![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#362 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oproepen tot geweld , het plegen van geweld o.m.v. politieke motieven : dat zijn vormen van extremisme . Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#363 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou links zich eens niet beter bezig houden met het uitkuisen van de eigen rangen? Daar is werk genoeg zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is opvallend hoe de figuur van Aïsha van Zele het fundamentele meningsverschil tussen de ideologische racisten en de niet-racisten binnen het Belang naar boven brengt. Meer nog dan Van Boxel. Ik beken dat ik ervan opgekeken heb als ik hier lees dat de eerste soort binnen het Belang wel degelijk bestaat en verantwoordelijkheid draagt. Ik heb ook genoten van de scherpe, aan duidelijkheid niets te wensen overlatende reacties van jou, Jan VDB, Smiley e.a. aan het adres van de marginalen. Laat dat niet verloren gaan, en dek het fundamentele onderscheid niet toe. De racisten moeten aangemoedigd worden om de partij te verlaten, om het met de woorden van één van hen uit te drukken. Neem systematisch Vlaamse Marokkanen, Turken, Aziaten, Afrikanen etc. met de juiste ideeën op en zet ze op de lijst als ze het verdienen. Het is de enige manier om door te stoten en een daadwerkelijke integratie te bekomen. Luister maar naar de belgicisten hier, die zijn maar al te blij als figuren als Kintiger hier het Belang linken aan hun racistische ideologie. Laat die mannen uw partij niet voor hun onfrisse zaakjes gebruiken. Het beste wat u kan overkomen is dat ze eruit trekken en een eigen partij oprichten. Laatst gewijzigd door baarle : 5 juni 2006 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor iedere Kintinger die de partij verlaat, komen er tien redelijke Vlaams Belangers bij. Het wordt tijd dat het Vlaams Belang over een pedaalemmer aan haar rechterkant kan buigen. Multicultureel? Neen! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#366 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden ze ? Dankzij het cordon is dat niet nodig want aan de macht komen ze toch.
|
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het is een illusie te verwachten dat 1.000.000 mensen er juist dezelfde mening op nahouden. Dat gebeurt ook niet bij onze tegenstrevers. Wij zijn ook geen bende waar Stalinistische zuiveringen nodig zijn. Van Boxel sloot enkele maanden geleden aan bij het VB. Hij bezocht vele afdelingen en was ook aanwezig op landelijke bijeenkomsten. Hij werd overal zonder meer verwelkomd. Als onze tegenstrevers (of anderen met goede bedoelingen) denken dat deze discussie leeft in de brede partij dan vergissen ze zich. Laatst gewijzigd door luc broes : 5 juni 2006 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest ga ik akkoord met Baarle. Het VB is geen PS en moet dus schoon schip maken. Eruit met de racisten! |
|
![]() |
![]() |
#371 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door PAJOT : 5 juni 2006 om 21:53. |
|||
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#373 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat men wederzijds een beetje overdrijft met al die scherpslijperij over racisten.
Ik heb in Antwerpen enkele Chinese vrienden, en weet niet of die Belgisch staatsburger zijn. Onafhankelijk daarvan zijn dat voor mij Chinezen en zelf vinden ze dat ook. Als ze nu dat papiertje kunnen bemachtigen zullen die dan wezelijk veranderen? Dat wil helemaal niet zeggen dat ik ze minacht of de voordelen van Belgisch staatsburgerschap wil ontzeggen. Als die Chinezen (ook met belgisch staatsburgerschap) denken dat ze Chinezen zijn, moeten we die dan ook brandmerken als 'racisten'. Ik meen van niet. Heel dat racisme-thema barst uit zijn voegen alsof er op de wereld nog maar één kriterium en enkel die grote allesovertreffende erfzonde bestaat. Maar nogmaals, mijn Chinese vrienden zijn welkom en Aisha natuurlijk ook! Laatst gewijzigd door luc broes : 5 juni 2006 om 22:07. |
![]() |
![]() |
#374 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1. Ik heb Aïscha op zwart/wit gehoord en voor mij is dat dus gewoon een vlaamse en een aanwinst voor het VB.
2. @ Luc Broes: ik vind je opmerking over Dewinter in dit geval dom en respectloos. (Meestal kan ik me wel goed in je meningen vinden) Dewinter buitengooien om Bourgeois en Dewever binnen te halen??? Lijkt mij geen goede deal. Dewinter heeft sterktes en gebreken, maar verdient het absoluut niet om 'in de rug' aangevallen te worden imo. . 3. Kleinere extreem-rechtse afscheuring: onmogelijk, die worden onmiddelijk vervolgd door het staatsapparaat. |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samen met De Winter. |
|
![]() |
![]() |
#376 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#377 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Akkoord, maar dat belet niet dat er wel degelijk echte racisten zijn (in casu de mensen die vinden dat Aisha niet Vlaams kan zijn) en dat ze misbruik maken van het Vlaamsnationalisme. Zoals Rr00ttt schreef, ze verstoppen zich tussen de Vlaamsnationalisten om zo te ontsnappen aan de staatsrepressie. Ondertussen maken ze wel veel kapot.
|
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 5 juni 2006 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
#379 |