![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zijn de grootste profiteurs ( lees eerst mijn openingspost aub ) | |||
belastingbetalers |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
treinconducteurs |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
werklozen en andere uitkeringstrekkers |
![]() ![]() ![]() |
16 | 28,07% |
zieken en invaliden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
gepensioneerden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,26% |
superkapitalisten, bedrijfsleiders, superaandeelhouders, corrupte politici en andere luiaards. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 63,16% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da's nogal een non-argument trek het loon van een werkende in en binnen de kortste keren zoekt die ander werk al is het maar achter de vuilkar lopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dokwerkers zouden idd wel ok zijn ja
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is voor u een onvoorwaardelijk minimum basisinkomen, hoeveel moet dat bedragen en wie gaat dat betalen ? Voor zover ik weet bestaat dit reeds onder verschillende benamingen. (kindergeld , leefloon enz bijvoorbeeld) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welkom terug Bobke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |||||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 augustus 2005 om 22:22. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en toch blijf ik erbij dat het helemaal geen goede zaak ( al lijkt dat op 't eerste zicht ) is om de werkloosheid naar beneden te halen en zeker niet door wat druk te gaan opvoeren
je gaat meer aanbod krijgen, meer mensen die heel vastberaden er alles voor over gaan hebben om jouw baan in te pikken tegen een veel lager loon |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de enigste oplossing om uit die impasse te geraken lijkt me net een leefloon al zou dat misschien ( ? dik vraagteken ) meer kosten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je d'r nu van uit zou gaan dat iedereen die in loondienst zou werken een loon heeft samengesteld uit een leefloon + werkloon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Juist daar zit het probleem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
|
![]() idd praha - een onvoorwaardelijk basisinkomen voor iedereen ( niemand die een ander nog v profitariaat k beschuldigen ! ) - en iedereen wordt gewoon een zelfstandige met een basisinkomen. Het vrij ondernemerschap moet voor iedereen open staan !!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij komt het zelfs goedkoper uit ook voor de bedrijven
nu moeten die bedrijven inrechtstreeks ook alle soort van leeflonen, werkloosheidsuitkeringen etc betalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijft alleen nog de concurrentie ... met die landen die dat systeem niet hanteren of waar ze tegen veel lagere lonen werken
maar dat kan op zich echt geen argument zijn... als we de werkgevers mogen geloven dan kunnen we toch nooit concurreren met bv china ofzo... tenzij we hier net zo weinig zouden gaan verdienen |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is maar hoe ge 't bekijkt natuurlijk voor de werkgever maakt dat immers allemaal niet uit wat voor naampje erop kleeft of welk doel dit of dat deel beoogt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat ook wilt zeggen dat de maatschappij ook nog uw schulden (waarborg) moet overnemen is een andere vraag. |
|
![]() |
![]() |