![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 16 januari 2022 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europeanen overschatten hun moslimpopulatie, waarschijnlijk omdat ze overlast voor X50 bezorgen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als veteraan ben ik van oordeel dat allen die zich niet verzetten tegen de geweldplegingen en/of producten gebruiken waarom die oorlogen worden gevoerd, medeplichtig zijn door nalatigheid. En CUFI, ik ben Christelijk opgevoed met de bijbel. Heb zelfs bijbelstudies gevolgd. Het oude testament is een afgietsel van de Thora verweven met de Misjna, heeft niets te maken met het Christendom. Maar weet je wat het grote verschil is tussen mij, jou en de VB-aanhangers? Ik durf de hand in eigen boezem te steken. Ik durf te bekennen dat de huidige problemen met de Moslims een gevolg zijn van westerse daden en nalatigheden. Ik durf oorzaak en gevolg aan elkaar koppelen. Ik durf toe te geven dat elke geloofovertuiging fanatiek navolg verwerpelijk is. Ik durf toe te geven dat een geloofovertuiging iets veranderlijks moet zijn, even veranderlijk als de maatschappij zelf is. Ik durf te zeggen dat geloofsovertuigingen van 50 jaar geleden niet meer thuis horen in onze maatschappij. Laat staan dat geloofovertuigingen van meer dan 1 000 en zelfs 2 000 jaar geleden nog thuis horen in onze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zelfs zonder aanslagen of video-onthoofdingen, zijn ze nog dikwijls een "pain in the ass" in West-Europa, simpelweg omdat ze zich geen bal aantrekken met het levnsstijl-verschil. En het meest perverse van alles, is het feit dat de politici die er voor zorgden dat islamieten de Europese rust kwamen verstoren, zelf veilig wonen in "hagelwitte" villawijken, ver weg van enige islamitische overlast.
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt verre van christelijk opgevoed als dat uw gevormd wereldbeeld is. Ik lees vooral veel onwetendheid van jou, theologische ongeletterdheid.
Laatst gewijzigd door CUFI : 16 januari 2022 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van dat krapuul spreekt hij natuurlijk niet. Misschien omdat die vrouwen niet beter hun best deden. Al zeker 12 vrouwen dienen klacht in na seksueel belaagd te zijn door Noord - Afrikanen op oudejaarsavond. Wat een zegen die inclusieve multiculturele samenleving van Somers. Citaat:
Zelfs de VRT gaf daar een verslag over in het nieuws. Laatst gewijzigd door daiwa : 16 januari 2022 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom waarschijnlijk dat hij als grote inclusief-prediker er voor gekozen heeft om zelf in een exclusief-witte villawijk te gaan wonen in het dure landelijke Hombeek ipv in zijn multicultureel Mechelen.
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lees vooral veel leugens om de schuld buiten islam te leggen.
Citaat:
Citaat:
Vrouwen worden gewoon beschouwd als eigendom van de man in de koran. Vrouwen krijgen NIET dezelfde rechten, en dat zien we tot de dag van vandaag in islamitische landen. Citaat:
Citaat:
Het moslim liedje is altijd "het is de schuld van een ander". Citaat:
Denk aan de Verlichting.
![]() |
![]() |
#370 |
|
![]() Je durft gewoon geen kat een kat noemen.
Je doet er alles aan om islam uit de wind te zetten, en alle schuld bij het Westen te leggen.
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de hoofdoorzaken liggen wel bij het westen. Als het politieke westen, vooral Europa, wat meer voor zijn eigen volk en eigen cultuur zou opkomen en opgekomen zijn, dan zou de situatie van de Europeaan er heel anders uitzien. Want de moslims-extremisten voeren enkel aanvallen via verloren zielen uit omdat ze het kunnen. Net zoals Hitler WWII opstartte omdat de rest het toe liet. Als men vanaf het begin reageerd en niet alles gelaten laat gebeuren, omdat men bang is voor een confrontatie, kunnen die zaken niet gebeuren. De soennieten zijn mijn volk niet. Het salafisme hoort niet thuis in mijn vaderland. De sjiieten leven in weggistan. Dat zij hier nu samen meer dan 20% van de bevolking uitmaken, is niet hun schuld, maar die van ons. Want wij hebben dat toegelaten en zijn zelfs vandaag nog steeds te laks om onze rechten terug op te eisen. We zijn liever bezig met vingerwijzingen naar andere, dan onze eigen verantwoordelijkheid op te nemen. We zijn liever bezig met volkeren aan de andere kant van de wereld dan met ons eigen volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die derde rijkers die zichzelf vandaag globalisten noemen verdelen ons kapot en hebben niet liever dat mensen op christenen, moslims, joden, antivaxxers en wappies afgeven. Never again is happening again. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
|
![]() Daar ben ik het dan wel mee eens.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 16 januari 2022 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???
Citaat:
Het is onzin . Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet helemaal niet zo van de islam , ook hier weer spelen andere factoren. In sommige moslimlanden is vrouwenbesnijdenis strafbaar.
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vrouwenbesnijdenis is in heel wat Afrikaanse landen een (gruwelijk) cultureel gebruik, waar de islam geen fluit mee te maken heeft.
En van de andere kant zijn er religieuze richtlijnen in de islam tegen vrouwenbesnijdenis. Het is eerder een primitief cultureel verschijnsel.
![]() |
#377 | |
|
![]() Citaat:
Benjamin P. Klinkt allicht niet OK voor de islamofoben ? Youssef kon gelukkig op tijd stoppen.
![]() |
![]() |
#378 |
|
![]() Wie de boel wil belazeren zegt altijd dat het "andere factoren" zijn, maar of het nu over vrouwenmishandeling gaat, of over LGTBQ's gaat die gedood worden, het zijn altijd islamitische landen die bovenaan de rangschikking staan.
![]() |
#379 | |
|
![]() Citaat:
Waar zijn die religieuze richtlijnen tegen vrouwenbesnijdenis?
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie ook Joe Van Holsbeeck, de moord op een homo in Beveren, ...