![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hans 1, jij zal nooit oud worden, hoe jij kan zagen voor een zeventienjarige, amaai mijn voeten. Wat betend bub eigenlijk?
Belgie BARST |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tacitus schreef: Het VBO heeft de "transfers" berekend: 1) De jaarlijkse transfers bedragen 3 miljard Euro Bron DE MORGEN, 13-06-2003 Citaat:
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() Gemakkelijk, hè, een tekstje kopiëren en niet antwoorden op mijn argumenten. Ja, zo kan ik het ook !
Geen woord over onze argumenten over buitenlandse transfers en omkeerbaarheid. Geen woord over de irrelevantie van nationale uitgaven. Legercontracten worden Europees en mondiaal afgesloten, niet Vlaams-Waals. Nationale investeringen profiteren aan de hele Belgische bevolking (pendelaars in Brussel, vakantiegangers aan de kust en in de Ardennen, een Franstalige (of een zwarte?) treinbestuurder rijdt ook voor Nederlandstaligen (of blanken?). Jullie (Vlaams Blok? NVA?) zeggen dat de transfers op 10 miljard euro liggen. De KC zei 5 miljard. Geloven jullie zelf de KBC dan niet? Nogal wiedes dat wij dan ook aan hun cijfers twijfelen, hè. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, Hansje. Ik ben maar een Grietje en zou het niet beter kunnen verwoorden dan John Stufflebeam. Waarom zou ik het dan proberen?
![]() Hoe hoog de transfers precies zijn is (door welbepaalde omstandigheden)niet duidelijk maar feit is d�*t ze er zijn én dat ze veel té hoog zijn. Ik ben noch van Het Blok, noch van de N-VA lid. Wat mij niet belet hen gelijk te kunnen geven als ze het hebben. Ik ben immers evenmin politiek correct. ![]() Wat twijfelen betreft, daar span jij wel de kroon in. Zelfs het feit dat de N-VA ALTIJD tegen het leveren van wapens was aan Nepal, betwijfel jij. Nochtans kan er niets beter nageplozen worden dan dat. ![]() Om de precieze grootte van de transfers uit te pluizen hebben we echter niet de medewerking nodig van de Vlaams-nationalisten maar van...nou ja...anderen. ![]() Geloof jij maar rustig de cijfers van het Verbond van Belgische Ondernemingen. WIJ weten intussen gelukkig wie het daar voor het zeggen heeft. Met hartelijke dank aan John Stufflebeam. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() Zou er een Vlaams-nationalist de moeite kunnen doen op mijn tekst te antwoorden zonder systematisch de moeilijke punten uit de weg te gaan? Wie had er hier ook al weer een gebrek aan argumentatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar staat die 'V' dan voor als ik vragen mag? Of zijn het geen cijfers van het VBO waar jullie je vol overtuiging achter scharen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() Knuppel denkt misschien dat die "V" voor Vlaanderen staat !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() West- of Oost- ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was JULLIE eigen Tacitus die mij corrigeerde en de [size=6]V[/size] van [size=6]VERBOND[/size] bewust wegliet. Mag ik niet vragen waarom hij dat deed? Leggen jullie mij misschien ook zelf uit wat er mis was met 'Verbond'? Of beginnen jullie nu ook al jullie eigen leden uit te lachen? ![]() Niet vergeten te antwoorden, hé? ![]()
![]() |
![]() |
#375 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is dat nu zo moeilijk te begrijpen of wordt je echt paranoïde? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAARNA vraag ik wel waarom 'Verbond' werd weggelaten.
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt dat u wel weet wie het er voor het zeggen heeft
Tacitus antwoordt dat dat de Belgische Ondernemers zijn. Welk deel snapt U niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Tot welke zoogdierenklasse moeten we hem dan gaan rekenen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|