machtvertoon, niet in slaagde om hem te pakken te krijgen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2021 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soros? ![]() Is dit weer zo'n geval van zelf niet goed weten of ge een mop maakt of het echt menen? Ik ben vrij zeker dat ge een mop maakt, maar ik ben niet zeker...
![]() |
![]() |
#380 |
Minister-President
|
![]() aaaaannyway.
poging 2 dus Jurgen C.: 1, is een terrorist 2, is een beetje doorgeslagen, heeft hulp nodig maar geweld is niet ok 3, heeft eigenlijk gelijk; ik zou het zelf niet doen, maar stiekem hoop ik dat me MVR neerknalt 4, is een held; als ik kon, zou ik helpen pas/vul aan