Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2004, 13:32   #361
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Deze informatie heb ik vanuit het witte huis zelf en is de waarheid en niets dan de waarheid.

Op 9/11 werd in alle vroegte en ongeveer een uur voor de inslag van het eerste vliegtuig in de tower een man gezien met een schup. Hij was bezig met de fundamenten van de toren uit te graven. Volgens een getuige de heer O.B. Schuiven trok de persoon met de schup sprekend op president Bush.

Sinds de heer O.B. Schuiven deze verklaring aflegde is hij in geen laden of kasten meer teruggezien.

Maar hiermee is het wel duidelijk . Bush himself heeft de torens laten omvallen...

laat de discussie nu definitief gesloten zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 13:40   #362
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Zelf bij de les blijven beste vriend, of begrijpt u geen Engels? De werkwoordvormen zijn wel degelijk verleden tijd en refereren overduidelijk naar de dag(11/9) zelf!
Indien zelfs d�*t u niet duidelijk is uit deze tekst, is het wel echt erg gesteld met uw begrijpend lezen.

Heb ik ook nooit beweerd. Ik beweer alleen dat de versie van de regering ook nooit overeind blijft in een rechtbank. Zie je die nuance echt niet?
En da's tot nog toe HET ENIGE wat ik heb gedaan. Ik verzin zelf geen verhalen, ik vecht alleen de versie van de regering aan.

Waar verzin IK een verhaal?? Ik doe al dagen niets anders dan het “bewijsmateriaal” van hun versie in vraag stellen.
En weet je, zowel jij als HerrUU doen hun uiterste best om toch maar niet te hoeven antwoorden op die 2 vragen. Het gaat er niet om dat je op alles een antwoord zou hebben, dat beweer ik ook niet. Maar hier gaat het gewoon om een ja of neen.
Geloven jullie dat a) dat paspoort van Atta is teruggevonden?? b) geloven jullie dat het mogelijk is dat na een crash wrakstukken 18 km ver verspreid liggen?
De enige reden waarom jullie volgens mij niet willen antwoorden op die vraag, is omdat het antwoord van elk zinnig denkend mens NEEN moet zijn.
En dan komen natuurlijk de volgende vragen. Waaròm liegt de FBI? Wat is er dan werkelijk gebeurd met vlucht 93, enz..?
Dus voor de laatste keer, geloof je die 2 aangehaalde versies? Ja of neen.

Yup. Zondag.
Was eerst gepland om dond. te vertrekken, ,maar m’n ouders hadden graag dat ik nieuwjaar met hen doorbracht. (m’n jongste broer is begin dit jaar overleden en dat weegt uiteraard nog steeds zwaar op m’n ouders) Vandaar dat ik de trip enkele dagen heb uitgesteld.
Steve, met als enige doel dit af te sluiten, reageer ik niet op de postings betreffende 9/11.

Wat de dood van je broer betreft : innige deelneming en veel sterkte voor jou en je familie in deze ongetwijfeld moeilijke dagen.

Wat je verblijf in Turkije betreft : Salaam Aleikum en heb er veel plezier.
Oud 30 december 2004, 13:41   #363
HerrUU
Gouverneur

HerrUU's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Deze informatie heb ik vanuit het witte huis zelf en is de waarheid en niets dan de waarheid.

Op 9/11 werd in alle vroegte en ongeveer een uur voor de inslag van het eerste vliegtuig in de tower een man gezien met een schup. Hij was bezig met de fundamenten van de toren uit te graven. Volgens een getuige de heer O.B. Schuiven trok de persoon met de schup sprekend op president Bush.

Sinds de heer O.B. Schuiven deze verklaring aflegde is hij in geen laden of kasten meer teruggezien.

Maar hiermee is het wel duidelijk . Bush himself heeft de torens laten omvallen...

Ja, en als ge de heer schuiven moest tegenkomen, zegt dan dat ik mijn schup terugwil!
Oud 30 december 2004, 13:42   #364
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Het is niet Geen Laden maar Ben Laden, hé Tegendradigaard...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 13:54   #365
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HerrUU
Steve, met als enige doel dit af te sluiten, reageer ik niet op de postings betreffende 9/11.
Jammer. Misschien heeft uw compagnon wel het lef om simpelweg met Ja of Neen te antwoorden op de 2 gestelde vragen. Mag ik u dan toch verdenken dat u niet antwoord, omdat u weet dat het antwoord niet past in jullie theorie?

Citaat:
Wat de dood van je broer betreft : innige deelneming en veel sterkte voor jou en je familie in deze ongetwijfeld moeilijke dagen.
Bedankt hiervoor.

Citaat:
Wat je verblijf in Turkije betreft : Salaam Aleikum en heb er veel plezier.
En ook hiervoor. Zal wel lukken.
Oud 30 december 2004, 14:34   #366
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geloven jullie dat a) dat paspoort van Atta is teruggevonden?? b) geloven jullie dat het mogelijk is dat na een crash wrakstukken 18 km ver verspreid liggen?
De enige reden waarom jullie volgens mij niet willen antwoorden op die vraag, is omdat het antwoord van elk zinnig denkend mens NEEN moet zijn.
En dan komen natuurlijk de volgende vragen. Waaròm liegt de FBI? Wat is er dan werkelijk gebeurd met vlucht 93, enz..?
Dus voor de laatste keer, geloof je die 2 aangehaalde versies? Ja of neen.
Wat als ik nu antwoord nee? Is er enig verschil met het feit dat er geen enkel bewijs is dat het een inside job was? Ik zal het nogmaals zeggen voor de laatste keer, zoals bij alles hier op aarde zijn er onbeantwoorde vragen maar dit wil niet zeggen dat je hierdoor zelf er een verhaaltje rond mag verzinnen.
Ik zeg niet dat jij verhaaltjes verzint maar je probeert ook de onbeantwoorde vragen te koppelen aan de inside job.
De tsunami in Azie zal ook voor heel wat onbeantwoorde vragen zorgen wanneer je alles wil gaan onderzoeken, wil dit dan zeggen dat iemand als exodus dan maar met verhaaltjes moet afkomen dat eigenlijk Bush explosieven op de bodem van de zee heeft gepland om dit te laten gebeuren?

Laatst gewijzigd door illwill : 30 december 2004 om 14:37.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 14:49   #367
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Wat als ik nu antwoord nee? Is er enig verschil met het feit dat er geen enkel bewijs is dat het een inside job was?
Zeg ik toch niet.
Maar nu gaan we verder. Uw antwoord is NEEN.
Volgende vraag. Waarom liegt de FBI en regering hierover?
En dit is maar één voorbeeldje. Ik heb op deze topic in een van de vorige posts 7!! stukken "bewijsmateriaal" van de FBI laten zien die uiterst dubieus, zoniet TOTAAL ongeloofwaardig zijn. Eén ding is overduidelijk. De FBI wil ons in een bepaalde richting duwen waar we moeten gaan zoeken. En m'n ervaring heeft me geleerd dat als de FBI zulke prakrijken hanteert, je meestal in een andere richting moet gaan zoeken. En dat doe ik dus ook.
Dus tot slot. Mocht je kritische instelling regarding het bewijsmateriaal van de FBI even groot zou zijn als die je aan de dag legt om de 'believers' op de rooster te leggen, zouden we al een heel stuk dichter bij mekaar zitten.
Vraag blijft dus waarom je TOTAAL NIET kritisch bent als het om de versie van de regering gaat?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 december 2004 om 14:50.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 18:02   #368
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeg ik toch niet.
Maar nu gaan we verder. Uw antwoord is NEEN.
Volgende vraag. Waarom liegt de FBI en regering hierover?
En dit is maar één voorbeeldje. Ik heb op deze topic in een van de vorige posts 7!! stukken "bewijsmateriaal" van de FBI laten zien die uiterst dubieus, zoniet TOTAAL ongeloofwaardig zijn. Eén ding is overduidelijk. De FBI wil ons in een bepaalde richting duwen waar we moeten gaan zoeken. En m'n ervaring heeft me geleerd dat als de FBI zulke prakrijken hanteert, je meestal in een andere richting moet gaan zoeken. En dat doe ik dus ook.
Dus tot slot. Mocht je kritische instelling regarding het bewijsmateriaal van de FBI even groot zou zijn als die je aan de dag legt om de 'believers' op de rooster te leggen, zouden we al een heel stuk dichter bij mekaar zitten.
Vraag blijft dus waarom je TOTAAL NIET kritisch bent als het om de versie van de regering gaat?
Wie zegt dat ze liegen? Ten eerste is dat al een veronderstelling en ten 2de kun je een andere vraag stellen, kan het nm niet zijn dat ze echt dachten het paspoort gevonden te hebben? Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen zich vergissen é. Wil dit meteen zeggen dat ze liegen?
Oud 30 december 2004, 18:32   #369
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ze liegen? Ten eerste is dat al een veronderstelling en ten 2de kun je een andere vraag stellen, kan het nm niet zijn dat ze echt dachten het paspoort gevonden te hebben? Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen zich vergissen é. Wil dit meteen zeggen dat ze liegen?
Sorry, mss foutje van mij. Ik doelde met liegen op het geval van vlucht 93. Van Atta' paspoort kan ik uiteraard alleen maar vermoeden dat ze liegen. Da's niet het geval bij vlucht 93.
NIEMAND gelooft dat het mogelijk is dat wrakstukken 18 km ver zijn gevlogen na de crash. Dus is het huidige verhaal van FBI en regering een leugen.
Oud 30 december 2004, 19:45   #370
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry, mss foutje van mij. Ik doelde met liegen op het geval van vlucht 93. Van Atta' paspoort kan ik uiteraard alleen maar vermoeden dat ze liegen. Da's niet het geval bij vlucht 93.
NIEMAND gelooft dat het mogelijk is dat wrakstukken 18 km ver zijn gevlogen na de crash. Dus is het huidige verhaal van FBI en regering een leugen.
Ik heb de crash niet meegemaakt dus ik zou niet kunnen zeggen of dit mogelijk is of niet. Maar wat kan de reden zijn dat ze hierover liegen? Of de wrakstukken nu mooi op een hoopje lagen of niet maakt dat iets uit eigenlijk om een inside job connectie te kunnen maken? Ik zie het nm niet.
Oud 30 december 2004, 23:15   #371
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Men is hier constant bezig dat er honderden mensen in het complot zitten, dat dat niet mogelijk is. Heb je al eens gedacht hoeveel mensen er in het complot van Osama moeten zitten? Minstens ook honderden.
4 vliegtuigen bijna tegelijkertijd kapen is geen kleine opdracht. Dit vroeg jaren en jaren van voorbereiding... de CIA luisterde de telefoon van Bin Landen en een hele rits andere individuen af al in 1998. En dan gaat men zeggen dat men niets wist? Komaan zeg.
Oud 31 december 2004, 11:00   #372
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Men is hier constant bezig dat er honderden mensen in het complot zitten, dat dat niet mogelijk is. Heb je al eens gedacht hoeveel mensen er in het complot van Osama moeten zitten? Minstens ook honderden.
4 vliegtuigen bijna tegelijkertijd kapen is geen kleine opdracht. Dit vroeg jaren en jaren van voorbereiding... de CIA luisterde de telefoon van Bin Landen en een hele rits andere individuen af al in 1998. En dan gaat men zeggen dat men niets wist? Komaan zeg.
Hoe dom kun je zijn? Stel nu dat jij de leider bent van een terroristische groep en je wilt dergelijke aanslagen plegen. Je weet dat men je waarschijnlijk aan het afluisteren is, ga jij dan zelf de hele operatie met je vaste telefoon regelen?
Was jij maar Bin Laden geweest dan hadden ze je al lang gevat.

Wie zegt trouwens dat men Niets wist? Wat waar en hoe is nog een groot verschil é.

Laatst gewijzigd door illwill : 31 december 2004 om 11:01.
Oud 31 december 2004, 11:35   #373
exodus

Standaard

Citaat:
Hoe dom kun je zijn? Stel nu dat jij de leider bent van een terroristische groep en je wilt dergelijke aanslagen plegen. Je weet dat men je waarschijnlijk aan het afluisteren is, ga jij dan zelf de hele operatie met je vaste telefoon regelen?
Was jij maar Bin Laden geweest dan hadden ze je al lang gevat.

Wie zegt trouwens dat men Niets wist? Wat waar en hoe is nog een groot verschil é.
Het lijdt geen twijfel dat er buiten de kapers en Osama, nog veel meer mensen in het complot hadden moeten zitten. Nochtans is het in de media steeds van Osama de grote boosdoener. Dit is typisch omdat mensen snel kunnen bedrogen worden in het denken van goed tegen kwaad. Osama is de vijand en Amerika zijn de goeie. Terwijl de echte terrorist in het witte huis zit.
Oud 31 december 2004, 11:59   #374
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Wat moslims betreft ... de moslimcultuur staat een paar eeuwen achter. Het leeft zoals het cristendom in de middeleeuwen. Hier in Belgie zijn er al heel wat Moslims die de Verlichting voorbij zijn. Je mag ze inderdaad niet allemaal over dezelfde kam scheren.
Vraagje : wat is moslimcultuur? Is dat zoals in Turkije? of in Marokko? Is dat zoals in Kenya? Indonesië misschien? Nigeria? Nu we toch bezig zijn, christendom in de middeleeuwen, bedoelt U daar het Spaans katholicisme mee? of de Franse pausen? de Lutherbeweging? De calvinisten misschien? Of toch maar de Grieks orthodoxen? Anglicanen toevallig?

Los van de rest van uw bijdrage: verwijzen naar zoiets als "christendom" of "moslimcultuur" bespaart U van de noodzaak argumenten te zoeken. Het bestaan van elfjes moet ook niet beargumenteerd worden.
Jolle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2004, 15:38   #375
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Het lijdt geen twijfel dat er buiten de kapers en Osama, nog veel meer mensen in het complot hadden moeten zitten. Nochtans is het in de media steeds van Osama de grote boosdoener. Dit is typisch omdat mensen snel kunnen bedrogen worden in het denken van goed tegen kwaad. Osama is de vijand en Amerika zijn de goeie. Terwijl de echte terrorist in het witte huis zit.
Propaganda praat die nergens op steunt.
Osama heeft trouwens al meerdere dingen geflikt in het verleden. Je doet alsof hij niet in staat is dergelijke dingen te doen. Begint meer op een anti Bush campagne van je te lijken dan de waarheid proberen te zoeken.
Trouwens in jou ogen is het dus Osama de goeie en amerika de slechten, kerel, ik zou je aanraden te verhuizen als je dat echt geloofd.

Laatst gewijzigd door illwill : 31 december 2004 om 15:40.
Oud 1 januari 2005, 11:21   #376
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Update: Seismisch rapport - ondergrondse explosies velden de Twin Towers"
Dit is de titel van de topic, en hij werd geplaatst door een overduidelijke islamiet.

Ik vraag me af waarom dit soort onzin de wereld moet worden ingestuurd terwijl ik zo vaak ik maar wil de film kan herbekijken waarin de bewezen oorzaak van het neerhalen van de twin towers te zien is.

Waarom probeert een islamiet zijn soortgenoten eigenlijk van deze blaam te zuiveren via zo'n slappe koffie?

Of is het enkel een zoveelste poging om de schuld in de schoenen van de zoveel slechtere Amerikanen te schuiven? Zij vragen er immers naar om het eigen volk op een iets efficiëntere wijze op te blazen dan de moslimfanaten die, met hun lijf vol explosieven behangen, de vijanden van Allah 'slechts' met enkele tientallen tegelijk naar de andere wereld helpen?

Wat heeft het wel of niet vinden van de, door 'zijn volk', goed beschermde Osama bin Laden trouwens met de, voor het oog van de wereld, bewezen vernieling van de twin tower te maken?

Alsof er geen terroristische aanval moet worden toegegeven zolang zijn opdrachtgever zoek is...
Oud 1 januari 2005, 13:16   #377
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dit is de titel van de topic, en hij werd geplaatst door een overduidelijke islamiet.

Ik vraag me af waarom dit soort onzin de wereld moet worden ingestuurd terwijl ik zo vaak ik maar wil de film kan herbekijken waarin de bewezen oorzaak van het neerhalen van de twin towers te zien is.

Waarom probeert een islamiet zijn soortgenoten eigenlijk van deze blaam te zuiveren via zo'n slappe koffie?

Of is het enkel een zoveelste poging om de schuld in de schoenen van de zoveel slechtere Amerikanen te schuiven? Zij vragen er immers naar om het eigen volk op een iets efficiëntere wijze op te blazen dan de moslimfanaten die, met hun lijf vol explosieven behangen, de vijanden van Allah 'slechts' met enkele tientallen tegelijk naar de andere wereld helpen?
EUh, hoeveel van de 19 blz. heb je gelezen? Alleen de titel zekers?

Wat heeft het wel of niet vinden van de, door 'zijn volk', goed beschermde Osama bin Laden trouwens met de, voor het oog van de wereld, bewezen vernieling van de twin tower te maken?

Alsof er geen terroristische aanval moet worden toegegeven zolang zijn opdrachtgever zoek is...
Euh, hoeveel van de 19 blz heb je gelezen? Alleen de titel?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 januari 2005 om 13:17.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2005, 10:25   #378
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Ik ben geen islamiet en ik wil geen islamieten beschermen als ze een terroristische aanval gedaan hebben, maar in het geval van 9/11 kunnen we niet enkel islamieten als de schuldige aanwijzen. Integendeel, een deel van de islamitische wereld is het slachtoffer van de 9/11 aanvallen. Als er islamieten terroristische aanslagen plegen zal ik dit zeker niet proberen te ontkennen of minimaliseren. Maar hier hebben we te maken met de grootste terroristische aanslag aller tijden en het aandeel van islamieten erin is zeer klein, en van de moslimwereld in het geheel zo goed als onbestaande.

Wat Steve zei in een andere thread is eens om over na te denken: hoe komt het dat we voor de val van de muur bijna niets hoorden over islamextremisme en terrorisme? Vroeger waren de communisten de boosdoeners, nu zijn het de islamieten...
Oud 2 januari 2005, 23:52   #379
exodus

Standaard

Hier nog een interessant stukje hoe terrorisme gebruikt wordt om de massa de manipuleren. Evenementen zoals 9/11 worden zelf gecreëerd en gebruikt om de mensen onder de knoet te houden:

The 'war on terrorism' targets almost 100% the fear of death and the desire for perceived safety and security for self and family. But before you can control people through such fears you have to make them fear m the first place. The 9/11 attacks make them fear and you exploit that fear consciously and subconsciously to justify the 'war on terrorism'. All the "terror alerts" and warnings that spew from the White House, the Pentagon and Downing Street are designd to continually underpin the sense of fear that can then be exploited to advance the agenda.

Various types of belief can be implanted in people after brain function has been deliberately disturbed by accidentally or deliberately induced fear, anger, or excitement. Of the results caused by such disturbances the most common one is temporarily impaired judgement and heightened suggestibility. Its various group manifestations are sometimes classed under the heading of 'herd instinct', and appear most spectacularly in wartime, during severe epidemics, and all similar periods of common danger, which increase anxiety and so individual and mass suggestibility. We would be advised not to underestimate the effect on the collective psyche in terms of fear and a desire for the authorities to 'protect people' from that fear.
Oud 3 januari 2005, 00:22   #380
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik ben geen islamiet en ik wil geen islamieten beschermen als ze een terroristische aanval gedaan hebben, maar in het geval van 9/11 kunnen we niet enkel islamieten als de schuldige aanwijzen. Integendeel, een deel van de islamitische wereld is het slachtoffer van de 9/11 aanvallen. Als er islamieten terroristische aanslagen plegen zal ik dit zeker niet proberen te ontkennen of minimaliseren. Maar hier hebben we te maken met de grootste terroristische aanslag aller tijden en het aandeel van islamieten erin is zeer klein, en van de moslimwereld in het geheel zo goed als onbestaande.
Ik moet je hier gelijk in geven. Het enige feit dat ik eigenlijk zie dat 9/11 niet islamitisch kan georganiseerd zijn de omvang en het succes ervan.
Meestal zijn de "Islamitisch" gevoerde aanslagen het werk van klaarblijkelijk onintelligente pubers.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be