![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wrestler
https://en.wikipedia.org/wiki/Bushwhacker_Butch Robert Miller (21 October 1944 – 2 April 2023)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bokito de gorilla.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Malika el Arroud, zwarte weduwe van de jihad.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Europees Commissaris
|
![]() "Bokito" klinkt echt als een naam voor een bruin beest dat in de bomen slingert.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nora Forster, de madam van John Lydon
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Oww, rip Robert! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Europees Commissaris
|
![]() Zwarte weduwe van de jihad’ is overleden
De beruchte Malika El Aroud (64) is gestorven aan een slepende ziekte. meer lucht voor ons
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keek regelmatig naar de catch vroeger en die twee waren best leuk.
Ik was toen een groot fan van The ultimate Warrior Ook Jake The Snake Roberts, Hulk Hogan en nog enkele anderen waren best leuk om te volgen. De WWF was echt goed vroeger. ![]() ![]() Laatste tijden gaan de 'vrouwen' er ook serieus regenaan in het catch. Sasha Banks ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 april 2023 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prachtige show was dat, amai! Ze waren er bijna allemaal; Hulk Hogan, Jake the snake, Coco beware, Honkytonk man, ultimate warrior met zijn lintjes ![]() Ik herinner mij nog goed dat Albeir en ik daarna 2 dagen niet meer konden spreken! Zo hees waren wij door al dat roepen ![]() Dat optreden blijft éen van de besten die ik gezien heb! Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 7 april 2023 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ted DiBiasse The Million Dollar man Op 'huidig' ogenblik John Cena zeker die ook al menig filmrol acvhter zijn naam heeft. Ook van Randy Savage was ik fan - The Macho Man
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En The million Dollar man ja, die heette idd Ted. En oww, ik herinner mij nog plots nog Bambam Bigelow (mss fout geschreven)? Maar die was niet in de show die ik gaan kijken ben. Herinnert gij u die nog? Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 7 april 2023 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(een drugsslachtoffer naar het schijnt) (een s teveel in Ted DiBiase zijn naam in een vorige reactie ![]() p.s. Ik heb nog ergens een CD liggen met het 'levensverhaal' van de Ultimate Warrior, die moet volgens de andere catchers echt beresterk geweest zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 april 2023 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch eigenlijk een mooi verhaal. Oerpunker die levenslang zijn (ouder) lief trouw blijft.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230407_95271042 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() William Souffreau zanger en gitarist van Irish Coffee is overleden. Hij was 76 jaar.
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 8 april 2023 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roos Destecker
|
![]() |
![]() |
![]() |